Stránka 14 z 21

Re: TYP - Zapalovací svíčky a kabely

Napsal: 21 dub 2010, 14:45
od Petr1968
Já vím. To jen na okraj :wink: Když jsem ji měl vytaženou(tu svíčku) tak vypadala přesně jak má. Což je při používaném palivu dobrá zpráva :mrgreen: Mají 22tis. Mám je vyměnit? V manuále je 40tis.

Re: TYP - Zapalovací svíčky a kabely

Napsal: 21 dub 2010, 16:27
od l-cizek
já bych je vyměnil...jestli máš nový

Re: TYP - Zapalovací svíčky a kabely

Napsal: 21 dub 2010, 16:36
od Petr1968
Ale ta svíčka vypadala dobrá

NGK DCPR8E-N a DCPR7E-N rozdiel

Napsal: 11 kvě 2010, 15:12
od wickermanx
Ahojte, potrebujem vymenit sviecky na 16v mk2a 11/2002 pre tento motor su urcene nasledoven DCPR8E-N a DCPR7E-N veite mi niekto poradit ktore z nich mam kupit? je v nich nejaky rozdiel? bolo pisane ze prve uvedene su pre punta 09.2000 - 11.2002 a uvene druhe su pre 12.2002 - 02.2005 ja som na hrane kedze mam 11/2002, teoreticky by som mal teda kupit DCPR8E-N, v com sa ale lisia uvedene sviecky neviem. :(

Re: NGK DCPR8E-N a DCPR7E-N rozdiel

Napsal: 11 kvě 2010, 15:24
od Petr1968
Mám dojem ,že mají jiný závit. 12mm. Najdi si to. Zapalovací svíčka NGK DCPR7E-N-10 je od 08-05 v Puntu 1,2 8V 44kw a má průměr závitu 12mm.

Re: NGK DCPR8E-N a DCPR7E-N rozdiel

Napsal: 16 kvě 2010, 15:07
od zokot
Nechcem zakládat nové téma:
Jsou lepší svíčky s jednou nebo s více elektrodami?

Re: NGK DCPR8E-N a DCPR7E-N rozdiel

Napsal: 05 čer 2010, 08:03
od Martin
Určitě jsou lepší svíčky s více elektrodami, ale do Punta bych je nedal.3 kontakty - lepší prohoření směsi ve válci - výšší teplotní namáhání motoru.Motor na to není z výroby stavěný.Pokud by to bylo možné,výrobce by napsal v doporučovaných svíčkách i vícekontaktní.Neber to nějak závazně.Je to jen můj názor.

Re: NGK DCPR8E-N a DCPR7E-N rozdiel

Napsal: 05 čer 2010, 08:54
od Petr1968
Do starého motoru staré svíčky.

Re: NGK DCPR8E-N a DCPR7E-N rozdiel

Napsal: 07 čer 2010, 15:50
od peta.smolik
Petr1968 píše:Do starého motoru staré svíčky.
Já dávám BRISK řady Extra Doporučili je v třech servisech Fiat akorát že nevydržej psanejch 50tis km Měním je zhruba po 20tis km a je to dobrý Jednou sem dal svíčky Bosch ale nějak mi přišlo že to netáhlo nejelo Dle tvrzení odborníka svíčka Bosch je špatná už ve chvíli kdy ji montuješ do motoru bo nikdy továrnu BOSCH neviděla

Re: TYP - Zapalovací svíčky a kabely

Napsal: 07 čer 2010, 17:50
od Petr1968
Bosch je sračka. NGK nebo Champion

Re: TYP - Zapalovací svíčky a kabely

Napsal: 08 čer 2010, 09:21
od Graun
Brisk nedoporučuji dávat do Fiatu. Nemám s tím dobré zkušenosti. V Marejce jsem je měl, ale auto nechtělo jít do otáček, neklidný a nerovnoměrný chod motoru. Když jsem dal staré NGK, tak to bylo ok. Jak píše Petr1968. do našich vozů jedině NGK nebo Champion.

Re: TYP - Zapalovací svíčky a kabely

Napsal: 08 čer 2010, 09:34
od Petr1968
Brisk a hlavně 3elektrodový Brisk se nechodí ani do Favoritu. Hnus. Původní svíčky Champion fungovaly na Favu 100000km a i když byly poloviční pořád to jelo. Brisk se zasíral a kámošovi se úplně rozpadl izolátor

Re: TYP - Zapalovací svíčky a kabely

Napsal: 08 čer 2010, 13:52
od peta.smolik
Petr1968 píše:Brisk a hlavně 3elektrodový Brisk se nechodí ani do Favoritu. Hnus. Původní svíčky Champion fungovaly na Favu 100000km a i když byly poloviční pořád to jelo. Brisk se zasíral a kámošovi se úplně rozpadl izolátor
To asi ale nebyla závada těch svíček...
Nikdy sem žádnou šáde neměl tak nevím ale spíš dám na odborníky kteří něco vědí a na vlastní zkušenost než na pomluvy
Champion dle názoru mechaniků poměr výkon cena nic moc a NGK srovnatelný s nejvyšší řadou Brisk ale neporovnatelně dražší
Není vždycky nejlepší nebo dobrý jen to co je cizí a dražší

Re: TYP - Zapalovací svíčky a kabely

Napsal: 08 čer 2010, 13:59
od l-cizek
Brisky se do fiata fakt moc nehoděj... jednou sem je tam měl a moc to nefungovalo... i když musim říct, že byli o něco lepší než Bosch. Prostě nejlepší je dát tam to co má být... a hlavně NGK ti vydržej daleko déle, takže tam se ten cenovej rozdíl ve finále upa vymaže. Jinak já koupil NGK přes Ebay a vyšli mě asi na 6 kil i s poštou, takže docela levno, oproti 1200 kilům v autodílech.

Re: TYP - Zapalovací svíčky a kabely

Napsal: 08 čer 2010, 14:07
od Petr1968
peta.smolik: že se tříbodový Brisk do Fava nehodí je fakt,ne pomluva. I když ve Favu hoří každá svíce :mrgreen: Ale rovnice Fiat =NGK je platná.Brisk není svíčka do Fiatu. O jaké svíčky z toho E .bay se jedná?