Re: výkon punto 1.2 44kw
Napsal: 13 říj 2013, 11:15
Zkusil bych změřit tlak v palivové soustavě. U starších aut např. praská hadička spojující palivové čerpadlo s filtrem a tlak je potom nestabilní, což následně způsobuje špatné dávkování a nepravidelný chod motoru, zejména v přechodech. Pak je také dobré udělat reset řídicí jednotky a nechat znovu načíst autoadaptační hodnoty.TomasDP píše:Tak jsem tu 1,2 opět zkoušel. Když sešlápnu plyn, tak se začne dusit a vydává divný zvuky, jako by to chtělo střílet do výfuku. Na volnoběh jede normálně a když prudce přidám, tak otáčky padnou tak, že to skoro chcípne a když to prošlapu a dostanu do otáček, tak se to drží, dokud neuberu. Už neví, co by to mohlo být. Jak dlouho mám držet otáčky, aby se sladila lambda s RJ? Díky.
Lambda sonda se nijak speciálně přizpůsobovat nemusí, pokud je funkční, tak bez ohledu na výrobce dává po zahřátí sinusový signál v intervalu cca 0,1-0,9V a případná korekce se provede automaticky v rámci autoadaptace.