Stránka 3 z 7
Napsal: 30 bře 2007, 22:01
od dasein
máš palubní počítač? O kolik se ti zhoršila spotřeba a akcelerace na přezutí 195/....
Jinak hezký!
Napsal: 31 bře 2007, 07:45
od Jenda01
Vypadá to suprově, budeš to snižovat?
Napsal: 31 bře 2007, 09:42
od wercecko
díky, díky.. Na pohled je to pěkný, snížení aspon předku by bylo potřeba, je to trochu off road ale nic neplánuju, spotřeba a akcelerace nevim, včera je to přezutý a nebyl čas to projet, po víkendu budu vědět víc... nevíte na kolik nafoukat ty gumy? mam z pneusrvisu na 2,1, to se mi zdá málo, Dohymu Katy radila 3,0 !? Jo a zo znamená "zle ti obuli tie gumy..."?! gumy jsou nasazený správně, obouvali sme to 3 hlavy
Napsal: 31 bře 2007, 12:29
od jirka
jak jsou ty tečky, tak tam má být ventilek, proto píše špatně obuto
Napsal: 31 bře 2007, 13:49
od TV-Punto
tak tak...
Napsal: 31 bře 2007, 13:59
od wercecko
oops, tak tomu nerozumim a doufal sem že tyto věci řeší obuvník... No a co teda, mám to nechat přezout?
Napsal: 31 bře 2007, 14:01
od TV-Punto
Kasli na to
nic sa tomu nestane, len som si to vsimol no...
Napsal: 31 bře 2007, 14:34
od wercecko
kua to by měl vedet v pneuservisu když mi to obouval, ale asi to nějakej důvod má, tak tomu nerozumim, doufám že to není nic zásadního, jinak to radši fuckt přezuju...
Napsal: 31 bře 2007, 21:44
od Kakin
to wercecko: Vypada to dobre
......prosim Te nedre to ,kdyz das plnej rejd o ty plasty v podbehu?.....a nebo o zadni lem pri propruzeni?...kolik mas asi milimetru ted od toho horniho ulozeni zadniho tlumice?......Budu to taky resit ,tak abych vedel.....dik
Napsal: 01 dub 2007, 14:05
od wercecko
Takže po nějaké stovce km můžu říct že to drží jak přilepený, při 120 lehce vibruje volant tak to zkusím ještě jednou přezout, spotřeba dolů neleze podle počítače, a žádné škrtání o plastové podběhy v předu a uložení vzadu taky dost daleko... Akcelerace se mi zdá šla mírně dolů, ale jinak spokojenost
Ještě foto:
Napsal: 01 dub 2007, 17:35
od Katy
no mas to pekne.
jo, foukni to vic , pak 2,1 je psane na 13" nebo 14" a mensi rozmer gum.
tyhle chtej pridat.
jinak koleje je sfinstvo - drz pevne volant.
no a to vybrovano volantu jsem mela taky...ale jen ve 120, kdyz nize tak nic a kdyz vyse rychlost tak uz taky nic.
no jo, siroke gumy a vetsi kola, nizsi profil, to je pohoda jazz jizda.
Napsal: 01 dub 2007, 19:30
od Erikson
taky chválím moooccc pěkný kolečka
Napsal: 13 dub 2007, 16:40
od wercecko
Dnes sem obul i zadní osu do novějších Aguill EVO, a schválně sem zajel do největšího pneuservisu u nás, a prý ty barevné tečky znamenají že pneu prošlo jakýmsi ultrazvukem, čistě značka že je ta určitá pneumatika zkontrolovaná... Žádný jiný význam, s těmi značkami kde má být ventilek to bývalo kdysi, ten nejstarší servisák mi to potvrdil ale dnes to má úplně jiný význam... Tak už mě příště nestrašte
Napsal: 20 dub 2007, 15:13
od ferrigno
mám pár otázek: je normální že širší kola víc reagujou na vyjetý koleje a tahaj do stran?
Já mam taky 195/50 R15 a oproti zimním R14 jsou vyjeté koleje víc cejtit. Určo to je tim, že jsou širší.
Napsal: 20 dub 2007, 17:06
od wercecko
Je to tak, včera sem si pro jistotu nechal zkontrolovat čepy a vše je v pořádku. Ty koleje jsou fakt zrádný, je potřeba pevně držet volant, a doporučuji dodržet profil 45, protože na 50 to při větším zatížení škrtá. Ještěže jezdíme nejvíc ve dvou