Stránka 18 z 26

Napsal: 08 črc 2008, 20:31
od l-cizek
Jo taky sem čistil ventilový víko (když sem měl sundanou hlavu) Když se otevře "špunt" na dolévání oleje, tak ten plech vypadá docela čistě, ale jen pár milimetrů od něj už to začíná... pěkný sra-ky tam sou. :?

Napsal: 09 črc 2008, 12:00
od SHANE54
l-cizek: mas presne pravdu a mas aj spravny cit. potvrdzuje to aj krivka. presne medzi 3500 - 4000 rpm ma krutak este na takmer najvyssej hodnote a zaroven nasleduje rychly nasup vykonu. optimum z hladiska spotreby a tahu motora.

Napsal: 12 črc 2008, 17:43
od l-cizek
Tak nám to tady nějak upadá to tempo přidávání příspěvků...tak nahodte někdo další příspěvek k diskuzi :D

Napsal: 13 črc 2008, 16:34
od FetesBrod
je lepší spotřeba se slabším motorem, kde máte pořád nohu s plynem až na podlaze, nebo silný motor, kde jen lechtáte plyn :) mám teď fajnou práci, hlídám parkoviště u Puppu, tak jsem se projížděl v Audi R8, Aston Martin, MB Brabus, pěknej byl od nich malej sporťáček AMG s obsahem 6.3 :D To potom, když si sednu zpět do své 1.2 se mi nechce věřit :D

Napsal: 15 črc 2008, 15:03
od stonepet
Arrow79 píše:a na tej dialnici to kolko zerie?? :)
Omlouvám se, že jsem se dlouho neozval s odpovědí, ale nakonec jsem teď měl cestu, takže jsem to mohl testnout. Takže, po rozjetí auta na 130km/h a ujetí 27.5km, byla spotřeba 12,5km/l tj. 8l/100km. Kontroloval jsem prům. rychlost a ta podle PC ukazovala 124.6 km/h - to je asi odchylka palubního měření od skutěčné rychlosti. Při rychlosti 130km/h (podle tachometru) byly otáčky cca 3850-3900ot./min.
Jel jsem v autě sám, takže auto bylo zatíženo cca 95kg.
Toť vše.

Napsal: 16 črc 2008, 11:05
od J.kiwi
Myslíte si někdo, že přetěsnění vent. víka a výměna oleje a pravidelné tankování benzinu na Shell(mladý chce autíčka) se může pozitivně projevit na živosti auta a lepší prům spotřebě.
Doteď jsem tankoval na Tesco, Hypernovva atd a prům. spotřeba byla 18,2 km/l.
Teď po 3 nadržích Shell je spotřeba 19,4 - 19,8 - je to možné ?

Napsal: 16 črc 2008, 13:39
od l-cizek
no nevim, každopádně já jinde než na shellu netankuju...ještě když neni poblíž shell tak beru OMW...jinak hyperbouda nebo tesco sem nelil ani do fáčka...do punta bych to nedal ani kdyby to bylo za 15kč!

Napsal: 16 črc 2008, 13:43
od l-cizek
Jo, jinak dneska nevim jak se mi to povedlo, ale na palubáku se mi objevila spotřeba 25,2KM/L (asi 3.95l/100km). Asi hodně lehká noha...jel jsem asi 2 km z kopečka, ale měl jsem sešlápnutej decentně plyn, protože nebyl nijak prudkej a bez plynu bych na 5tku za chvilku zastavil....byl to můj NEW REKORD!! :lol: :!:

Napsal: 16 črc 2008, 13:47
od palec
aj ja uz po novom beriem len na shellke.zda sa mi auto omnoho zivsie ako inokedy.raz som bral na slovnafte a nejako mi blblo auto.odvtedy slovnaft v ziadnom pripade.a teraz este navyse zbieram body a auticka na shellke:))

Napsal: 17 črc 2008, 10:37
od PatrikMZ
I-cizek: jasně, je to možné, proč ne. Já jsem jel předevčírem od nás do Blanska a zpátky s lehkou nohou a vyřazováním a na těch 120 km jsem měl průměr 23,2 km/l, což je paráda

Napsal: 17 črc 2008, 10:41
od SHANE54
je uplne jedno, kde taknukete, vyrobca benzinu je vzdy rovnaky... :wink:

Napsal: 17 črc 2008, 10:47
od J.kiwi
Když jsem se ptal kamarádů tak jeden , který dělal v Čepru mi tvrdil,že když přijela cisterna Shell, tak řidič před plněním do ní nalil tekutinu(aditivum ?) se zapečetěného kanystru.
Vyrobce - dodavatel je stejný - jezdily tam prý cisterny skoro všech benzinek.

Napsal: 22 črc 2008, 12:43
od l-cizek
jo tak tomu bych i věřil... že benzín bude stejnej, akorát že nějaký ty příměsi budou rozdílný. V tom bude asi tkvět i konečná kvalita bena. Bych řek.

Napsal: 14 zář 2008, 00:08
od Graun
Kdyz to tady tak ctu o te spotrebe, tak jeden komentar.
Na spotrebu ma velky vliv lambda sonda. Jeji zivotnost je udavana na nejakych 120tis km, zalezi vsak na provoznich podminkach. V hodne pripadech se jezdi s timto autem po meste, coz znamena, ze se "zanese", coz sebou prinasi negativum ve forme nespravneho davkovani paliva = vyssi spotrebu. K jeji nespravne funkci lze pricist i castecne nepravidelny chod.
Funkcnost LS lze zkontrolovat nekolika zpusoby, nejlepe vsak pomoci osciloskopu. Hrube lze zmerit multimetrem-pripojenim voltmetru na cerny a sedy vodic - nejlepsi hodnoty okolo 0.3V - chuda smes. Tak lze zjistit, zda neni uplne mrtva. Jinak muzete zajet i na mereni emisi, kde jsou schopni overit funkcnost LS.

Nerikam, ze jsem objevil ameriku, ale je treba si uvedomit, ze na vyse uvedenem zalezi i rozdily v tech spotrebach uvedenych v tomto vlaknu. :wink:

Napsal: 14 zář 2008, 09:28
od Mario
1,3 16V 6 SPEED

Předpisová jízda

Silnice - 5-6 litru

Dálnice 7-8 litru

v zimě to bude cco 0,5-1 l víc

:wink: