žárovky a další účelný tuning
Moderátor: peta.smolik
- proch
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 390
- Registrován: 06 kvě 2007, 20:19
- Bydliště: Brandys n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: žárovky a další účelný tuning
Pripadovak: Já to vím, četl jsem to už jinde... jen jsem chtěl napsat parametry origo spojky...
Stilo JTD 85kW, 2005,115@?, Cruise control, XcarLink mp3, dual clima, LLumar black, parking assist, EGR off, cat off...
_______________________________
_______________________________
- Reklama
Re: žárovky a další účelný tuning
nevím kolik tam má koní,ale asi origo to bude a má pouze interkoler velkej,jinak čip nemá a hodnoty neznam. Myslím,že říkal že nm má kolem 400
stilo 1,9jtd 2003 85/110kw
Re: žárovky a další účelný tuning
PRiPaDoVaK: jak to maš s tou váhou vzduchu jak píšeš off. Já tedy když vahu odpojím tak jedu vírazně mín než s vahou vzduchu.
1.9jtd 85kw.....2004
- PRiPaDoVaK
- Fiaťák
- Příspěvky: 119
- Registrován: 15 úno 2013, 08:17
- Bydliště: Kladno
Re: žárovky a další účelný tuning
kiwi: U mě je vypnutá softově, tak proto ti to jede hůř než když jí jenom odpojíš
chilly: tak to že tam má velkej cooler na originál turbo bez chipu nemá absolutně vliv na to že by mu to jelo líp, natož aby měl vyšší kouťák když série má 96kW a 310Nm ... Ba právě naopak, jestli nemá větší turbo a dal zbytečně velkej cooler, tak bude mít turbodíru jako prase , tak proto možná ti to příjde jako že to jede jak blázen
proch: však já jsem to spíše dodal aby nevzniklo nějaké další nedorozumnění z nedočtení celého vlákna
chilly: tak to že tam má velkej cooler na originál turbo bez chipu nemá absolutně vliv na to že by mu to jelo líp, natož aby měl vyšší kouťák když série má 96kW a 310Nm ... Ba právě naopak, jestli nemá větší turbo a dal zbytečně velkej cooler, tak bude mít turbodíru jako prase , tak proto možná ti to příjde jako že to jede jak blázen
proch: však já jsem to spíše dodal aby nevzniklo nějaké další nedorozumnění z nedočtení celého vlákna
Stilo MW 1.9 JTD 115... 18", H&R -40mm... EGR-off, výfuk-off, váha-off, Garrett GT1749VA, Chip by BitPower => non-stop italian orgasm Aneb nejuhulenější stilo v širém okolí
Re: žárovky a další účelný tuning
http://www.youtube.com/watch?v=RuYjB9cHVG0" onclick="window.open(this.href);return false;
GT2256V, stock injectors; 192CV, 417NM taky píše ,že má krouťák přez 400Nm vše je možné
i těch 250Km/h http://www.youtube.com/watch?v=SmWzSCA_q2Y" onclick="window.open(this.href);return false;
GT2256V, stock injectors; 192CV, 417NM taky píše ,že má krouťák přez 400Nm vše je možné
i těch 250Km/h http://www.youtube.com/watch?v=SmWzSCA_q2Y" onclick="window.open(this.href);return false;
Fiat Stilo MW 1,9 JTD 85Kw
- PRiPaDoVaK
- Fiaťák
- Příspěvky: 119
- Registrován: 15 úno 2013, 08:17
- Bydliště: Kladno
Re: žárovky a další účelný tuning
... Já i těm 250 věřím, akorát co jsem vyčet z komentů tak to je 16v, a ten měl šestikvalt, a já si myslím že ten byl delší než pětikvalt v 85, resp. 88kW , uvidím co mi napíše elvis.jarous až změří kolik mu to točí , prostě se mi furt nechce věřit tomu že do třídvířka by dávali jinou převodovku než do pětidvěře/kombika na ten samej motor , ale jsou to italové, i nich je všechno možnýidefix píše:http://www.youtube.com/watch?v=RuYjB9cHVG0
GT2256V, stock injectors; 192CV, 417NM taky píše ,že má krouťák přez 400Nm vše je možné
i těch 250Km/h http://www.youtube.com/watch?v=SmWzSCA_q2Y" onclick="window.open(this.href);return false;
Stilo MW 1.9 JTD 115... 18", H&R -40mm... EGR-off, výfuk-off, váha-off, Garrett GT1749VA, Chip by BitPower => non-stop italian orgasm Aneb nejuhulenější stilo v širém okolí
- proch
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 390
- Registrován: 06 kvě 2007, 20:19
- Bydliště: Brandys n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: žárovky a další účelný tuning
Ano vše je možné i 250 km/h...na tacháči , jenže je to 1.9 MJet 16v 110 kW stock, tedy úprava zřejmě kolem 140 kW a nakonci autor píše, že reálná rychlost podle GPS je 235 km/h...
Takže když tady ve vláknu lítaly top speedy kolem 250 s GPS, prostě to není možné, taková rychlost by vyžadovala docela velké úpravy motoru. Jen zrychlení z 235 na 250 vyžaduje dalších asi 25 kW výkonu, z 245 na 250 kolem 10 kW a je to pouhých 5km
Standartní soft na stopatnáctku je kolem 110 kW a reálná rychlost s tímto výkonem je kolem 225 +- A nezmění to ani delší převodovka, (tedy jestli nějaká existuje která se montovala) auto se prostě už víc nerozjede i když má kam točit...
Při výpočtu je zohledněna m-hmotnost, Cx-odpor vzduchu, Sx-čelní plocha vozidla, f-valivý odpor. Pro zjištění že 250 je kravina to úplně bohatě stačí...
Hoši netočte mě tady už s těma výkonama a rychlostěma, nebo mě jebne z vás už...
(vtip)
Takže když tady ve vláknu lítaly top speedy kolem 250 s GPS, prostě to není možné, taková rychlost by vyžadovala docela velké úpravy motoru. Jen zrychlení z 235 na 250 vyžaduje dalších asi 25 kW výkonu, z 245 na 250 kolem 10 kW a je to pouhých 5km
Standartní soft na stopatnáctku je kolem 110 kW a reálná rychlost s tímto výkonem je kolem 225 +- A nezmění to ani delší převodovka, (tedy jestli nějaká existuje která se montovala) auto se prostě už víc nerozjede i když má kam točit...
Při výpočtu je zohledněna m-hmotnost, Cx-odpor vzduchu, Sx-čelní plocha vozidla, f-valivý odpor. Pro zjištění že 250 je kravina to úplně bohatě stačí...
Hoši netočte mě tady už s těma výkonama a rychlostěma, nebo mě jebne z vás už...
(vtip)
Stilo JTD 85kW, 2005,115@?, Cruise control, XcarLink mp3, dual clima, LLumar black, parking assist, EGR off, cat off...
_______________________________
_______________________________
Re: žárovky a další účelný tuning
Chlapi už dejte pokoj s těma výkonama/rychlostma (vtip) Já se opět vrátím k účelnému tuningu
- O víkendu jsem už na plno využíval záznamovou kameru do auta Muvi 338, fajn věcička
- také rád hlásím REPRÁK opraven respektive vyměněn
dále kufr Stila posloužil při prvním letošním opékání buřtů
- O víkendu jsem už na plno využíval záznamovou kameru do auta Muvi 338, fajn věcička
- také rád hlásím REPRÁK opraven respektive vyměněn
dále kufr Stila posloužil při prvním letošním opékání buřtů
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: žárovky a další účelný tuning
Musíte si chlapci počkat než zjistím kolik točím na šestku. Zkolila mě skřipka a synka taky.Musim se vyležet, protože v pondělí a v úterý musim makat a chybí mi elektrikář.Takže asi hned tak nikam nepojedu a do práce to mám 1100 metrů, což je škoda trápit jtd a ve městě šestku nedám, nejsem prase.
Zeptám se, jak se dá omezit "turbo díra"? U mě je docela dost znát. Někdy vystřelim do křižovatky a hrabu až za ní.....
Zeptám se, jak se dá omezit "turbo díra"? U mě je docela dost znát. Někdy vystřelim do křižovatky a hrabu až za ní.....
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
- PRiPaDoVaK
- Fiaťák
- Příspěvky: 119
- Registrován: 15 úno 2013, 08:17
- Bydliště: Kladno
Re: žárovky a další účelný tuning
Pavel II: no mám na tebe prosbu, zkus nadhodit video z tý kamery, taky bych rád něco pořídil , a jak jsi nakonec vyřešil ten reprák??? sehnal si na vrakáči??
elvis.jarous: no, turbo díru bych asi omezil tím že hold budeš trochu prase, budeš držet vyšší otáčky a necháš lehce klouznout spojku ... Jinak možností je víc, ale tahle je asi nejpřijatelnější , šlo by pak řešit a počítat jiný vedení vzduchu, menší cooler (což nedoporučuju), a pak by to mohlo jít eliminovat chipem
elvis.jarous: no, turbo díru bych asi omezil tím že hold budeš trochu prase, budeš držet vyšší otáčky a necháš lehce klouznout spojku ... Jinak možností je víc, ale tahle je asi nejpřijatelnější , šlo by pak řešit a počítat jiný vedení vzduchu, menší cooler (což nedoporučuju), a pak by to mohlo jít eliminovat chipem
Stilo MW 1.9 JTD 115... 18", H&R -40mm... EGR-off, výfuk-off, váha-off, Garrett GT1749VA, Chip by BitPower => non-stop italian orgasm Aneb nejuhulenější stilo v širém okolí
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: žárovky a další účelný tuning
No tak zas takovej pilot nejsem ale ta prodleva není milá. Kdybych s tím měl jet RZ tak to bych si asi vyškubal vlasy
Čip, co to stojí? Jak se to projeví na spotřebě a kouřivosti?
No?
trošku nad tím uvažuju.
A čip od firmy nechat provést nebo koupit krabičku na konektory?
Čip, co to stojí? Jak se to projeví na spotřebě a kouřivosti?
No?
trošku nad tím uvažuju.
A čip od firmy nechat provést nebo koupit krabičku na konektory?
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
- PRiPaDoVaK
- Fiaťák
- Příspěvky: 119
- Registrován: 15 úno 2013, 08:17
- Bydliště: Kladno
Re: žárovky a další účelný tuning
Krabičku na konektory (ty "zázračný" powerboxy) mi ani nezmiňuj, z toho si zase trhám vlasy já ... Když už tak od firmy, ale počítej s tím že poctivej a kvalitní chip se pohybuje v částkách 10 tisíc+ ... já osobně třeba můžu říct že spotřeba je nižší protože nemusíš tolik honit motor, na tu samou jízdu si stačí řádově o cca. 10-20% míň potenciálu, no a kouřivost?! já razím pravidlo "No smoke, No fun" ... ale taky to neni tak hrozný , bez nějakejch extrémnějších úprav ta kouřivost není o tolik vyšší aby jsi byl lákavej pro policajty
Stilo MW 1.9 JTD 115... 18", H&R -40mm... EGR-off, výfuk-off, váha-off, Garrett GT1749VA, Chip by BitPower => non-stop italian orgasm Aneb nejuhulenější stilo v širém okolí
Re: žárovky a další účelný tuning
PRiPaDoVaK: jestli ti nebude vadit odkaz s recenzí: http://www.morneo3.sk/index.php/ine/rec ... -mivue-338" onclick="window.open(this.href);return false;
Já jsem s ní zatím docela spokojen, za ty prachy je to dobrý kup, který dobře poslouží.
- reprák sem minulou středu za stovku koupil na vrakáči a hned v pátek vyměnil. Práce na cca půl hodiny a jedno pivo u toho . Už zas hraji normálně . Ten starej byl úplně KO
Já jsem s ní zatím docela spokojen, za ty prachy je to dobrý kup, který dobře poslouží.
- reprák sem minulou středu za stovku koupil na vrakáči a hned v pátek vyměnil. Práce na cca půl hodiny a jedno pivo u toho . Už zas hraji normálně . Ten starej byl úplně KO
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: žárovky a další účelný tuning
Takže, abych ráno stíhal šichtu a s chřipajznou se neuhnal tak jsem vytáhnul štílo.
Teď po práci jsem jel tedy do Tesca Poděbrady a na zpáteční cestě za cedulí Poděbrady jsem nikým nerušen a nepozorován přišlápl pedál na čtvrtku až se lehce zamlžilo v zrcátku...
na 5qvalt při 3000 ot. 140 km/h na 6qvalt při 3000 ot. 165 km/h. Pak už jezdili auta a slimejši.
Snad stačí.
teď kolik Vám to na 3000 jede?
Teď po práci jsem jel tedy do Tesca Poděbrady a na zpáteční cestě za cedulí Poděbrady jsem nikým nerušen a nepozorován přišlápl pedál na čtvrtku až se lehce zamlžilo v zrcátku...
na 5qvalt při 3000 ot. 140 km/h na 6qvalt při 3000 ot. 165 km/h. Pak už jezdili auta a slimejši.
Snad stačí.
teď kolik Vám to na 3000 jede?
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
- proch
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 390
- Registrován: 06 kvě 2007, 20:19
- Bydliště: Brandys n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: žárovky a další účelný tuning
No mě pětikvalt jede na 2000 ot. 100, 3000 ot. 150, 4000 ot. 200km/h (tachometrově) No tak to vypadá, že ten šestikvalt je přeci jenom delší a ne jenom jinak "rozstrkanej"...
Kuwa já chci šestiqéčko...bééé
Kuwa já chci šestiqéčko...bééé
Stilo JTD 85kW, 2005,115@?, Cruise control, XcarLink mp3, dual clima, LLumar black, parking assist, EGR off, cat off...
_______________________________
_______________________________