Stránka 3 z 7

Napsal: 23 říj 2005, 20:20
od Mako
Tak jsem zkusil tu rucicku presadit a ted se mi nezda jedna vec. Kdyz zapnu klicek tak se mi rucicka okamzite pohne z toho dorazu a je kousek pot tou prvni carkou. JE TO NORMALNI??? Jediny problem by pak mohl byt v tom ze mam cidlo s tipa ale podle prodejce by to melo byt shodne.

Napsal: 24 říj 2005, 09:46
od Oli
jo to je běžné mě to ukazatel teploty dělá taky.

Napsal: 24 říj 2005, 14:28
od MichalW
Chlapi má Punto TD ovládání vstřikovacího čerpadla s tlaku v sání? Do vstřikovacího čerpadla by měla vést ze sacího potrubí hadice. Tipo 1,9TD to tak má. Zajímá mne totiž právě váš motor 1,7TD.

Napsal: 24 říj 2005, 23:10
od Mako
at premyslim jak chci tak jsem tam zadnou hadici nemel a ani nevim ze by to punto melo mit takze tak na 80% to nema

Napsal: 26 říj 2005, 10:36
od Návštěvník
Nevite nekdo co by melo byt napsáno na teplotnim cidle pro zhavení o kterem mluvi MAKO?

Napsal: 26 říj 2005, 11:53
od Mako
já to chci vědět takyyyy :lol:

Napsal: 26 říj 2005, 13:47
od Mako
PiP píše:Vstreky na štart nemajú skoro žiadny vplv :!: to by museli byť úplne v ťahu a stav tachometru min. 200 000km. :o Rozhoduje žhavič (žeraviaca sviečka). Bývajú normálne a rýchlo žhaviče, jednovláknové a dvojvláknové (napr.Duraterm) a hlavne pozor na rozmery rozhoduje dĺžka žhaviča to je tá tyčka ktorá sa rozžeravý :!: . Pokial je na konci zúžená jedná sa o rýchložhavič! :lol: Všetky štyri žhaviče by mali byť rovnaké od jedného výrobcu. :!: TD Punto bude mať riadiacu jednotku žhavenia 8/11s, alebo 9/12s. :lol: Ale tie novšie motory 100% 8/11s. Takže treba jednoznačne rýchložhaviče. :!: Pokial to špatne chytá a po štarte je bielo modrý dym aspoň dva žhaviče sú vťahu! :oops: Ja mám na Bravé 185 000km. A pri štarte sa štartér nestihne ani rozbehnúť a motor už frčí! Pokial sú žhaviče správne a sú OK a štart je aj napriek tomu špatný chyba je v tesnosti palivového systému (musí byť 100% tesnosť od nádrži až k čerpadlu. :oops: Kedy ste naposledy menili palivový filter? :?: Ak chcete zvýšiť výkon a znížiť spotrebu vypnite ventil EGR, a vymente papierovú vložku vzduchového filtra za športovú. :twisted: :twisted: :twisted:
jak poznám rychložhavič?

BRZDY

Napsal: 03 lis 2005, 20:32
od Mako
Nevite nekdo jestli se daji dat na TD jine kotouce nez plne? A jak Vam TD brzdi. Kdyz to srovnam s fabii tak ja to mam o dost horsi! Hlavne se mi zda ze zadek brzdi malo.

Napsal: 04 lis 2005, 11:04
od tomáš fojtík
s tima kotoučema to teda netušim, ale jinak mi příde že mi punto brzdí velice slušně ( a to každou chvíli jedu taky v něčem jiným)

Napsal: 29 lis 2005, 21:19
od Návštěvník
Mako píše:Mel vic verzi ale ty verze Byly 51 a 52 KW. Nikdy jsem neslysel o 53KW verzi! 8)
a co verze 46kw

Napsal: 30 lis 2005, 11:25
od t f
no to bude nejspíš bez turba ne?

Napsal: 30 lis 2005, 20:15
od Návštěvník
t f píše:no to bude nejspíš bez turba ne?
ne mam 1.7 TD 46 kw byla to nahrada za 1.7D

Napsal: 30 lis 2005, 20:17
od Návštěvník
t f píše:no to bude nejspíš bez turba ne?
mam 1.7TD 46 kw byla to nahrada za 1.7D

Napsal: 01 pro 2005, 20:40
od poitromasoni
jak vam ty diesely startuji?

Napsal: 01 pro 2005, 20:56
od poitromasoni
vymaze se ridici jednotka u td kdyz odpojim baterku?