Stránka 3 z 3

Re: Punto 188 1,2i 44kw som bezradný

Napsal: 10 úno 2012, 06:41
od majco 1979
Dakujem za pomoc vsetkym, co mali snehu mi pomoct, ale nic nepomohlo a punto som uz aj tak dnes predal , uvedenu zavadu som kupujucemu samozrejme povedal, dal som mu k nemu aj druhu r.j. , stare teplotne cidlo ( aby veril, ze je nove) a aj skrtiacu klapku a zaznam z examineru ,ze vraj on si to urobi....
Povedal som mu, ze neviem co s tym moze byt.
Inak podla mna to riesit nebude, lebo mal skodu 105 a teraz toto, ani nevedel, ze to ma vyssie otacky...

Tak sa tu majte pekne ja s Fiatmi nadobro koncim.

Re: Punto 188 1,2i 44kw som bezradný

Napsal: 27 úno 2012, 11:02
od frantata
Tento vikend som robil s bratom to iste. Prehadzovali sme motor 1.2 8V z 2003 do r.v. 2000 s tou komplikaciou, ze tam mam plyn. Nastastie bez podobnych komplikacii ako v teme. Musela sa prehodit kablovacka na motore kvoli plynu a RJ (potom chcem skusit z 2003, co to urobi). Rj som prehodil kvoli snimacu otacok na kluke a aj kvoli lambda sondam, pretoze na 2003 su 2 (pred a za katalyzatorom). A teraz k tym veciam, ktore ste mu pomahali riesit. Pri 1. nastartovani motor isiel bez problemov az kym sa kusok nezohrial, zacali kolisat otacky - problem nezapojeny "krokomer". To znamena, ze auto sa da nastartovat aj chvilu pojde s normalnymi otackami bez neho. Teplotny snimac bol tiez odpojeny, svietila kontrolka (budiky bez otackomera), hned sa spustil ventilator na chladici. Z toho vyplyva, ze tieto 2 veci neboli pricinou vysokych otacok na motore autora temy. A teraz moja otazka: chcem prehodit budiky, kde je aj otackomer a zobrazuje sa aj teplote na motore.
Budu sa zobrazovat otacky, ked na veku ventilov nie je snimac otacok? Odkial berie udaje na otackomer?

Caute.

Re: Punto 188 1,2i 44kw som bezradný

Napsal: 27 úno 2012, 15:10
od hanzs
Otáčky motoru se berou od snímače na setrváku - pokud se nepletu. To na víku ventilů je snímač vačky - to mají novější motory pro sekvenční fázové vstřikování.

Re: Punto 188 1,2i 44kw som bezradný

Napsal: 27 úno 2012, 16:45
od racer
řj si měnit nemusel. něco podobnýho jsem řešil, akorát obráceně motor 99 do auta 2001. jádro motororu (blok, hlava) je stejný, kdybys ty omáčky povyměnoval (víko, ojejový čerpadlo, řemenice atd., u 2003 jsou myslim trošku i jinak rozvody), ), tak elektriku nemusíš vůbec řešit, bez otáčkoměru bys to snad vydržel.

Re: Punto 188 1,2i 44kw som bezradný

Napsal: 29 úno 2012, 23:18
od Karol
Co ak je problem v predstihu zapalovania posunutom o konstantnu hodnotu ? Co ak nejaka seria motorov mala fazu snimania na kolese klukovky posunutu inde ako ina seria motorov ? Teda tie remenice na ktorych sa snimaju otacky a faza motora na kluke co ak je na roznych seriach motorov ina ? Ak sa skombinuje potom iny motor a ina RJ tak by to mohlo robit problemy. Chcelo by to skontrolovat na volnobeh predstih zapalovania stroboskopom a porovnat udaje zo stroboskopu a z pocitaca. Viem si predstavit, ze toto by mohlo posuvat otacky. Totiz ked pridavas plyn bez zataze na volnobeh (MAP senzor nehlasi velky podtlak v sani), tak RJ ani nepridava o moc viac paliva, akurat meni hlavne predstih zapalovania a ono to ma obrovsky vplyv na volnobezne otacky.

Toto ma len tak napadlo, lebo co uz vsetko pravdepodobnejsie ste skusali a nepomohlo.

Re: Punto 188 1,2i 44kw som bezradný

Napsal: 25 říj 2012, 19:41
od zavadskos
caute. dnes som meral odpor na tomto snimaci: http://www.autodielymt.sk/fiat/punto/pu ... 31100.html" onclick="window.open(this.href);return false;. mal by mat 1350 ohm, ja som nameral 1060 ohm. je to ok? dakujem

Re: Punto 188 1,2i 44kw som bezradný

Napsal: 01 lis 2012, 16:27
od Pepik
Pokud je to jenom cívka induktivního snímače pak by mohla mít mezizávitový zkrat a tím snížený odpor.A k těm vysokým volnoběžným otáčkám.Sundal bych filtr sání a za chodu motoru bych sací otvor něčím přikryl,motor by měl chcípnout.Jednoduchá zkouška jestli to někde nepodsává.Ty plastové svody můžou klidně podsávat.Obzvláště když někdo uvaří motor.