Stránka 14 z 14

Re: TYP - výměna přístrojové desky MK1

Napsal: 24 čer 2016, 15:49
od radekrat
Kdyby mel nekdo zajem mam jedny volny budiky s otackomerem.

Re: TYP - výměna přístrojové desky MK1

Napsal: 26 čer 2016, 20:32
od Vypravca
Vitaml píše:Pokud se zvětší odpor, bude více proudu protékat cívkou budíku, takže bude ukazovat víc.
Tak dnes som to rozobral. Starý odpor na teplomery mal 147 ohm, ja som tam dal 301 ohm. Rucicka teraz ukazuje nieco nad 3/4 a zapina sa ventilator. Ked som to namontoval tak rucicka vybehla skoro na 1/4, ale to bol motor este trocha teply po jazde. Uvidim rano, ked bude ulpne vychladnuty ako bube ukazovat.
rehty píše:K měřící cívce měřáku je paralelně připojen odpor s hodnotou 143ohmů. Celkovej odpor cívky i s tím odporem je 83ohmů.
Ja som tam mal odpor 147 ohm a celkovy odpor bol 77 ohm. Takze asi nie kazdy teplomer bude rovnaky. Viem, ze tam moze byt aj tolerancia.

Re: TYP - výměna přístrojové desky MK1

Napsal: 26 čer 2016, 21:54
od Vitaml
Dal bych tam 220 R, ten je v řadě.

Re: TYP - výměna přístrojové desky MK1

Napsal: 26 čer 2016, 23:11
od Vypravca
Zajtra kupim 220 ohm.
Rano pojdem z roboty, tak vyskusam ten 301 ohm ako bude ukazovat za jazdy.

Re: TYP - výměna přístrojové desky MK1

Napsal: 27 čer 2016, 13:06
od Vypravca
Tak odpor 220 ohm je ten pravý orechový.
Teraz som spokojný ukazuje tak ako som si predstavoval.

Re: TYP - výměna přístrojové desky MK1

Napsal: 27 říj 2024, 22:09
od kluknawa235
dakujem tuna za rady. vdaka ktorym som mohol vykonet mensie upravy.

Do svojho punta 55s hodil budiky z 65 aj z otackomerom. kablik na otackomer som potiahol z rele. nesiel som az na RJ. nakolko som mal aj cely motor z punta 65 tak som prehodil aj cidlo teploty. funguje ako ma. chcel som tam aj servo riadenie ale zistil som ze drziak tam nemam ako uchitit na cerpadlo a tubky od paliva trocha zavadzaju.