Stránka 20 z 21

Re: TYP - Zapalovací svíčky a kabely

Napsal: 09 zář 2016, 20:57
od liborko
martin72 píše:A teď k tomu podstatnému, mě nula na setrvačníku odpovídá této poloze na řemenici.
https://www.club-fiat.com/download/file.php?id=12617
Kontrolní výstupek je ten vrchní jak už jsem tu kolegovi radil nedávno,když se nasazuje nový řemen tak musí sedět proti sobě rysky kliky dole- tj. HÚ 1.válce,rysky na vačce nahoře proti sobě tj.ventily zavřené,tím pádem to je 0 na setrvačníku. Ono když šteluješ rysky tak s tím musíš opatrně,setrvák se točí rychleji a chce to cit a zdá se pak že to není na nule.
Odjakživa to takhle nastavuju,i v manualech je označená spodní kontrolní ryska ta vrchní,setrvák vždy musí vycházet na 0

Re: TYP - Zapalovací svíčky a kabely

Napsal: 09 zář 2016, 22:14
od martin72
Dal jsem to tak jak ty rozvody byly, není pro mě problem je předelat. Ale jak jsem psal, nula na setrvačníku odpovídá poloze řemenice na té fotce. Jiná poloha je mimo horní úvrať. Nastavení vačky je jasné.

Re: TYP - Zapalovací svíčky a kabely

Napsal: 09 zář 2016, 22:16
od Vitaml
To je divné, ale já to tak nemám, ani podle servismanuálu to tak není. Opět další záhada.
Měl jsem to tak před tím a na setrvačníku bylo přes 8 stupňů.

Re: TYP - Zapalovací svíčky a kabely

Napsal: 09 zář 2016, 22:57
od martin72
To by znamenalo, že jsou dve ruzné řemenice, jistota je nastavování podle setrvačníku.

Re: TYP - Zapalovací svíčky a kabely

Napsal: 11 zář 2016, 12:51
od Vitaml
Jo, to byla přímo moje fotka, když jsem měl 8-10 stupňů na setrváku.
Jinak si myslím, že mám problém s čerpadlem, protože má díry ve výkonu a nejede do kopce.

Re: TYP - Zapalovací svíčky a kabely

Napsal: 11 zář 2016, 17:49
od martin72
Abych řekl pravdu, tak já jsem se řídil setrvačníkem, na řemenici klikovky jsem koukl jen ze zájmu, protože se tu o tom diskutovalo. Možná bych poupravil trochu své vyjádření k té fotce. Psal jsem to tu celkem na rychlo, jelikož jsem odjížděl na chatu. Nastavení podle setrvačníku je vzhledem k průměru daleko přesnější, jaký postup je uveden v chytré knížce netuším, jelikož jsem ji někam uklidil a nemůžu jí najít. :D Ryska na řemenici směřovala někam ve směru té červené čáry, kolík pro velkou řemenici byl na půl šesté.

Už jsem zaznamenal v sousedním vlákně tvoji úvahu nad benzínovým čerpadlem. Ale to by jsi měl poznat na grafu od lambda sond.

Re: TYP - Zapalovací svíčky a kabely

Napsal: 11 zář 2016, 18:36
od Vitaml
Obrázek lambd jsem sem taky dával, s tím výkonem je to tak, že na malý plyn reaguje čiperně, ale jak dám 1/2 a víc plynu, tak už není znatelné zvýšení výkonu. Je to vidět i na tom grafu na stránce 19, že když se na konci udržovala konstantní rychlost 100 km/h, byla směs dobrá a při rozjezdu ze semaforu asi v půlce grafu (jde poznat podle otáček motoru) je směs chudá.
Proto si myslím, že čerpadlo nedodává správný tlak a proto to i ukazuje vysokou spotřebu, která se odvozuje podle délky otevření vstřikovacích ventilů při 3,5 bar. Ventily se snaží otevřít na co nejdýl, aby spravily tu chudou směs.

Jinak v servismanuálu je tohle: (ale stejně setrvačník je lepší)

Re: TYP - Zapalovací svíčky a kabely

Napsal: 11 zář 2016, 19:17
od martin72
S tím grafem lambda sond jsem to myslel tak, sledovat to v zátěži do nějakého kopce, kde to budeš točit na 4000ot. pod plným plynem. Na ten rozjezd jsem znova koukl a tam to vypadá (mít karburátor) jako když ti nechodí akcelerační pumpička ;)


Edit:
Tahle výměna rozvodů mě dostala.
https://www.youtube.com/watch?v=HbZFvC_7MYM" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: TYP - Zapalovací svíčky a kabely

Napsal: 17 zář 2016, 18:05
od slabostka
Lambda je v čase akcelerácie out - RJ ju ignoruje, predsa v čase akcelerácie sa RJ nebude zaoberať vyvážením zmesy, jednoducho je zmes bohatá a koniec. Rovnako studený motor - Punto má nevyhrievanú lambdu, kým sa ohreje RJ si ide po svojom. Lambdu si nechajte na koniec špekulácií, tá s tým nemá nič spoločné....

Re: TYP - Zapalovací svíčky a kabely

Napsal: 17 zář 2016, 18:37
od Vitaml
Žádný z těchto výroků není pravdivý.

Jo a změřil jsem si tlak paliva, byl cca 3 Bary, vyndal jsem čerpadlo, prohlíd jestli v něm není bordel, dal zpátky a už netlačilo skoro vůbec, tak jsem dal nové.
Staré mělo plechový přetlakový ventil 3,5 Bar nahoře (asi v něm bylo gumové těsnění), nové vypadá stejně, ale ventil má pěkně udělaný na spodku, je v něm mosazný kužel v kombinaci s plastem. Dává přesně 3,5 Bar.
Na jízde je to poznat, směs už není chudá, jezdí výborně.

Re: TYP - Zapalovací svíčky a kabely

Napsal: 18 zář 2016, 08:16
od martin72
Tak to je dobře, že se ti to podařil odhalit, a co spotřeba, jak se stabilizuje.

Re: TYP - Zapalovací svíčky a kabely

Napsal: 18 zář 2016, 09:45
od Vitaml
Zatím jsem moc nenajel, jen asi 35 km a dával jsem tomu trochu knedlík, jak je vidět na obrázku (kopec), ale uvidím na své obvyklé cestě v pondělí do Brna.

Re: TYP - Zapalovací svíčky a kabely

Napsal: 02 říj 2016, 09:48
od martin72
Tak jak jsi pokročil. Myslím, návrat výkonu a stabilizace spotřeby.

Re: TYP - Zapalovací svíčky a kabely

Napsal: 13 říj 2016, 10:45
od Vitaml
Výkon je, ale spotřeba pořád vyšší, takže už nevím.

Re: TYP - Zapalovací svíčky a kabely

Napsal: 13 říj 2016, 13:47
od martin72
Asi na to moc šlapeš. Kolik ti vychází spotřeba?