Stránka 17 z 43

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 27 srp 2018, 11:30
od TipoLPG
Ještě odstranim to cukání kolem 2 tis ot a s autem.bude radost jezdit :D

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 27 srp 2018, 13:25
od martin72
A to cuká na plyn i na benzín.

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 27 srp 2018, 13:27
od TipoLPG
Ano, je to úplně jedno na jaké palivo jedu

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 27 srp 2018, 14:45
od martin72
Jsem zvědavý, jak ti vyjde ten pokus se svíčkami.

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 28 srp 2018, 09:45
od jojo007
Ma napadla taká vec... možno je to blbosť... Dedko mal problém na Forde fiesta 1996 pri štarte. Keď naštartoval mu hneď vybehli otáčky na 1800 potom padli a zase stúpli. Takto mu to asi 5 min robilo a potom sa ustálili otáčky a mohol odísť s autom. V servise mu zistili problém s teplotným senzorom na chladiacej kvapaline vymenili a bol pokoj...

Či náhodou nebude aj tu podobný problém. Lebo je zaujímavé že teraz ako sa ochladilo a ráno bolo 11 stupňov auto perfektne naštartovalo bez problémov... Uvidím poobede ako naštartujem keď bude teplejšie...

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 28 srp 2018, 10:01
od Vitaml
To se přeci dá zjistit diagnostikou, jestli ukazuje správnou teplotu studeného motoru.

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 28 srp 2018, 10:26
od Andy350
Podla mna to ze nam to robi picoviny pri teplejsom alebo vyslovene chladnom pocasi je zle namapovanie vsetrekovania, pri ktorom museli brat ohlad na co najrychlejsie ohriatie katalyzatora (EURO 6). ja si to dam natunit, serem na fiat. aj tak nemozu zistit ze to je nachipovane. a seriem aj na EURO6

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 28 srp 2018, 10:44
od Vitaml
Taky už jsem udělal, klesla mi spotřeba.

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 28 srp 2018, 11:20
od TipoLPG
Před chvilkou sem šel startovat a to bylo venku 22 st a krásně to nastartovalo a drželo volnoběh.
Mě osobně VIF a plná nádrž Vervy pomohla

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 28 srp 2018, 12:38
od Andy350
mozno aj to ze je 25 stupnov a nie 40 ani -10

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 28 srp 2018, 12:54
od jojo007
Mám pocit ze ten VIF je len dočasné riešenie. To ako keď si človek dá tabletku proti bolesti ale príčina ostáva nevyriešená...

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 28 srp 2018, 17:26
od Marián601
Skús natankovať OMV 100oct a popreháňať po dialnici . Mne to pomohlo a auto ožilo .Asi to úsporné jazdenie a krátke trasy tomu moc nevoňajú.
Som zvedavý čo povie auto na návrat 95oct :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 28 srp 2018, 20:16
od martin72
jojo007 píše:Mám pocit ze ten VIF je len dočasné riešenie. To ako keď si človek dá tabletku proti bolesti ale príčina ostáva nevyriešená...
To by jsi jako tabletku proti bolesti musel používat morfium, aby příčina zůstala nevyřešená.

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 28 srp 2018, 20:42
od martin72
Právě na krátké vzdálenosti a hopsání po městě je pro motor výhodnější BA98+ .

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 28 srp 2018, 23:26
od Robino65
Všimnite si na viku nádrže nápis Ba95 minimum.
V preklade to znamená, pôjde to aj na 95, ale na prd.