Stránka 3 z 12
Napsal: 05 zář 2007, 15:42
od Tony56
to majco: jakou mas vybavu ze tam neby ten filtr?
jaka byla cena?
Napsal: 05 zář 2007, 15:47
od jirka
dělá to když je v autě už dost vlhko. Já to řeším tak, že k tomu pustím klimu
ono to pak kondenzuje na klimě a ne na oknech a pak v garáži nechám otevřená okýnka.
Tony56 píše:mam dotaz, ted kdyz je venku tak sychravo a celkem kosa a zapnu si v aute topeni tak se zacnou strasne mlzit okna a nepomuze ani ventylator na plne kule a ze fouka dost
je to u punta normalni? mam MK1 1,2 dik za rady
Napsal: 05 zář 2007, 15:48
od marty3d
Tony56 píše:to majco: jakou mas vybavu ze tam neby ten filtr?
jaka byla cena?
Já mám ELX a ten filtr tam je.
Napsal: 05 zář 2007, 15:58
od majco
Tony56 píše:to majco: jakou mas vybavu ze tam neby ten filtr?
jaka byla cena?
tak ked som to kúpil tak to bol holý základ! je to 1.1 a už tam je všetko okrem klímy a el okien.
Filter aj z držiakom stál 1600sk a výmennú vložku kúpiš už za pár korun
Napsal: 05 zář 2007, 17:19
od Arrow79
Tony:
No... ten filter by tam zakonite mal byt pokial mas klimu.. a je to jedno aka vybava. Cize ked sa ti zahmlievaju okna, je ten filter uz v tahu. Treba kupit novu vlozku.. je to taka papierova "harmonika"
Cena cca 400-600SK (kolega kupoval nedavno, neviem presnu cenu, ale bol drahsi ako na Fabiu).
Jirka:
Okna by sa nemali zahmlievat za ziadnych okolnosti.. ja v Punte filter nemam vobec a nezahmlievaju sa mi okna.. ventilator mam pusteny na okno a nohy a 1. rychlost a bez problemov
Skus tiez vymenit ten filter, nemusis pustat klimu
Cisto iba filter je oznaceny 9.
Napsal: 05 zář 2007, 18:15
od Tony56
s tou klimou by se to vyresilo hned ale klimu bohuzel nemam, znamy klimu ma a kdyz ji zapne tak do minuty jsou okna odmlzene
Napsal: 06 zář 2007, 08:12
od Joe301
Ak dlho nesedíš v zastavenom aute tak ti musí okamžite odhmlit sklo a inač punto vyhralo za najlepšiu vykurovaciu jednotku oproti iným autám a to dokonca ja v kategoriach výšie aj by som ukazal link na test ale neviem ani ako som to našiel ale to platí pre Mk2 ale Mk1 by malo mat tiež velmi výkonu vykurovaciu jednotku
Napsal: 06 zář 2007, 08:20
od Arrow79
Tony56 píše:s tou klimou by se to vyresilo hned ale klimu bohuzel nemam, znamy klimu ma a kdyz ji zapne tak do minuty jsou okna odmlzene
Tak skus pozriet, ci mas ten filter
Napsal: 06 zář 2007, 19:47
od Pun-to
Tak to tady čtu a napadlo mě jestli nemáš upadlou klapku která zapíná vnitřní cirkulaci vzduchu.
A taky v takovýmhle počasí je nutný natrhnout okno.
Napsal: 08 zář 2007, 19:51
od rozmetal
a kde bych to mohl dokoupit? fakt by se mi to hodilo, když parkuju pod břízama:)
Napsal: 10 zář 2007, 10:41
od majco
rozmetal píše:a kde bych to mohl dokoupit? fakt by se mi to hodilo, když parkuju pod břízama:)
Ja som to kupoval priamo vo Fiate a viem o čom hovoríš parkoval som pred firmou ktorú zateplovali polistyrénom a vtedy ma to dožralo! Ked som zapol vetrák v kabíme tak snežilo dobrých 10 min a to vám poviem bordel riadny!!
Dá sa aj z vrakáča ale to je ako hladať ihlu v kope sena!
stálo ma to presne 1600sk
Napsal: 21 říj 2007, 23:37
od ygzo
Parkrat sa mi v poslednej dobe stalo ze na niektore stupne rychlosti ventilatora sa prestal ventilator kurenia celkom tocit. Napriklad mi to spravilo na stupni "3" - ten proste nesiel. Dnes mi pre zmenu nesli 1,2,3 a isiel len 4, teda fukanie na plno. Par krat som ho po vypol zapol, no nic. Stale len 4. A zrazu zacali ist aj ostatne. V com by mohol byt problem? Velmi presvedcive to teda na mna nie je.
Bude vadny ten otocny prepinac (mam ten so zapinanim klimy).
Napsal: 22 říj 2007, 09:06
od majco
ygzo píše:Parkrat sa mi v poslednej dobe stalo ze na niektore stupne rychlosti ventilatora sa prestal ventilator kurenia celkom tocit. Napriklad mi to spravilo na stupni "3" - ten proste nesiel. Dnes mi pre zmenu nesli 1,2,3 a isiel len 4, teda fukanie na plno. Par krat som ho po vypol zapol, no nic. Stale len 4. A zrazu zacali ist aj ostatne. V com by mohol byt problem? Velmi presvedcive to teda na mna nie je.
Bude vadny ten otocny prepinac (mam ten so zapinanim klimy).
Nie prepínač ale odpor v kúrení ktorý určuje otáčky a poloha 4 je na priamo tak tá ti pôjde stále
Už nepomôže nič len výmena
Napsal: 22 říj 2007, 09:33
od ygzo
majco píše:ygzo píše:Parkrat sa mi v poslednej dobe stalo ze na niektore stupne rychlosti ventilatora sa prestal ventilator kurenia celkom tocit. Napriklad mi to spravilo na stupni "3" - ten proste nesiel. Dnes mi pre zmenu nesli 1,2,3 a isiel len 4, teda fukanie na plno. Par krat som ho po vypol zapol, no nic. Stale len 4. A zrazu zacali ist aj ostatne. V com by mohol byt problem? Velmi presvedcive to teda na mna nie je.
Bude vadny ten otocny prepinac (mam ten so zapinanim klimy).
Nie prepínač ale odpor v kúrení ktorý určuje otáčky a poloha 4 je na priamo tak tá ti pôjde stále
Už nepomôže nič len výmena
Kde sa nachadza ten odpor? A akym sposobom sa da vymenit? A neposledna vec - kolko to cca stoji?
Edit: teraz ma napadlo este ze predchadzajuci majitel mi veru spominal ze mu tam menili nejaky odpor lebo mu nefungovalo nieco s kurenim. On tvrdil, ze mu povedali, ze sa to tam prehrialo a ze sa tym pokazil. A radil mi aby som nepouzival vnutornu cirkulaciu vzduchu v zime ked je spustene kurenie, lebo ze sa to tam potom moc prehrieva a ten odpor sa pokazi - ze lepsie je pustat vonkajsi vzduch, ze tym sa to tolko neprehreje. Neviem ci je to pravda, mne sa to nejako nezda. To je toto taka bezna zavada ked uz sa mi to teda na aute druhy krat kazi?
Napsal: 22 říj 2007, 10:01
od Arrow79
Popravde, vzdy je lepsie pouzivat privod vonkajsieho vzduchu ako cirkulaciu vnutorneho..