Huštění pneu r15

Tlumiče, pružiny, kola, pneumatiky, brzdy, řízení

Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

oldoss
Znalec
Příspěvky: 622
Registrován: 02 úno 2009, 17:59

Re: Huštění pneu r15

Příspěvek od oldoss »

Ja si osobne fúkam kolesá tak ako je predpísané... Chcel som iba povedať, že keď ich všeobecne fúkneš na 2,0 tak sa nič nestane rozdiel tam je minimálny skoro žiadny. Osobne do extrémov auto nerád dostávam a na tej hranici aby mi pomohlo 0,3 baru je dosť otázne priam až nemožné. Pokiaľ to neni rozdiel minimálne 1 baru tak to ani nepoznáš teda pardo ty to poznáš...
Fiat Punto 1,2 16V Sporting.
Reklama
 

hanzs
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 417
Registrován: 27 kvě 2009, 00:34

Re: Huštění pneu r15

Příspěvek od hanzs »

Tak já mám taky trochu nízkoprofilový 205/55/R16.
Co se týká okrsek naplno - zjistil jsem, že auto by jelo i rychlec, ale já se neudržím v sedačce .) Musím se zapírat kolenema a tak, to je naprd. Kámoš má Recaro sedačky se čtyřbodama, to už pak jde.
Takže u mě jsou limit sedačky, ne gumy :)
Fiat Stilo 1.6 16V
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
Uživatelský avatar
Jezdec
Znalec
Příspěvky: 609
Registrován: 04 čer 2011, 16:46
Bydliště: Valašské Meziříčí

Re: Huštění pneu r15

Příspěvek od Jezdec »

Já mám rozměr gum 195/45/15 a foukám 2.2. Jak je tam moc tak to skáče jak koza a málo tak se to žvíká. Nejlepší je ať si každý dá kolik mu vyhovuje. Na sonátě mám 205/60/15 a foukám stejně. Když jsem byl v pneu servise tak mi přezul kola a foukal stejně, dal mi tam 2.2. Prý to tak má být. Takže skoušejte a foukejte jak vám to vyhovuje. A jak píše bobas tak na našich cestách to tak markantní rozdíl není, maximálně jak je tam málo tak jak jedeš do zatáčky rychleji tak ti to může ustřelovat.
Škoda fabia 1.4 50kW r.v. 2000 - Pracovní
Fiat punto II 1.2 16v 59kW Sporting r.v. 2000 - Pracovní
Hyundai sonáta 2.0 16v 102kW r.v. 1996 -Rodinné
Odpovědět

Zpět na „Punto - podvozek“