Stránka 13 z 21

Re: TYP - Zapalovací svíčky a kabely

Napsal: 17 zář 2009, 21:45
od Petr1968
Valvoline max life ?? Popis:
MaxLife byl speciálně vyvinut pro motory s více než 100000 ujetými kilometry, průkazně zvyšuje výkon motoru. Péčí o těsnění motoru snižuje spotřebu oleje, předchází jeho únikům a tvorbě usazenin. Aditiva udržují pod kontrolou oxidaci oleje a usnadňují studený start v zimním období. Ten olej byl na něčí doporučení?

Re: TYP - Zapalovací svíčky a kabely

Napsal: 17 zář 2009, 21:51
od Reno
nia ,len tak som si pozeral na nete a predtým som tam mal Valvoline durablend a páčil sa mi,tak teraz,keď mám nad 100000km,tak som si vybral tento. Čo na to vravýš? Dobre,či...?

Re: TYP - Zapalovací svíčky a kabely

Napsal: 17 zář 2009, 22:04
od Petr1968
Nevím. Motor Punta se dost hřeje(hlavně spodek) Mají tam být MC oleje. Třeba: http://www.dilyfiatov.cz/p892-motorovy- ... 10w-40-1l/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: TYP - Zapalovací svíčky a kabely

Napsal: 17 zář 2009, 22:06
od Reno
Čo sú MC oleje?

Re: TYP - Zapalovací svíčky a kabely

Napsal: 26 úno 2010, 08:39
od baky
viete mi povedat aky je rozdiel medzi svieckami NGK BKR5EZ a NGK BCPR 6E V LINE ??? prve doporucuje fiat a o druhych sa tu dost pise len neviem ci su vhodne ako alternativa tych doporucenych.

kde kupujete v BA?

Re: TYP - Zapalovací svíčky a kabely

Napsal: 15 dub 2010, 17:02
od turbom
Jak uz tu psal Onc, NGK BCPR 6E V LINE byla urcena pro starsi typ motoru. A stejne uz se neprodava.

Nase volba je BKR5EZ ( jak radi prirucka) .
Osobne vaham, zda vzit klasickou BKR5EZ nebo V-Line 36 - BKR5EZ.

http://www.svickyngk.cz/hledani/?f_search=BKR5EZ" onclick="window.open(this.href);return false;

Predpokladam,ze svicky jsou to prakticky totozne. Pouze:
Krátké označení VL-1 až VL-39 usnadňuje hledání a skladování svíček.

Co vy na to?

Re: TYP - Zapalovací svíčky a kabely

Napsal: 15 dub 2010, 19:36
od Petr1968
Budou stejné. číslo36 je pouze označení pro lepší orientaci. Mám koupené V-Line 36 - BKR5EZ za 500 normálně v mototechně. Ale ještě mám čas na výměnu.Krátké označení VL-1 až VL-39 usnadňuje hledání a skladování svíček, Takže to vypadá,že je budu muset vyměnit :mrgreen: Do háje. Fiat změnil od 10-04 průměr závitu ze 14 na 12. To mě otrávil :? :evil:

Re: TYP - Zapalovací svíčky a kabely

Napsal: 18 dub 2010, 19:03
od baky
Ludkovia kupil som na olejposta sviecky Ricambi (BKR5EZ) (http://olejposta.sk/r_2159.html" onclick="window.open(this.href);return false;). Bol som spokojny ze su za dobru cenu....
Vcera som bol u mechanika nech mi to vymeni a na moje prekvapenie mi povedal ze niesu dobre, ze maju iny zavit. No s tym som neratal.

stretli ste sa stym??

Nepotrebujete niekto tieto sviecky??? Dam ich po 4€ ks nech mi nelezia na polici.

Re: TYP - Zapalovací svíčky a kabely

Napsal: 19 dub 2010, 08:16
od Petr1968
Pro Clasika je předepsaná svíce NGK DCPR7E-N-10. ObrázekObrázek Náhrada Brisk za NGK BKR 5EZObrázek Clasik bude asi tahle :? Obrázek Takže baky jsi na tom jako já. :mrgreen: Zrovna jsme se trefili do období kdy Fiat překopával motor 1,2 a nenapadlo ho nic lepšího než předělat závit ze 14 na 12 asi kvůli úspoře materiálu.

Re: TYP - Zapalovací svíčky a kabely

Napsal: 20 dub 2010, 15:30
od Petr1968
Takže koupeny svíce do Klasika. 2x dražší než před tím. To se jim povedlo. O 2mm menší závit svíčky= 2x vyšší cena.Mrknul jsem se co dával výrobce jako original a je tam NGK DCPR7E-N-10

Re: TYP - Zapalovací svíčky a kabely

Napsal: 20 dub 2010, 20:55
od Graun
Osobně nemám moc dobré zkušenosti s alternativou od Brisku. Bylo to sice v marei, ale jsou tam stejné svíčky jako u Punta (není to však stejné, je tam jiný motormanagement, připouštím...pro rýpaly).
S těmi Brisky motor vynechával, nechtěl jít do otáček. Stačilo tam dát ty NGK a jelo to bez chyb,
Navíc ani cena těch Brisků nebyla nic extra (102CZK/ks vs. 109CZK/ks-NGK).

Re: TYP - Zapalovací svíčky a kabely

Napsal: 21 dub 2010, 07:02
od Petr1968
Jenže NGK DCPR7E-N-10 stojí kolem 240 kč za kus. Koupil jsem je protože jsem nemohl najít pořádnou alternativu. S Briskem také nemám dobrou zkušenost. Na Favu jsem měl obyčejné Champion a vydržely 100000km. (připouštím,že z elektrod byla tak půlka) :mrgreen: Ale Favo jede i na hřebík

Re: TYP - Zapalovací svíčky a kabely

Napsal: 21 dub 2010, 13:52
od l-cizek
zdarec, no já sem koukal na moje a mám zrovna taky nějakej přelomovej kus... auto má vedenu první registraci 6.12.2004 ... a zrovna do 11/04 se dávali DCPR7E-N a od 12/04 se dávali DCPR7E-N-10 ... no vzal jsem ty první, páč pochybuju že i když byla první registrace 6.12 tak i auto bylo vyrobeno už v prosinci... ale spíš v tom listopadu... když sem viděl ale tu cenu za svíčku :shock: ...přišel na řadu Ebay... http://cgi.ebay.com/4-NGK-SPARK-PLUGS-F ... 4397a06a02" onclick="window.open(this.href);return false; ... už je mám doma a vyšli i s poštou asi na 550kč :wink:

Re: TYP - Zapalovací svíčky a kabely

Napsal: 21 dub 2010, 14:35
od Petr1968
NGK DCPR7E-N-10 pro Punto 1,2 44kw je od 10 2004. Nakonec cena svíček je k poměru k ostatním nákladům zanedbatelná. Ale ten 100% nárůst ceny od nich pěkný není. Asi proto,že není konkurence. Jaká je alternativa NGK DCPR7E-N-10 od Bosche a Championu? Případně Brisk?

Re: TYP - Zapalovací svíčky a kabely

Napsal: 21 dub 2010, 14:36
od l-cizek
ale já mám 1.4 16V