Stránka 3 z 5
Napsal: 29 pro 2007, 13:26
od 1/3JohnnyBOSS
http://img.auto.cz/auto//base/2007-51/t ... 42e1b1.jpg
Koukejte co píšou o tříválcu:
"První, čeho jsem si u motoru všiml, byl zvuk. Z počátku jsem si myslel, že při couvání z parkovacího místa dřu nárazníkem o hranu chodníku. Po zařazení jedničky a následném rozjezdu jsem se uklidnil, protože takový zvuk jednoduše nezahřátý tříválec vydává. Hrubý a drsný, těmito dvěma slovy lze jeho projev za studena charakterizovat. Po zahřátí je to ale zvuk o velký kus lepší, i když při každém vytočení motoru je vám i vašim spolujezdcům jasné, co že vpředu pracuje. "
Napsal: 29 pro 2007, 13:34
od majki
To rikam porad, 3 valce, to neni motor...vim, ne? Jsme to meli tri roky doma..
Napsal: 29 pro 2007, 13:36
od 1/3JohnnyBOSS
No ale to je jenom o zvuku... Psali tam i to te naftě a to bylo zase hodně pěkný čtení
Napsal: 29 pro 2007, 13:43
od FANDAK
Takže musím naposledy reagovat.
A specielně pro JohnyBose tady dám malou tabulku technických ůdajů
Už jenom stěch ůdajů je ta či ona i ta 59kw někde v prdeli o proti Fiatu.
Nejvíc co za to může a to se prsím všicí koukněte na ten neuvěřitelnej krouták v tak už malých otáčkách 180nm/při 1750ot. a ta 1,4 tdi to má nějakej ten krouták až při 2200 ot. tak to je ten kámen ůrazu a než to ta fabka tam má tak já už jsem fuč
Jěště nezapomente že Fiat má o 174 cm3 mín obsah o proti fabii (to má fabie výhodu) ale i tak to je drak inu 4 válce jsou čtiři válce.O tom zrychlení ani nebudu mluvit koukněte se sami hold FIAT je 1*.
Auto ----------------------Punto 1,3multijet---Fabie 1,4TDI---Fabie 1,4TDI
KW------------------------------51Kw------------ -51Kw-----------59Kw------
Obsah cm3---------------------1248--------------1422------------1422-------
Nej.toč. moment-----------180/1750ot.------155/2000ot.----195/2000ot.--
Zrychlení 0-100km/hod-------13,4s-------------15,8s------------14,0s------
Kompresní poměr--------------18:1-------------19,5:1------------19,5:1-----
Zdvich----------------------------82-------------- -95,5-------------- 95,5------
Takže musím souhlasi s VENCOUPUNTO že ten 3 válec už podle toho zdvihu a kompresního poměru nebude mít oproti 4 válci delší životnost určitě.
Napsal: 29 pro 2007, 14:45
od 1/3JohnnyBOSS
Papírově je to možná jinde, ale pokud nejels s tou fabii, tak neviš. Fakt to jede. A v tom zrychleni neni zase až tak velkej rozdil..
Napsal: 29 pro 2007, 15:49
od majki
Panove, jak to tak vidim, tak jsou dve moznosti
Bud Johnny planuje koupi teto Fabie...nebo nekdo z jeho blizkych je vyznavacem Schadewagen
Napsal: 29 pro 2007, 15:59
od 1/3JohnnyBOSS
majki píše:Panove, jak to tak vidim, tak jsou dve moznosti
Bud Johnny planuje koupi teto Fabie...nebo nekdo z jeho blizkych je vyznavacem Schadewagen
Ale houby:D To byla dost diferenciální diagnóza:D Ja jsem jenom reagoval na to, že tady ty obecný předsudky o tříválcích nejsou aspoň v případě té nafty moc na místě. A jelikož to máti má a celkem jsem se s tím najezdil, tak můžu hodnotit:) btw neni to její, ale služební. V rodině nikoho kdo uznává škodovky nemáme:D
Napsal: 29 pro 2007, 16:04
od majki
Jak rikam, pri nejblizsi prilezitosti si to pujdu projet.
To HTP, co jsme meli doma, bylo taky sluzebni, ale za ty tri roky jsme s tim nalitali mirne pres 100tkm, never more, folks...
Na tu 1.4 jsem zvedavy, pocitam tak do tydne bych mohl mit nejakou mensi litacku s ni za sebou, dam pak vedet
Napsal: 29 pro 2007, 16:12
od 1/3JohnnyBOSS
majki píše:Jak rikam, pri nejblizsi prilezitosti si to pujdu projet.
To HTP, co jsme meli doma, bylo taky sluzebni, ale za ty tri roky jsme s tim nalitali mirne pres 100tkm, never more, folks...
Na tu 1.4 jsem zvedavy, pocitam tak do tydne bych mohl mit nejakou mensi litacku s ni za sebou, dam pak vedet
Ta benzínová je katastrofa, toho se zastávat nebudu a ani nechcu, ale ta nafta fakt má něco do sebe.
Napsal: 29 pro 2007, 16:25
od Vencapunto
Jediný co má do sebe je to že jí chybí jedan válec a s tim nic neuděláš
Napsal: 29 pro 2007, 16:40
od 1/3JohnnyBOSS
A tos slyšel, že ty naftovy třivalce jsou vlatně ty 1,9TDi co se davaji třeba do Oktavek a tak, a ma to vpodstatě jenom oddělanej jeden valec? jinak velikosti jednotlivejch valců jsou stejny jako u te 1.9
Takže 3/4 1.9TDi by to mohlo mět označeni
Napsal: 29 pro 2007, 17:38
od FANDAK
Jo je to přesně tak.
Němečtí inženýři to vyřešily prý šalamounsky jakoby odřězali jeden válec z 1,9 TDI a bylo hotovo.
Takto to publikoval nejen jeden časopis o autech a noviny.
Takže asi tak.
A kua hned jak budu mít příležitost tak se s tou fabkou svezu ale už ted má špatné vyhlídky.
Já preferuji hlavně dobrej krouták už v malejch otáčkách.
Ještě pro pořádek 1,9 TDI má krouták ve 2000 ot/min. třeba 74kw má 220nm.
Tak asi tak.Ten tříválec je prostě v prdeli má ten krouták až o proti 1,9 ve 2200 ot/min
Napsal: 29 pro 2007, 17:46
od Vencapunto
Napsal: 29 pro 2007, 17:47
od 1/3JohnnyBOSS
jj táhne to až za dvouma tisícama, ale zato masakrálně
Napsal: 29 pro 2007, 17:57
od FANDAK
Taky příspívám s tím že je to zajímavá debata v dig. hodinách
A tady něco co napsal JohnyBos:
jj táhne to až za dvouma tisícama, ale zato masakrálně
A tady je moje verze:
jj táhne to už za tisícsedmsetpádesáti, samozřejmě masakrálně
A ještě do kolika jde ta Fabka nejvíc vytočit???
malé ifo: Mě to nevadne ani ve 4000/min.
a jde to ještě dál