DISKUZE - origo výfuk
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Re: DISKUZE - origo výfuk
Pánové, do vaší vzrušené diskuze přidám jeden postřeh mého automechanika. Origo výfuky bývají opravdu kvalita a vydrží velmi dlouho. Náhradní výfuky stojí všechny za prd, ať je to Bosal za 10K nebo polák za litr...
A k té díře ve výfuku (zní to jako z fekálního porna, ale není tomu tak ), u Multipel jsme to taky v jednom vlákně řešili a prý se do nových verzí výfuků opravdu dírka na dně "sifonu" dělá, protože v zimě tam má kondenzovaná voda tendenci zamrzat, a auto je pak třeba odtáhnout do tepla...
A k té díře ve výfuku (zní to jako z fekálního porna, ale není tomu tak ), u Multipel jsme to taky v jednom vlákně řešili a prý se do nových verzí výfuků opravdu dírka na dně "sifonu" dělá, protože v zimě tam má kondenzovaná voda tendenci zamrzat, a auto je pak třeba odtáhnout do tepla...
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
- Reklama
Re: DISKUZE - origo výfuk
Prý je co? Já ji ještě na žádném výfuku neviděl ,tak se rád podívám. Chtělo by to nerez
Re: DISKUZE - origo výfuk
Někdo to tam psal, sám mám rok a půl poláka na mlokovi (od katíku do konce za cca 2000) a zatím spokojenost, tu dírku jsem nehledal, ale až bude příležitost, tak se kouknu, jestli ji tam mám taky...Petr1968 píše:Prý je co? Já ji ještě na žádném výfuku neviděl ,tak se rád podívám. Chtělo by to nerez
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
Re: DISKUZE - origo výfuk
mne výfuk odpadol po 80 000 km, teda tlmič od rúry, kúpil som nový za 50 eur a odrezal rúru a napojil, zatial bez problému, akurát že trocha priškvrčal zásterku lebo výfuk nieje origoš, a je otočený skoro ku kolesu:D
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1525
- Registrován: 13 srp 2008, 18:02
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: DISKUZE - origo výfuk
tak trochu neskoro ale predsa tu si fotky origo vyfuku ktory ma na spodnej casti koncoveho tlmica vyrazenu dieru na odtok nazrazanej vody
- Přílohy
-
- vyfuk4.JPG (54.71 KiB) Zobrazeno 3211 x
-
- vyfuk3.JPG (50.55 KiB) Zobrazeno 3212 x
-
- vyfuk2.JPG (61.96 KiB) Zobrazeno 3212 x
FIAT PUNTO II 1.2 8V 44kW EL
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
Re: DISKUZE - origo výfuk
Ta díra fakt vypadá jako original vyražená Fakt tomu věříš?To spíš někdo prorazil šroubovákem nebo to prorezlo
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1525
- Registrován: 13 srp 2008, 18:02
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: DISKUZE - origo výfuk
je podla teba takýto tvar praca srobovaku alebo korozie?? podla mna je to praca lisu
- Přílohy
-
- P4040619.JPG (165.56 KiB) Zobrazeno 3203 x
-
- P4040623.JPG (170.45 KiB) Zobrazeno 3203 x
FIAT PUNTO II 1.2 8V 44kW EL
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
- l-cizek
- Znalec
- Příspěvky: 740
- Registrován: 26 kvě 2008, 18:11
- Bydliště: Havlíčkův Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: DISKUZE - origo výfuk
no jo ... na těch prvních fotkách to opravdu vypadalo jak od šroubováku, ale na těch dalších už je fakt vidět, že to tam je od výroby... to sou novinky, já to taky nevěděl... no rozhodně to ale neni na každým výfuku, já to zatim neměl na žádným autě.
MK2b 1.4 16V 70KW r.v. 12/2004
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=10954
http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo/" a new http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo_-_wOrk/"
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=10954
http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo/" a new http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo_-_wOrk/"
Re: DISKUZE - origo výfuk
Stejně nevěřím. Ale nakonec je to jedno.Chci vidět díru na novém nepoužitém výfuku. Asi mají Italové něco co jiní nemají. Ten origo výfuk na kolmo stejně vymyslel totální trotl
Re: DISKUZE - origo výfuk
Ty seš teda Tomáš Opravdu, je to tam od výroby a jak bylo popsáno je to uděláno v nejnižším místě pro odvod kondenzátu. Já to také nevěděl, taky jsem to chtěl zavařit, ale servisák mne poučilPetr1968 píše:Stejně nevěřím. Ale nakonec je to jedno.Chci vidět díru na novém nepoužitém výfuku. Asi mají Italové něco co jiní nemají. Ten origo výfuk na kolmo stejně vymyslel totální trotl
Jinak mohu říci, že po výměně zadního tlumiče je to hlučnější...njn nějaký levnější kousek od kolegů z PL (dáno v servisu za nějakých 1180CZK vč. instalace).
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
Re: DISKUZE - origo výfuk
Jak jsem už řekl. Fiat má ten výfuk na stojáka(a nejenom Fiat) což je pěkně na prd. Já tam žádnou díru ovšem nemám. Mám ještě original výfuk. Díry mají zřejmě sračkové polské tlumiče,které by asi bez té díry vydrželi tak rok Bude to zřejmě polská specialita ,která doplňuje známý italský smysl pro detail a precizní práci.
Re: DISKUZE - origo výfuk
Já Ti nevím, zda je to stejné u těch novějších variant. My máme první MK2, Ty už máš tu novější verzi, tak to tam asi udělali jinak. S tím technickým řešením to není úplně ideální, ale jsou i horší věci na jiných autech.
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
Re: DISKUZE - origo výfuk
řekl bych ,že ta díra bude pouze na polských jednoplášťových sračkách. U dvouplášťové konstrukce nevím nevím. Kdo někdy viděl jak vypadá zevnitř levný polský výfuk,ten už ho nikdy nekoupí. Hrůza. Pokud budu potřebovat nový výfuk koupím asi nějaký sportovní(ne kvůli výkonu) kvůli tvaru a výdrži. Ale je možné,že mě vydrží kvůli používanému palivu až do konce. Na Favoritu jsem měl výfuk 6 let a když šel pryč, byl jako nový. Obyčejný Bosal
- lemon
- Fiaťák
- Příspěvky: 166
- Registrován: 18 dub 2009, 01:53
- Bydliště: Nové Zámky, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: DISKUZE - origo výfuk
takže na mojom Puntíkovi 1.4 16V r.v. 12/2003 už doslúžil pôvodný výfuk, ide sa kupovať nový. Po dosť dlhom váhaní, či origo alebo športový som sa nakoniec rozhodol pre origo výfuk. Idem meniť celý stred (tzn. vlnovec a stredový tlmič) + koncový tlmič. Keďže na tento môj nešťastný motor (nešťastný len z dôvodu že sa naňho ťažšie hladajú veci, inak je vynikajúci) som nenašiel presný typ, tak som sa rozhodol že stredová časť pôjde z 1.2 16V a koncový z 1.9D (mal by to byť presne ten istý ako tam má byť). Lenže tu sa vyskytol problém. Trubka stredového dielu z 1.2 16V má v priemere 42mm, kdežto trubka na mojom má 45mm. A teraz prichádza otázka: Myslíte, že by som tými 3mm mohol nejako uškodiť motoru alebo niečomu inému?