Stránka 20 z 21
Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw
Napsal: 11 pro 2020, 17:46
od Cizekan
Tak jsem očistil kontakty na baterce i se svorkovnicemi a kontakty na pojistkách a od té doby bez problémů. Uvidíme jak dlouho to vydrží
Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw
Napsal: 15 pro 2020, 09:13
od Tanguero
Nicoletto, zkus místo Vervy 100 natankovat ONO 98. Na netu se dá dohledaty, že i ta VERVA 100 obsahuje biosložku. Co obsahuje ONO 98 nevím, ale v mém Stilu 1.4 pomohl odstranit problém se startováním. Když natankuju obyčejný Natural 95, tak se starty začnou postupně zhoršovat, startuje to jakoby na tři válce, dusí se to, musím startovat nadvakrát, prostě to, co popisuješ ty. Tipuju to na usazování biosložky ve vstřikovači, který už je za zenitem a chvíli trvá, než se to rozpustí a propláchne, pak motor jede jak má. Já musel vyjet 95 až na rezervu, dobral jsem plnou Natural 98 na ONO a světe div se, od té doby problém zmizel.
Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw
Napsal: 15 pro 2020, 12:30
od Vladka1
Spíš karbony (z biosložek) ve válci a na vstřikovači - část vstříknutýho benzínu se do nich nacucá a to ochuzuje směs.. Dost pomůže aditivace VIF, teoreticky by pak stačilo tankovat 95+ VIF... Taky může mít vliv množství biosložek platí čím víc lihu tím horší start (zkušenosti s ethanolem v běžných autech bez úpravy na ethanol). A nezanedbávat Italskou údržbu
Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw
Napsal: 15 pro 2020, 16:26
od tatko Tom
Tiež "sa prihováram" za VIF a taliansku údržbu. VIF neublíži, ani keď sa predávkuje 10-násobne - len pomôže.
Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw
Napsal: 28 pro 2020, 11:28
od Mišiak87
Zdravím všetkých!
Dovolím si pripojiť sem svoj dotaz. Mám FIAT 500L s 1,4 70 kW, nové od 2019, najazdených 33.000. Doteraz boli štarty bez problémov, a to aj v zime.
Posledný mesiac sme boli opakovane u svokrovcov a vždy som mal problém vozidlo naštartovať. Prvýkrát motor chytil, vyskočil do otáčok a následne zhasol, nereagoval vobec na plyn. Na druhý pokus motor bežal akoby na tri válce, veľmi hrubo, potom sa asi po 10 sekundách schopil a už išiel normálne. Nikdy predtým som s tým nemal problém - je ale pravda, že parkujem v garáží, a to ako doma, tak aj v práci a tak rozdiely teplot sú minimálne a auto zásadne vždy štartovalo s teplotou okolo 15 a viac stupňov.
Včera sme boli opať u svokrovcov, vonku minus tri, a opať sa opakoval scénár - motor naskočil a po sekunde zhasol. Na druhý pokus sa chytil. Večer sa mi podarilo motor nahodiť až na štvrtý pokus. Žiadne chybové hlášky.
Najprv som to spájal s tým, že mám nezávislé topení od webasto a krátko pred štartom bolo vždy zapnuté, tak reku či to nebude spojené s tým. Keď som ale večer prečítal forúm, došiel som k tomu, že problém može byť palivo - tankujem u shellky klasickú 95 - mám ju vedľa domu už dlhši som tam nedal žiadny 98 alebo 100 oktán. Sviečky sa údajne menili pri poslednej servisnej prehliadke - bola pri 26000 km, čiže tam snáď problém nebude.
Budem vďačný, ak by ste poradili, lebo ma to trochu serie:-) Mám tiež novú pandu od 10/2020 s 1,2 FIRE a tá stojí vonku a s tou so štartami nebol doteraz nikdy problém, aj keď vonku mrzlo...
Moc ďakujem!
Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw
Napsal: 28 pro 2020, 11:52
od Bravomv
Začal bych tím nejjednodušším, a to tankoval bych benzin 98 nebo 100 oktan. Přidal bych rovněž do nádrže VIF do benzinu. Teprve potom, když na to něco najedeš a nepomůže to, tak bych řešil např. ty svíčky. Jen se divím, že ti svíčky už měnili, protože u 1,4 70 kW je předepsána jejich výměno po 60 tis. km nebo 4 letech. Rovněž dobij baterku i když se ti zdá, že točí dobře.
Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw
Napsal: 28 pro 2020, 14:08
od Mišiak87
Moc ďakujem, určite to vyskúšam týmto sposobom.
Výmenu sviečok po dvoch rokoch mi zhodne potvrdili dva autorizované servisy, ale je pravda, že som sa nad tým sám podivoval. Schválne skúsim napísať na importéra...Je možné, že začali užívať menej kvalitné sviečky? Celkovo sa totiž na 500L po facelifte dost šetrilo, aspoň podla samotného predajcu, ktorý bol dosť úprimný. Ale niet sa čo čudovať, fabrika v Srbsku ide tak 10 dni do mesiaca, nie sú objednávky...
Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw
Napsal: 27 led 2021, 06:57
od Ondrus84
Po 1,5 roku jízdy s LPG a špatným startováním na benzín, jsme snad konečně v cíli.
Docela dobře funguje přípravek Winns stabilizátor benzinu.
Davkuje se to 1ml/L, lahvička je s odmerkou a cca s cenou VIF
Da se koupit třeba tady
https://www.bonatrade.cz/wynns-fuel-sta ... GREALw_wcB
Funguje nam to na 2 tjetech
, tak zkuste
Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw
Napsal: 06 lis 2021, 13:42
od Ondrus84
Zkoušel někdo z vas měnit regulator tlaku paliva na liště?
Diky
Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw
Napsal: 09 lis 2021, 19:51
od turbom
U Bravo byl 3 roky od startů pokoj. Teď za chladných dní startuji na 2 pokus. Beru celou dobu Benzina Efecta 95. Když mi nechtělo startovat Punto, tak jsem začal dávat Vervu 100 a bylo pro problému. Ovšem po důkladném vyčistění nádrže až do sucha
Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw
Napsal: 09 lis 2021, 20:12
od Ondrus84
Tak regulátor tlaku vyměněn, dám vědět jak to startuje
Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw
Napsal: 15 říj 2022, 21:37
od MartinT
Tuším si nedal vedieť @Ondrus84...
Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw
Napsal: 16 říj 2022, 09:18
od Ondrus84
Beze zmeny...
Jak jsou ty jarni a podzimní mesice tak to prostě nestartuje.
Pomuze jen častější tankování 98benzin a kolega si dal chip na 125kw(ma 110)a od te doby startuje normálně.
Ja do toho investovat nechci
Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw
Napsal: 08 lis 2022, 22:17
od MartinT
Ja rovnaký problém, natankoval som Shell V-Power racing a pár dní štartovalo ok, ale už je to späť...
Des keď si človek nevie pomôcť
Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw
Napsal: 09 lis 2022, 16:33
od metamor
Treba tankovat na omv