Stránka 12 z 21
Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw
Napsal: 27 pro 2017, 23:13
od martin72
Patrně asi u BP.
Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw
Napsal: 28 pro 2017, 08:59
od zuzana.ball
Natankoval som na BP 98 v Poľsku a odvtedy mi to neurobilo ani raz,potom som vyskúšal aj N98 na Auchane v Bielsko Biala aj to bolo v poriadku chytalo to v -20 bez problémov na Supu.Ale táto tema tu už ináč je lebo ja som ju sám založil.Tam je všetko rozpísané.
Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw
Napsal: 03 led 2018, 22:28
od Dendo
skala píše:Dendo a rou, máte auta v LPG nebo jen benzín?
Mám iba benzin a zatial fungujem tak že mám stále natankovanu nádrž cez polku tak štartuje na brnk alebo ked sa vonku schladí pod nulu vtedy tiež startuje aj keď ma menej a ešte aj keď vonku prší aj vtedy dobre štartuje čiže to auto je nejaké naladove a vzdy ked štartujem prvy krát po dlhšom nejazdeni stačí 8 hodin tak tak divno nakopne nejsom stym spokojny hlavne ked mi to nikto v servise nevie vyriešiť už mam prejdene 4 rozne servisy
Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw
Napsal: 17 kvě 2018, 21:05
od Zdenál
Zdravím chci se zeptat řešíte tady tenhle problém mám ho když je po dešti nebo ranní rosa pod 10 stupnu už mě to s..e
https://youtu.be/SjwJKSaSsCM" onclick="window.open(this.href);return false;
trochu přidat volume
Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw
Napsal: 21 kvě 2018, 08:34
od martin72
Tváří se to jako když nejde sytič, tudíž bych začal od teplotního čidla, ten je integrován do MAP senzoru. A pak jsou další věci, tlak paliva, kostra, teoreticky i prasklé svody.
Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw
Napsal: 21 kvě 2018, 20:56
od Zdenál
Svody by šli slišet ne? ta kostra jaká máš foto?ten map je na ty kovový trupce žejo ten jsem čistil i čidlo tep.nas.vzduchu a ráno zase naprd ale odpo když je teplo po práci tak bez problému já se spíš vyznal ve starým bravu a taky k němu byl pořádnej manual tady není skoro nic
Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw
Napsal: 21 kvě 2018, 23:02
od martin72
manuál máš
ZDE
Svody nemusí být slyšet, to spíš cítit.
MAP senzor není na kovové trubce, ale na sacím potrubí naproti kanálu prvního válce.
Foto kostry nepotřebuješ, prostě se koukneš kde má baterka plus a mínus. Pak vynecháš ty kostry co vedou k jednotkám a změříš úbytek mezi plusem a kastlí a mezi plusem a motorem (jen tak pro jistotu).
Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw
Napsal: 22 kvě 2018, 19:10
od Zdenál
jo tak ten map je teda to čidlo tepl.a tlaku nasáv.vzduchu strana 55 to jsem čistil bylo zasraný ale beze změny jde zjistit diagnostikou že blbne že by chyba byla uložena v paměti mužu teda popřípadě objednat tento tip
https://www.autodily-pema.cz/senzor-tla ... 0261230302" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw
Napsal: 25 kvě 2018, 12:38
od martin72
JJ, MAP senzor je ten na straně 55. Čištění mu moc nepomůže, pokud kecá, tak bude kecat dál. ECU toho moc nepozná, dalo by se říci, dokud nebude přerušen obvod nebo nezačne posílat ultra nesmysl, tak se žádná chyba neobjeví. Původně montované čidlo bylo BOSCH 0 261 230 042, jako náhradní díl pro Fiat ho nenajdeš, musíš hledat podle čísla BOSCH. Podle katalogu BOSCH je v současné době ideálním čidlem BOSCH 0 261 230 302. Proměřit se dá, ale potřebuješ k tomu trochu laboratorní prostředí, aby jsi mohl porovnat jeho charakteristiku s uvedeným grafem v manuálu. Vzhledem k ceně se o tom ani nevyplatí přemýšlet.
Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw
Napsal: 25 kvě 2018, 19:01
od Zdenál
Takže ten odkaz na ten snímač je ten co mužu klidně objednat jo?
Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw
Napsal: 25 kvě 2018, 22:32
od martin72
Já ho mám v autě a i ePER říká že ano.
Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw
Napsal: 05 čer 2018, 12:52
od Zdenál
Zatím jsem ten map neobjednával po vyčištění jsem zkusil druhou variantu natankovat vervu a zatím bez problému ikdyž je po ránu více stupnu ale rosa je prší taky a zatím ok
Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw
Napsal: 13 čer 2018, 14:33
od marcelkv
Caute.Pred dvoma tyzdnami som bol v autorizovanom servise FIAT,na nic neprisli dokonca im diagnostika neponukla novsi software na tieto studene starty ! kto tento problem vyriesi ,ked nie autorizovany servis !
Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw
Napsal: 13 čer 2018, 18:31
od martin72
Na co by jsi chtěl nový SW, se starým to funguje. Motor musí být v cajku a to včetně příslušenství, pak problém není. A ke kontrole tam zase tolik věcí také není, zkontroluj hadičky co jdou pod klapku, odlučovač olejových par, MAP senzor, výfukové svody a první lambdu, tlak čerpadla, ukostření. A čím to krmíš, to netuším.
Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw
Napsal: 13 čer 2018, 19:46
od little_boy
Neni uplne pravda, ty mapy v ECU jsou nastavene krutoprisne (zvlast v prnvnich rocnicich) a staci natankovat blby benzin a uz to spatne startuje. Ja jsem nepotkal jine auto ktere by melo takove problemy se startovanim, staci cokoliv (LPG hodi adaptace o 5% dolu) a nestesti je na svete... :/