TYP - výměna přístrojové desky MK1

Vybavení a úpravy interiéru, vnitřní doplňky

Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto, zokot

Odpovědět
Uživatelský avatar
Vitaml
Všeználek
Příspěvky: 1218
Registrován: 26 pro 2015, 11:55
Bydliště: Brno

Re: TYP - výměna přístrojové desky MK1

Příspěvek od Vitaml »

Změřil bych si zahřáté čidlo a paralelně připojil stejný odpor.
Jestli to ale neovlivní spínání ventilátoru.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Reklama
 

Uživatelský avatar
rossi
Znalec
Příspěvky: 802
Registrován: 10 zář 2008, 16:07
Bydliště: Slavkov u Brna

Re: TYP - výměna přístrojové desky MK1

Příspěvek od rossi »

spínání to neovlivní.
ten spína teplotní čidlo na chladiči.
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Uživatelský avatar
Vitaml
Všeználek
Příspěvky: 1218
Registrován: 26 pro 2015, 11:55
Bydliště: Brno

Re: TYP - výměna přístrojové desky MK1

Příspěvek od Vitaml »

A funkci motoru?
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Uživatelský avatar
rossi
Znalec
Příspěvky: 802
Registrován: 10 zář 2008, 16:07
Bydliště: Slavkov u Brna

Re: TYP - výměna přístrojové desky MK1

Příspěvek od rossi »

jakou funkci motoru?
teplotní čidlo na chladiči prostě sepne ventilator,ten chladí tak dlouho až klesne teplota a čídlo vypne ventilator.
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Uživatelský avatar
rossi
Znalec
Příspěvky: 802
Registrován: 10 zář 2008, 16:07
Bydliště: Slavkov u Brna

Re: TYP - výměna přístrojové desky MK1

Příspěvek od rossi »

jakou funkci motoru?
teplotní čidlo na chladiči prostě sepne ventilator,ten chladí tak dlouho až klesne teplota a čídlo vypne ventilator.
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Uživatelský avatar
Vitaml
Všeználek
Příspěvky: 1218
Registrován: 26 pro 2015, 11:55
Bydliště: Brno

Re: TYP - výměna přístrojové desky MK1

Příspěvek od Vitaml »

Třeba sytič (prodloužení vstřiku při studeném motoru).
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Uživatelský avatar
mr.brain
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 213
Registrován: 14 črc 2013, 09:30
Bydliště: ČR :)

Příspěvek od mr.brain »

Pokud je tam jedno čidlo teploty pro jednotku i budíky, pak by se to dalo vyřešit odporem u budíků... Na to je třeba se mrknout do schématu zapojení.
exRenault 19 Chamade ('91 173 000>287 000+);
Fiat Bravo II 1.4 16V, Dynamic ('07 43 000>x);
Suzuki SX4 1,5 VVTi ('10 70 000>x);
Škoda Octavia II FL 1.6 TDI DSG 7q ('13 293 000>x);
diag. ELM327, VCDS
Uživatelský avatar
Vitaml
Všeználek
Příspěvky: 1218
Registrován: 26 pro 2015, 11:55
Bydliště: Brno

Re: TYP - výměna přístrojové desky MK1

Příspěvek od Vitaml »

Zesílit to tranzistorem, aby to ukazovalo správnou hodnotu už od nuly.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Uživatelský avatar
Vypravca
Začátečník
Příspěvky: 10
Registrován: 28 kvě 2016, 16:24
Bydliště: Banská Bystrica

Re: TYP - výměna přístrojové desky MK1

Příspěvek od Vypravca »

Vitaml píše:Třeba sytič (prodloužení vstřiku při studeném motoru).
Vo vybave S nebol teplomer, iba cidlo, ktore zoplo kontrolku prehriatia.

Skor by som radsej zmenil rozsah ,,budiku,, ako davat dalsi odpor k snimacu.
Nechapem preco nevyuzili cely rozsah teplomera.
Uživatelský avatar
Vitaml
Všeználek
Příspěvky: 1218
Registrován: 26 pro 2015, 11:55
Bydliště: Brno

Re: TYP - výměna přístrojové desky MK1

Příspěvek od Vitaml »

Jak jsem napsal výše. Týkalo se to budíku.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Uživatelský avatar
Vypravca
Začátečník
Příspěvky: 10
Registrován: 28 kvě 2016, 16:24
Bydliště: Banská Bystrica

Re: TYP - výměna přístrojové desky MK1

Příspěvek od Vypravca »

Zaujimalo by ma, ci aj pri novsich puntach ukazuje tak blbo teplomer.
Ci aj pri novych urobil taliansky inzinier "chybu"?
Uživatelský avatar
Vitaml
Všeználek
Příspěvky: 1218
Registrován: 26 pro 2015, 11:55
Bydliště: Brno

Re: TYP - výměna přístrojové desky MK1

Příspěvek od Vitaml »

Nevím, jaký nový myslíš, moje ukazuje nepatrně nad půl. Ale tam je už budík živený z procesoru,
takže se dá diagnostikou testovat, jestli má správný rozsah.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Uživatelský avatar
Vypravca
Začátečník
Příspěvky: 10
Registrován: 28 kvě 2016, 16:24
Bydliště: Banská Bystrica

Re:

Příspěvek od Vypravca »

rehty píše:K měřící cívce měřáku je paralelně připojen odpor s hodnotou 143ohmů. Celkovej odpor cívky i s tím odporem je 83ohmů. Pomohlo by mně kdybych věděl jaká je hodnota u jinýho měřáku a o kolik se liší. Teoreticky kdybych zvětšil hodnotu toho odporu tak bych se dostat do měřícího rozsahu čidla, ale o kolik?
Menil si ten odpor v budíku? Dal si vacsi alebo menší odpor? Ja som skôr silnoprudar ako slaboprudar.
Uživatelský avatar
Vypravca
Začátečník
Příspěvky: 10
Registrován: 28 kvě 2016, 16:24
Bydliště: Banská Bystrica

Re: TYP - výměna přístrojové desky MK1

Příspěvek od Vypravca »

V podstate ten teplomer je ,,ampermeter,, ,kedze je tam paralerne pripojeny odpor. (bocnik). Tak zmenou odporu zmenim aj rozsah. To si este akotak pamatam zo skoly. Len sa mi jedna o ten vypocet. Znizit ci zvysit odpor? To je otazka.
Uživatelský avatar
Vitaml
Všeználek
Příspěvky: 1218
Registrován: 26 pro 2015, 11:55
Bydliště: Brno

Re: TYP - výměna přístrojové desky MK1

Příspěvek od Vitaml »

Pokud se zvětší odpor, bude více proudu protékat cívkou budíku, takže bude ukazovat víc.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Odpovědět

Zpět na „Punto - interiér“