Stránka 3 z 3
Napsal: 26 črc 2007, 13:11
od Pun-to
Jo a dával sem originál plynový Magnety Marelli
Napsal: 26 črc 2007, 13:13
od majki
To teda nic moc vydrz...ja na Mazde menil po 180tis.
No, snad na tom mojem nejsou jeste nejak dodrbane...zrovna zbytecnymi tisici neoplyvam
Napsal: 26 črc 2007, 13:21
od wickermanx
majki píše:To teda nic moc vydrz...ja na Mazde menil po 180tis.
No, snad na tom mojem nejsou jeste nejak dodrbane...zrovna zbytecnymi tisici neoplyvam
ono moc zalezi ako sa s tym jazdi, a ak si bol niekedy v BA tak vies ze tam clovek potrebuje OFFROAD aby si neznicil auto...... Napr kamos menil tlmice az pri 130 tis. jazdil iba dlhe trate a nie po meste.... Tak uplne zle nie su, su este v norme no len ked uz idem dat robit vymenu capov a pod tak vymenim rovno vsetko a budem mat pokoj....
Napsal: 26 črc 2007, 14:16
od majki
No, ta Mazda mala ale nalitano 100tis ako taxik ..ale zalezi na vela aspektoch, to je fakt...
Napsal: 27 črc 2007, 15:23
od Vencapunto
No jestli myslíš tu příčku tak ta je origo nabodovaná na kasli takže pochybuju.Sem z toho magor a už mě to docela štve.Zkusim koupit smršťovačku,navlíknout na pružiny ohřát a dát zpátky.Pak dam vědět co a jak
Napsal: 31 črc 2007, 17:56
od wickermanx
cafte, tak dnes som si bol pre fesaka v servise a cakala ma tam faktura na 10991 sk za opravu
no ale co uz. menili mi capy riadenia 327,73 sk 2x, tlmic predny plynovy 1638,65sk , 2x vrchne ulozenie tlmica 714,28 sk, 2x tycka riadenia 504,0 sk tiez 2x, praca 1800 sk, digitalna geometria 1000 sk, ktomu vsetkemu DPH a hned to je 10991, 47sk...... no ale musim povedat ze spokojnost... uz nic neklepe a dufam ze to vydrzi dlho.... vsak dali na to zaruku 2 roky....
Napsal: 02 srp 2007, 14:30
od majki
Wow, tak to docela vela ukonov na to, ze je to par rokov stare aftiko...no ale teraz to zas vydrzi vela a vela kilometrov
Napsal: 02 srp 2007, 15:02
od wickermanx
je to dobree, dost to ztuhlo a o mnoho to lepsie drzi stopu... zakruty ktore som chodil 80 teraz kludne 100, dnes som sa vcelku vynahanal s fabiami a natrel som im to....
moj puntik vs fabia 1,2 47kw vs fabia 1,4 16V 55kw
Napsal: 18 bře 2008, 21:59
od MatoPD
Ahojte Punťáci, tak som sa aj ja stal majitelom Puntika, super autisko. Riešim jeden problem - od napravy sa mi obcas ozve dost silne buchnutie - robi to aj ked rychlejsie pustim spojku, pri pomalom prejazde cez jamu. Auto som mal na jame, skusal som so vsetkym kyvat - nezda sa mi, ze by bola niekde vola. A este, pri jazde, ked zatocim do lava - piska mi lave koleso - zeby to bolo lozisko????? Dakujem za vsetky rady.
Napsal: 18 bře 2008, 22:21
od Arrow79
To piskanie ide od napravy, alebo spod volantu?
Ak od napravy, tak lozisko, ak spod volantu, tak to huci len motorcek serva (mk2). Ohladom toho buchania, pozri si gulove capy na riadeni, ked chytis koleso a zacnes nim mykat, tak by nemalo hrkat. Dalej, mozu byt problemom silentbloky motora (buchanie aj pri pustani spojky - zadny silentblok motora).
Napsal: 18 bře 2008, 22:28
od MatoPD
To piskanie ide od kolesa. A bucha to napr aj vtedy, ked vybehnem pomaly cez obrubnik - ked parkujem pred dom. Ten silentblok treba zhodit, aby som zistil ci je v .... ?
Napsal: 18 bře 2008, 22:29
od MatoPD
....mam MK1
Napsal: 19 bře 2008, 07:17
od Arrow79
Piskanie od kolesa by malo byt lozisko, buchanie od kolesa by mal byt gulovy cap riadenia. Ako som napisal, chyt koleso a zatras nim, nemalo by hrkat.. Silentblok vies vizualne skontrolovat ked vlezies pod auto, resp. na jame. Nemal by byt potrhany.
Napsal: 19 bře 2008, 15:52
od MatoPD
ok, cez vikend sa na to pozriem, teraz je casu pomenej. zatial dakujem.
Napsal: 23 bře 2008, 12:22
od MatoPD
Tak som sa v tom dnes vrtal, vola na capoch neni, zhodil som aj ten zadny silentblok. je roztrhnuty z vnutornej strany - traba ho vymenit ??