startovací rébus
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
- Mark L.
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 215
- Registrován: 15 lis 2006, 10:59
- Bydliště: Zastávka u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: startovací rébus
Pockej, pockej, ja mam pocit, ze se tu bavime kazdej o necem jinym. Na podvozku hadicky? to asi ne. Hadicku najdes v motorprostoru, ale n apodvozku asi trubicky, ne? Jak uz jsem psal trubicka ti tezko zteri. Zteri ti jedine hadicka, z nejake pryze. Hadicky navazuji na ty trubicky tam kde je potreba spojit neco co se klepe (motor), s necim pevnym (karoserie).
Tipo 1.4 T-Jet LPG kombi (2017)
F127 0.9 (1975), Sport 1.05 70HP (1980), 1.05 50HP (1977)
Ex: Multipla 1.9 JTD 115k (12/2002)
Ex: Punto I. 1.2 8V 60SX (1995)
F127 0.9 (1975), Sport 1.05 70HP (1980), 1.05 50HP (1977)
Ex: Multipla 1.9 JTD 115k (12/2002)
Ex: Punto I. 1.2 8V 60SX (1995)
- Reklama
Re: startovací rébus
Takový modrý HADIČKY, který se táhnou pod celým podvozkem, směrem do motorovýho prostoru se napojují na něco (dál už jsem moc neviděl) a u nádrže se napojují na plastový vroubkovaný (ohebný) trubičky. A ty hadičky jsou na podvozku chycený takovýma plastovýma svorkama, který ji aspoň vizuálně celkem dost mačkají.
Teď jsem volal mechošovi a objednal jsem se na pondělí, tak třeba na něco přijdeme...
Teď jsem volal mechošovi a objednal jsem se na pondělí, tak třeba na něco přijdeme...
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
Re: startovací rébus
Tak na hadičkách žádná závada nenalezena, profouknuty a ok, tak příčinu budu muset hledat jinde. Nevíte, jestli má Mlok ze začátku výroby 98/99 má euro zásuvku na diagnostiku? Prý se tam dají vyčíst i tlaky a pod.
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
Re: startovací rébus
Mám podobný problém - první starty slabší (do dvou sekund to chytne, ale nejsem na to holt zvyklý), další na první brnknutí. Měl jsem to v servisu, mechanik usuzuje na zpětný ventil v benzínovém čerpadle - tedy že se benzín vrací zpátky a soustava se musí znovu natlakovat. Ventil se bohužel nedá vyměnit samostatně, pouze celé čerpadlo, takže jsem řešení zatím odložil do chvíle, kdy to nebude pouze psychologický problém
Multipla 1,6, ex Brava 1,6
Re: startovací rébus
Jo, já to taky vidím na problém v čerpadle, zvlášť proto, že mi i velmi hlasitě hučí a hvízdá (ne od začátku, začne až po chvíli, ale pak je to slušnej hukot, uvnitř to ani moc není slyšet, ale zvenku to je jak splašenej vysavač). Zajímalo by mě, jaká by tam mohla být ta souvislost s tou vnější teplotou (viz jak jsem popisoval v příspěvcích výše).
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
Diagnostika
Tak jsem zainvestoval pětistovku do diagnostiky a poněkud zbytečně:
Paměť závad prázdná a hodnotu tlaku čerpadla diagnostika neukazuje.
Ještě vypíšu ostatní hodnoty, pokud to někomu něco řekne (prý by měly být OK):
Počítadlo ujeté vzdálenosti: 136332 km - tady vidím trochu nesrovnalost, protože podle počítadla na tachometru mám přes 154 tisíc Je to normální Jakože třeba počítadlo na tachecu počítá i s odchylkou, kterou tachometr má a počítadlo v jednotce je bez této chyby
Otáčky motoru: 700 ot./min
Tlak v sacím potrubí: 311mbar
Teplota vzduchu - korekce: 47°C
Teplota chladící kapaliny - korigované: 82°C
Úhel škrtící klapky: 0,3°
Základní předstih: 4,3°
Předstih: 3,9°
Takže zase vím prd
Paměť závad prázdná a hodnotu tlaku čerpadla diagnostika neukazuje.
Ještě vypíšu ostatní hodnoty, pokud to někomu něco řekne (prý by měly být OK):
Počítadlo ujeté vzdálenosti: 136332 km - tady vidím trochu nesrovnalost, protože podle počítadla na tachometru mám přes 154 tisíc Je to normální Jakože třeba počítadlo na tachecu počítá i s odchylkou, kterou tachometr má a počítadlo v jednotce je bez této chyby
Otáčky motoru: 700 ot./min
Tlak v sacím potrubí: 311mbar
Teplota vzduchu - korekce: 47°C
Teplota chladící kapaliny - korigované: 82°C
Úhel škrtící klapky: 0,3°
Základní předstih: 4,3°
Předstih: 3,9°
Takže zase vím prd
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
Re: startovací rébus
Ahoj, tak kilometre ti nesedia pravdepodobne preto lebo bola menena riadica jednotka.
-
- Začátečník
- Příspěvky: 3
- Registrován: 11 pro 2010, 10:02
Fiat Multipla Startér
Koupil jsem Multiplu a nestartovala tak jsem vyndal startér rozebral a vše bylo ok zjistil jsem ,že byla špatná cívka nechal jsem jí opravit u profíka vyšlo mně to na 350 kč takže fachá ,ale po namontování zpět furt cvaká nevím si rady mohl by někdo tedy pomoc Děkuji
-
- Začátečník
- Příspěvky: 3
- Registrován: 11 pro 2010, 10:02
Re: Fiat Multipla Startér
Tak jsem to vyřešil přijel známý proměřil a byla to kostra načatá a zaoxydovaná takže jsem udělal novou .
Re: startovací rébus
Kdyby měl někdo něco novýho k tomuto tématu, tak sem s postřehy. Po bezproblémových chladných měsících už zase startuju minimálně nadvakrát, po startu zvuk motoru, jako kdyby se měl rozpadnout, prošlápnu plyn... ohraná písnička. Můj mechanik říkal, že má žákazníka a Fiatem, který má podobný problém a taky nejsou schopní přijít na nic smysluplnýho, aniž by měnili půlku auta. Ta souvislost s vnější teplotou (řekněme nad 20 či 25 °C), ta je naprosto signifikantní!!!
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
Re: startovací rébus
Tak já měl svýho času Uníka 1.0ie, ale choval se skoro úplně tak ... a nakonec to byl krokový motorek na vstřikování ... banalitka za pár stovek, ale stálo mě to pár tisíc než se na to přišlo....
naše žabička Bjuda...proč Bjuda ?...
Přečtěte si "Prevítem snadno a rychle" a pochopíte :-)
Přečtěte si "Prevítem snadno a rychle" a pochopíte :-)
Re: startovací rébus
Váš nováček-ejator, podařilo se mi s kámošem vyřešit problém kompletního vysátí lahví CNG!!! Rád vysvětlím!!! Nyní jsem se vrhl na jiný PROBLEM: při jakémkoli startu musím dlouho točit než naskočí-startér mne nenávidí-plyn i benzín, ráno i po třicetiminutové pauze. Jenom opakované starty jsou OK!!! Jak to vidíte ms.kubiii