Stránka 3 z 3

Re: Motor 103/16V Mutijet vs 88/8V Mutijet

Napsal: 30 bře 2012, 06:51
od Pavel II
Díky :wink:
Nicméně mě tam čekají taky nějaké opravy/úpravy a investice i když to nebude asi tak strašné.
v prvním případě musím opravit ty pazvuky od mechanizmu stěračů. S tím myslím, že si poradím i díky tipům s fóra (haleluja, že ty fóra máme :-) )
Pak dát nové stěrače, kouknout na pravé přední parkovačky někdy nesvítí (doprovázeno rozsvícením patřičné kontrolky), ale stačí do světla klepnout a nebo chvilku jet a rozsvítí se. Tak že tipuji blbý kontakt.
Co tedy musím nechat 100pro udělat jsou přední čepy, ramena a asi tyčky stabilizátorů (snad toho tam více není), docela to mlátí,ale myslím že i s tím si můj dvorní mechanik poradí a nebude to stát ranec peněz.
A možná někdy zkontrolovat anténu, zdá se mi že je na některých stanicích špatný signál :-(

Ale osobě si myslím, že toto jsou takové skoro až prkotiny :idea:

Re: Motor 103/16V Mutijet vs 88/8V Mutijet

Napsal: 30 bře 2012, 15:17
od idefix
Mlácení jsem měl taky a většině to dělali zmiňované tyčky cena cca. 600Kč za obě a max. 2hod práce
někdo tu psal,že je měnil před domem obě za hoďku za to ticho to stojí ,žárovky mě něco podobného dělaly v osvětlení SPZ stačilo ťuknout a dobrý taky blbý kontakt to jsou maličkosti to vychytáš, do dovolené máš času dost :wink: a pak hurá na cesty.

Re: Motor 103/16V Mutijet vs 88/8V Mutijet

Napsal: 30 bře 2012, 19:06
od Pavel II
No kdyby to byly jen ty tyčky tak to bude asi v pohodě :-) Ale myslím, že toho možná bude více,ale když už jsem v tom člověk bude vrtat tak se udělá co bude potřeba :-)

Re: Motor 103/16V Mutijet vs 88/8V Mutijet

Napsal: 01 dub 2012, 16:08
od Pavel II
Tak stěrače se mi rozchodit nepodařilo, mechanizkus sem celý rozdělal i motorek vše nově promazal a nic. Asi to celé seženu jiné.
Ale co mě už párkrát zarazilo a docela mě to děsí tak, že při prvním startu (motor chytne prakticky hned) se z vejfuku vyvalí skoro až modrej dým a celkem dost a vypadá to až děsivě! Ale taky to není pravidlem:-( Pak každý jiný start v pohodě auto ani nějak nekouří ani při studeném motoru při teplém taky nic. Za jízdy ani při velké zátěži se z vejfuku nic neline. Prostě auto má minimální kouřivost prakticky nulovou. žádná hláška se neobjevuje. EGR je tam prý nový. Auto jede velice pěkně tak nevím co to je...

Re: Motor 103/16V Mutijet vs 88/8V Mutijet

Napsal: 05 dub 2012, 12:16
od elvis.jarous
Ahoj,
Musím opravit text reakce na tu svolávačku, ačkoliv je na to extra vlákno: dneska jsem sundával unikající kolo a ten element na tlumiči mám namontovanej, takže již mám proti karambolu pružiny a kola posychrováno.
Akorát je nějak nakřivo, musím jej srovnat, bůhví, jestli tam netluče tohle......dneska už to nestíhám jdu do práce.
Co se týká čmoudu tak je to vidět ve dne na plnej knedlik, v noci je to vidět trošku víc, když mi někdo svítí do zad. Ale jen při akceleraci.
Při startu jsem žádný drama nezaregistroval. Ty stabilizační tyčky, jak se projevují? Nebo co pociťuješ za zvuky? Mě ty moje tyčky připadaj zánovně, ale tp bude možná tím, že je to pozinkovaný, ne?