Stránka 12 z 20

Re: Chyby Fiatu Bravo

Napsal: 07 dub 2013, 19:31
od bajo777
Ja som si kupil na svoje km a potreby - rozumom motor a triedu, to ze BRAVO2 je dizajnova lahodka je len obrovsky plus.
Som fiatak, cize volba znacky bola srdcom, zakial najdem u nich nieco co mi aspon trocha vyhovie, nehladam inde.
Dusevne som pripraveny investovat do opravy az to bude potrebne. Ale proste na mojom aute sa NEMA co pokazit za VELA penazi !
Pripady pokial odide nejaka elektronika, alebo ina prkotina co tu vyssie deklaruje ako vrchol nespolahlivosti stastny majitel dizloveho civica, by som riesil pravdepodobne za radovo nizsie peniaze ako postavit to do autorizaku a vykesovat plnu cenu vymeny...
Mimochodom, neviem ci umyselne, alebo nahodne tie hondacke dizle 2.2 su pravdepodobne TOP co sa dnes da kupit...

Celkovo sa ratam uz k starym chujom a v principe zo mna hovoria informacie co sa mi tak nejako priplietli casom do usi, zato iba v dobrom radim ako bez ujmy prezit aj vlastnictvo nafty. V 90' tych rokoch som dizle tiez povazoval za zazrak na kolesach, bohuzial emisne normy za 20 rokov z toho spravili to co spravili...

Re: Chyby Fiatu Bravo

Napsal: 24 dub 2013, 15:52
od zuzana.ball
Tak dnes so vymenil komlpet brzdy.Po dhom rozhodovani som tam dal do predu kotuce Zimmermann Sport a este aj vrtane a kedze mi k nim nemohol zohnat platnicky poradil mi TRW,dozadu som dal kotuce aj platne TRW.Original bolo vsetko Bosch a mechanik povedal ze to bolo vsetko este povodne.Stav tachometra 91948km takze klobuk dole.Za kompet brzdy som dal 252e plus 12e 1l Tutela Dot4.Kedze som obuval nove pneu dal som robit aj geometriu.Pneu mam Matador Hectora2 a mozem povedat ze su uplne v pohode a to som tam mal pred tym Continental 3.Cena za robotu 53e geometria17e 3D.

Re: Chyby Fiatu Bravo

Napsal: 24 dub 2013, 19:50
od bajo777
Vyzera to, ze mas naozaj nestocene. Mam 43000km, povodne komplet brzdy Bosch, original pneu Conti eco contact 3, cca v polovici zivotnosti.
Tie moje brzdy piskaju od novoti, urcite druhy krat tam take iste nedam! Dost ma to serie mozem povedat...
Ked si tie nove brzdy sadnu, daj vediet ci badas rozdiel v ucinku, pripadne nejake skusenosti.

Re: Chyby Fiatu Bravo

Napsal: 27 říj 2013, 11:27
od magic65
Chlapi mam motor 1,4 66kw po nastartovani ujeti par metru a zastaveni se mi auto cele roztřepe když jsem ho vypnul a znova nastartoval vše bylo v pořadku.
Teď už nepomuže ani vypnuti nevite co to muže dělat.
Nechci aby mě ve fiatu moc oškubali,dik za nazory
Mam najeto 80 000km a benzin tankuji jen na shellce.

Re: Chyby Fiatu Bravo

Napsal: 27 říj 2013, 16:42
od Picko
U mna tiez piskali brzdy, no ja uz mam cez 140k km. Povodne som tam mal brzdy raicam, no uz bolo na case ich vymenit a tiez ma dost znervoznoval fakt, ze piskaju ako neviem co. Dal som tam komplet supravu brembo (vpredu aj vzadu), uz nepiskaju, a brzdia lepsie :)

Re: Chyby Fiatu Bravo

Napsal: 27 říj 2013, 21:11
od zuzana.ball
Ide asi na tri valce?Skus dobit baterku,alebo potom cievka.Picko,inac brzdy Brembo v poslednej dobe ziadna slava,prudko nebrzdi aby ti nezvlnilo kotuce,tie BREMBA.

Re: Chyby Fiatu Bravo

Napsal: 28 říj 2013, 06:39
od rogi
Picko píše: Dal som tam komplet supravu brembo (vpredu aj vzadu), uz nepiskaju, a brzdia lepsie :)
však bremba motuje výrobca :wink: aspon mne ich namotoval. Pri dobrzdzovaní nič moc ako by sa "lepili"

Re: Chyby Fiatu Bravo

Napsal: 28 říj 2013, 16:29
od zuzana.ball
Ja som mal prvovyrobne BOSCH,u nas vo Fiate davaju TRW.

Re: Chyby Fiatu Bravo

Napsal: 28 říj 2013, 17:18
od mr.brain
magic65 píše:po nastartovani ujeti par metru a zastaveni se mi auto cele roztřepe když jsem ho vypnul a znova nastartoval vše bylo v pořadku.
Teď už nepomuže ani vypnuti nevite co to muže dělat.

Diagnostika - pravděpodobně K.O. jedna ze zapalovacích cívek, vyměnit, vyměnit i ostatní (jedna stojí asi 1200 Kč - Bosch (ale ne z Autokelly ani Fiatu), když už to bude rozebraný zkouknout i stav zapalovacích svíček, případně je vyměnit taky (doporučení je asi 30 000 km) - jedna stojí cca 400 Kč (nejlépe koupit přímo ty co tam dává výrobce - tuším že NGK).


Co se týče brzd, tak letos jsem měnil přední desky (Textar), zadní vč. zadních kotoučů budu měnit příští rok - přijde ATE a EBC Green. Na předek pak EBC desky i kotouče a když nebudu vědět co dál, tak XYZ šestipístky + větší kotouče a místo 16" > 17".

Kdybyc někdo chtěl lepší desky, tak doporučuju ty EBC, dělají je přímo na Bravo 2 a fungují i se sériovými kotouči, jen je třeba je správně zajet. (pískání neřeším, chci aby to brzdilo)

Re: Chyby Fiatu Bravo

Napsal: 30 říj 2013, 08:35
od magic65
Diagnostika ukazala chybu jedne zapalovaci civky.Jdu do soukromnika ma dobre reference.....

Re: Chyby Fiatu Bravo

Napsal: 30 říj 2013, 18:03
od koralecnik
tečie chladič

asi pred mesiacom som postrehol, že mi ubúda kvapalina z nádržky na chladič a pod autom mám malú mláčku.
Auto má najazdené cez 160 k.
Nový chladič vo Fiate 280,-€ Magneti Marelli vraj za 140 € :-( + práca.
Tak teda idem meniť. :oops:

Re: Chyby Fiatu Bravo

Napsal: 31 říj 2013, 06:31
od JardaK.
koralecnik píše:tečie chladič

asi pred mesiacom som postrehol, že mi ubúda kvapalina z nádržky na chladič a pod autom mám malú mláčku.
Auto má najazdené cez 160 k.
Nový chladič vo Fiate 280,-€ Magneti Marelli vraj za 140 € :-( + práca.
Tak teda idem meniť. :oops:
Vítej v klubu. Zrovna zítra jedu do servisu s tím samým problémem! Volím levnější variantu a v přepočtu to vychází na ty samé peníze jako u Vás. Akorát nevím, jestli je chladič opravitelná věc, na to se ještě zeptám. Jinak mi ve Fiatu říkali, že Brava s chladiči problémy nemají, tak nevím. V recenzích jsem totiž četl něco jiného. Ale pokud originál chladič vydržel 3,5 roku, možná neoriginál vydrží déle, uvidíme.

Re: Chyby Fiatu Bravo

Napsal: 31 říj 2013, 09:39
od Darth.W
no len aby to bol ten chladic, aby sa nestalo ze vymenis chladic a kvapalina bude ubudat dalej

Re: Chyby Fiatu Bravo

Napsal: 31 říj 2013, 09:45
od rogi
ani neplašte že po 3,5 roku začne tiect chladič :( na plechovici čo som mal 26 rokov bol chladič pôvodný :wink: väčšinoú začnú tiect bočne spoje kde to je len zlisované, a na stičních plochach to tesní "guma"

Re: Chyby Fiatu Bravo

Napsal: 01 lis 2013, 06:29
od bajo777
fiha, chladice tecu ? popravde za 7 mesiacov=13000km som dolial 2 deci chladiacej, to ale na mlaku este asi neni, dalsie 2 roky sa mam pripravit na prekvapko... :shock:

zaujimalo by ma, kde to presne tecie, keby ste mohli supnut po vymene nejake foto :wink: