Stránka 3 z 3
Re: Kontrolka žhavení
Napsal: 14 říj 2010, 09:20
od Lord Vader
Já ho mám taky rok, naježděno 16 tkm ale začalo mi to dělat až teď.
Re: Kontrolka žhavení
Napsal: 14 říj 2010, 11:40
od stanik
...taky mně tato věc trápila loni v zimě a všechno bylo v pohodě až do větších mrazů - do té doby si žhavení vesele poblikávalo a auto pořád startovalo. Problém přetrvával i po výměně žhavičů a nakonec to byla řídící jednotka žhavení v ceně cca 2000,- Kč. Od té doby kontrolka bliká a žhaví tak jak má
.
Re: Signalizace žhavení
Napsal: 19 říj 2010, 16:36
od Kubanec
Ahojte, tak jsem taky začal blikat ,sice to startuje normálně ,ale nechám žhavičky vyměnit ,zima se rychle blíží a nerad bych někde zůstal ,akorát mne zarazilo že někdo tam psal ,že měnil po 80tis km a já mám 237 000km,tak to jsem měl asi kliku .
Re: Signalizace žhavení
Napsal: 19 lis 2010, 14:00
od Kubanec
Tak mám vyměněno u mého dvorního mechanika ,jedna žhavička byla v kopru,cena 2840,-celkem už nic nebliká, akorát nemám tyhle opravy moc rád ,protože stojí to batoh a auto jezdí pořád stejně ,prostě udržovačka v provozu.
Už podruhé kurde!!!
Napsal: 12 pro 2010, 14:48
od fryschman
Koukám, že blikáme všichni jak vánoční stromeček. Nejvíc mě dožralo, že jsem měnil žhavičky už dvakrát a hups letos zase blikám.
Poprvé jsem vyměnil jen vadnou a za půl roku to blikalo znovu, toš jsem nechal vyměnit všechny 4 BOSCH orig. za MAGNETI MARELLI. Přišla zima, uběhl rok a 3/4 a zase blikám!!!
Jen by mě zajímalo co se může stát, když se na výměnu před vánoci neudělám? Auto mi startuje bezvadně i v -9°C jsem nastartoval na jeden škrt. Chladněji zatím u nás nebylo.
Jak se dá rozeznat jestli je závada v relé a nebo žhavičky? Nechce se mi zdát, že by ty žhavičky po necelých dvou letech odešli.
Re: Signalizace žhavení
Napsal: 17 pro 2010, 09:32
od r.aper
Tak já jsem vesele blikal celé léto,jak přišly teploty mírně pod 0,tak šlo poznat,že to špatně startuje-nastartovalo,ale trápilo se to.Na diagnostiku jsem nejel,mám známého mechanika,vyhodil žhavičky,přeměřil odpor-a bylo to jasné-2 byly v kelu.Výměna všech čtyř,celkem za 1.600,-.Od té doby nic nebliká a startuje i v těch mrazech-dnes ráno -17C.Laickým rozumem mi vychází,že když přeměříte odpory svíček,tak poznáte zda jsou dobré,nebo je problém jinde-relé atd.Ovšem dostat se k těm svíčkám je chuťovka!Najeto 185 tis.
Re: Signalizace žhavení
Napsal: 17 pro 2010, 16:09
od Lord Vader
Tak já už mám vyměněno, konečně. Na podzim jsem to riskl a nechal to tak a ejhle, -10 a nenastartoval jsem.
Koupil jsem bošky, mechanik si vzal 600,- a konečně startuju. vadné byly tři.
Re: Signalizace žhavení
Napsal: 19 pro 2010, 08:24
od fryschman
Toš já byl u mehánika a za 400 Kč mi připojil na zkoušku dobré relé. Blikal jsem stále, takže nějaká slavná MAGNETI MARELLKA odešla do věčných lovišť. Po vánocích jdu na reklamační výměnu.
Re: Signalizace žhavení
Napsal: 31 led 2011, 19:20
od boubas
Je to sice starší fórum,ale předám svojí zkušenost.
Loni na podzim se mi po nastartování také rozblikala ikona žhavení a po cca 30vteřinách zhasla.Tak jsem hledal na různých fórech, co to může být. Po různých radách a zkušenostech jsem se rozhodl radeji navštívit imofu a výsledek -vadná 1 žhavička,takže výměna všech cca 720,-kus( Bosch) od té doby pokoj a motor šlape jak má.Pozitivní je ,že si zapoměli naúčtovat práci
Boubas multipla 1,9jtd 2005 v té době najeto 144 000
Re: Signalizace žhavení
Napsal: 31 led 2011, 19:28
od fryschman
No při té ceně za jednu žhavičku si cenu práce započítali do žhaviček
. Já jsem za BOSCH Duraterm platil 420 Kč za kus. Měnil jsem je před měsícem opět místo špatné MM.