Stránka 13 z 17

Napsal: 11 zář 2007, 22:07
od Marcel 20VT
Fšechno!

tak tedy: přední blatníky, prahy, spodky dveří (3dveř),lemy a do motoru lágry, kruhy, a už si nevzpomínám. Ale žádný federal mogul a podobný sračky!

Mám dědka skoro rozebranýho a pomalu ho stavím

Napsal: 11 zář 2007, 22:09
od FIAT
Zítra na to kouknu, problém je , že některá čísla na mikrofiši už nejsou k přečtení :(

Napsal: 11 zář 2007, 22:13
od Marcel 20VT
já vím, na to si stěžuje každej kdo ji ještě vůbec má. Nešla by ta mikrofiš oskenovat aby se zamezilo jejímu dalšímu chřadnutí? Bude hůř, v Praze zmizela další prodejna kde to uměli a bez dobrejch dílů to prostě dělat nejde!

Napsal: 11 zář 2007, 22:39
od FIAT
zkoušel jsem to před 10lety, když ta fiš byla nová a nebylo to vůbec k přečtení, ten scaner uměl asi 1200dpi a bylo to na nic

Napsal: 11 zář 2007, 22:44
od Marcel 20VT
škoda přeškoda! Máš tam v itošce nějaký kámoše co ti pomáhají nebo to objednáváš jako položky?

Napsal: 11 zář 2007, 22:52
od FIAT
"B" je správně

Napsal: 11 zář 2007, 22:54
od Marcel 20VT
taky škoda. ale co se dá dělat

Napsal: 12 zář 2007, 10:29
od Abarth
taky mám jeden kousek doma (vydražil jsem vloni na e-bay) ..pokusím se naskenovat..máme v práci několik skenerů..jo a uvidím a nebo spíše neuvidím..

Napsal: 12 zář 2007, 10:36
od FIAT
Hlásím velký problém. Mikrofiš na Abartha mám až na MKII a MKIII, ale na jedničku ne. Nejsem si 100% jistý, jestli ty kruhy a šálky jsou stejné MKI a MKII, a stejně jestli jsou ty blatníky a prahy u MKI stejné pro všechny motory, fiše na MKI tu mám na 60, 65 a 75.

Napsal: 12 zář 2007, 10:41
od Abarth
kroužky a šály by měly být stejné

Napsal: 12 zář 2007, 10:48
od Abarth
Fiate, pokud mi pošleš email můžu ti poslat pár naskenovyných stránek s rozměry a info, kroužky písty šály atd..aze servisních manuálů 125 a 130TC

Napsal: 12 zář 2007, 19:44
od Marcel 20VT
přikláním se k tvrzení že ty 2000ccm motory jsou na tyhle díly stejný. Ale jukni na to co ti pošle Luboš - má obě varianty a určitě to půjde porovnat. Přední blatníky 1a2 stejné nejsou - liší se v přední špičce - jednička jde až k nárazníku a dvojka tam má blinkřík. Jsou tedy vzájemě upravitelné, ale origoš je origoš. Jestli máš kakalog na starou jedničku jakékoliv motorizace tak ten blatník je on. Prahy na 3DV by měly být požitelné bez rozdílu čehokoliv

Napsal: 14 zář 2007, 19:17
od Abarth
Tak už je to na dobré cestě..vyvezl jsem starouše Ritmouše..zaprášenýho na sluníčko...a potkal se tam s kámošem Milanem - origo 230 PS "Kosíkem" od Forda..stejně je bělouš krásnější Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: 14 zář 2007, 20:35
od maryo
Hmm... pěkný, no... :shock: :shock: :?
Já mám auto rozebraný na kozách a čekám na šrouby na ty zadní ramena... :(
Jenom jedna taková malá rada (když vidím fotky toho zadního tlumiče) dotahuj si ty matky u silentbloků až když máš to auto na zemi a několikrát ho prohoupni, jinak se ti ty gumy utrhnou...

Napsal: 15 zář 2007, 21:55
od Abarth
Díky za info..přesně tak jsem to udělal :D :D a ještě pár foteček z dnešního rána Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek