Stránka 3 z 3

Napsal: 14 říj 2007, 19:48
od Anduril
Tak jsem odpojil baterku na cca 18 minut a nic. Po zapojeni a nastartovani dobre, ale jak jsem se rozjel tak na prvni krizovatce uz to zas tocilo na volnobeh nejakych 1700 :cry: Co s tim mam delat?? :(

Jinak radio akorat napsalo "Check..." a hraje.

Napsal: 15 říj 2007, 17:06
od Anduril
Tak ve fiatu mi rekli, ze je to normalni a na vine je ridici jednotka, ktera ma spatne hodnoty - mam s tim par dni jezdit a melo by se to samo opravit, jinak reset RJ. Je fakt, ze dneska uz to bylo daleko lepsi nez vcera.. kdyz jsem dojizdel z prace domu, na posledni krizovatce uz motor krasne predl na 700ot :)

vysoké otáčky

Napsal: 22 lis 2007, 18:51
od kajkl
Mám Punto II 12/99,volnoběžné otáčky mi strašně kolísají a při jízdě když vyřadím do neutralu,tak jsou otáčky strašně vysoký(nemám ot.),jako když se zasekne lanko od plynu.To jsem ale zkontroloval a namazal.4ím toje ?Klapka nebo řídící jednotka?

Napsal: 17 úno 2008, 20:20
od Anduril
Mno tak bych zase obnovil toto tema, pze me problemy s volnobehem jsou nekonecne. Klapka cista, volnobeh je klidny. Nicmene kdyz dojizdim na volnobeh treba na krizovatce, tak motor drzi nejakych 1200ot a nechce klesnout, na normalni to klesne, az kdyz uplne zastavim. Kdyz auto pomalu jede, i s rychlosti, tak to proste drzi nad tisic. Uz jsem zkousel pretesnit skritici klapku (zdalo se mi, ze to saje vzduch za klapkou), ale nevim, jestli to nejak pomohlo.
Taky jedna vec, kterou jsem ted zjistil je, ze na neutral nemuzu udrzet plynovym pedalem nejake stale otacky, porad to roste i kdyz jen simram pedal..
Fakt uz mi dochazi napady, napada me uz jen snimac polohy skrtici klapky (muze to souviset s tim rostoucim plynem?).
Mam el. klapku, takze volnobezny ventil tam neni.

EDIT:
Tak jsem zjistil, ze tam neni ani snimac polohy :lol:

A po nastudovani servisniho manualu jsem zjistil, ze vstrikovani se ridi
infem z tohodle: cidlo teploty vody, cidlo teploty/tlaku nasavaneho vzduchu, z pedalu plynu.
Takze na to hodim oko az bude cas. Zkusim vycistit MAF, vymenim cidlo teploty a vycistim potenciometr na pedalu. Jestli to nepomuze, tak na to kaslu.

Napsal: 17 úno 2008, 22:10
od be.smile
tak ja teda nevim proc resis ty otacky kdyz jedes pomalu na neutral..me to dela taky taky a uz od vyroby..pri pomaly dojedu otacky nekde nad 1000.a az pri zastaveni klesnou..auto se taky nekdy lehce zaskube...ale to jsem vytipoval spis benzinem..a to beru pouze shell..ted bylo auto na druhe garancce..menily se svicky atd...a je to porad stejny..takze je to asi u 8V uplne normlani..navic..vypni si svetla..a nestuj na brzde..a uvidis ze ti to skubat nebude.:) podle me proste nestiha motor dobijet..radio..svetla..brzdovky....

Napsal: 17 úno 2008, 22:16
od Anduril
fakt? no tak to jsi me potesil!
Volnobeh pri stani jsem prave uz poladil, ale resil jsem ty otacky pri dojizdeni, byly daleko vyssi, takze to utesneni klapky asi pomohlo. Jenze sem tam jeste muzu jezdit bez plynu aniz by to chciplo a ten plyn se taky chova divne, kdyz neudrzim stale otacky, ale furt pridava...kdyz stoji a jen se dotknu plynu, postupne to vytoci az nad 4k, dal jsem to nezkousel..a dotknout myslim fakt jen jemne zmacknout.

Napsal: 19 úno 2008, 10:14
od be.smile
no ja to behem vcerejska pozoroval a kdyz vyradis ve vetsi rychlosti tak to spadne..kdyz popojizdim a brzdim tak se to drzi kolem 1000 a pak to spadne taky..ale pri lehkym dotyku plynu udrzim otacky tak kolem 1200-1300...vic ne..ale kdyz auto melo nejakych 10 tis tak po nastartovani vylitly otacky na 4 tis..zkouseli s tim v servise kde co..a pak menili ridici jednotku....

Napsal: 19 úno 2008, 12:04
od Anduril
asi se zajdu zeptat do fiatu a pak udelam to, co jsem uz psal. Jednotka imho bude ok (Mam Boschku, ty se nekazi jako Marelli), spise nejake cidlo nebo ten plynovy pedal ma vychozeny potenciometr.

Napsal: 20 úno 2008, 15:59
od be.smile
ja mel taky bosch...a ted je tam vlastne taky...me spis stve na tom volnobehu takovy to zacukani..to dela casto..a nevim co stim..novy svicky..filtr..vse pri starym.

Re: HELP - volnoběžné otačky

Napsal: 19 dub 2010, 00:16
od turbom
Ahoj!

Nechci zakladat nove tema a tak to napisu sem. Me zase trapi opacny problem s volnobehem. Obcas ( neni to pokazde) mi motor pri vyrazeni na neutral zhasne.
Je to docela neprijemne, hlavne kdyz jedu z kopce a potrebuju zastavit treba pred prechodem. Tak vyradim a motor zhasne.

Cim by to mohlo byt?

Re: HELP - volnoběžné otačky

Napsal: 20 dub 2010, 11:29
od Snowfox
750-800

Re: HELP - volnoběžné otačky

Napsal: 27 dub 2010, 09:52
od milos.biba
turbom píše:Ahoj!

Nechci zakladat nove tema a tak to napisu sem. Me zase trapi opacny problem s volnobehem. Obcas ( neni to pokazde) mi motor pri vyrazeni na neutral zhasne.
Je to docela neprijemne, hlavne kdyz jedu z kopce a potrebuju zastavit treba pred prechodem. Tak vyradim a motor zhasne.

Cim by to mohlo byt?
Tohle se mi stavalo taky s tim rozdílem, ze me to jenom skoro chciplo a pak se to ještě stihlo chytit, u mě to dělají piny v konektoru do ŘJ, musím je jednou za čas prostříkat kontaktolem a konektor k ŘJ přichytit stahovacíma páskama co to de a mám půl roku pokoj. Kdybych to nechal bejt, tak se záhy projeví daleko horší problémy... U mě je to prostě ukazatel toho, že v příštích 1000 km se totálně zblázní všechny čidla a požitek z jízdy bude v trapu :-D

Jenže u Tebe to může bejt něco jinýho, ale prostříkáním všech kontaktů rozhodně ničemu neublížíš.

Mbiba

Re: HELP - volnoběžné otačky

Napsal: 18 úno 2012, 06:45
od krakenika
kajkl píše:Mám Punto II 12/99,volnoběžné otáčky mi strašně kolísají a při jízdě když vyřadím do neutralu,tak jsou otáčky strašně vysoký(nemám ot.),jako když se zasekne lanko od plynu.To jsem ale zkontroloval a namazal.4ím toje ?Klapka nebo řídící jednotka?