Nové bravo
Moderátor: peta.smolik
- fleet.admiral
- Fiaťák
- Příspěvky: 79
- Registrován: 12 kvě 2012, 07:54
- Bydliště: Ostrava
Re: Nové bravo
Já mám v tomhle směru jasno - za 3-4 roky (až přijdou děti) beru 500L. Design měl oslovil, interiér (materiály, zpracování) velmi mile překvapil, rozměrově pro mé potřeby dokonalé auto (kufr akorát, na délku je přesně mezi bývalým fusionem a současným bravem (=4,15 m), uvnitř je více místa a "vzduchu" než v bravu). Jediné, co mě ještě může přesvědčit k něčemu jinému, bude akorát sourozenec 500X (hodilo by se mi malé MPV s pohonem 4x4). I cenová politika se zatím zdá dobrá, tak uvidím.
Je: Bravo II (2011) - od 8. 11. 2012; Punto I ('97) - od 7. 2. 2004; Nuova 500 (2009) - od 17. 4. 2014, Punto II (2002) - od 23. 1. 2015
Ex: Uno ('87) - 30. 3. 2003 - 7. 2. 2004; Uno Logo ('91) - 2-11 2005; Punto II (2002) - 16. 5. 2011 - 6. 4. 2014
Ex: Uno ('87) - 30. 3. 2003 - 7. 2. 2004; Uno Logo ('91) - 2-11 2005; Punto II (2002) - 16. 5. 2011 - 6. 4. 2014
- Reklama
Re: Nové bravo
Zatial neplanujem predavat, mam nabehane 35000 , chalani z Torina maju casu dost aj 5 rokov, Punto som predaval ako 7 rocne a nemalo ani 120 000km, teraz to lutujem kazdu sekundu ked soferuje moja polovicka
500 L som nazivo nevidel, ale podla toho co viem to je cca C3 picaso, miesta tam moze byt aj dizajnovo zaujimave, ale proste podvozkovo to bude male auto...potrebujem minimalne nizsiu strednu, pripadne strednu triedu
500 L som nazivo nevidel, ale podla toho co viem to je cca C3 picaso, miesta tam moze byt aj dizajnovo zaujimave, ale proste podvozkovo to bude male auto...potrebujem minimalne nizsiu strednu, pripadne strednu triedu
BRAVO 2010, 1,4 66kW, Tempomat ,LPG BRC
Multiecuscan 2,2
excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
Multiecuscan 2,2
excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
- fleet.admiral
- Fiaťák
- Příspěvky: 79
- Registrován: 12 kvě 2012, 07:54
- Bydliště: Ostrava
Re: Nové bravo
Bravo má rozvor 2 600 mm, 500L má 2 612 mm, tzn. byť je ta platforma z GP, tak výsledek je už podvozkově v nižší střední...
Je: Bravo II (2011) - od 8. 11. 2012; Punto I ('97) - od 7. 2. 2004; Nuova 500 (2009) - od 17. 4. 2014, Punto II (2002) - od 23. 1. 2015
Ex: Uno ('87) - 30. 3. 2003 - 7. 2. 2004; Uno Logo ('91) - 2-11 2005; Punto II (2002) - 16. 5. 2011 - 6. 4. 2014
Ex: Uno ('87) - 30. 3. 2003 - 7. 2. 2004; Uno Logo ('91) - 2-11 2005; Punto II (2002) - 16. 5. 2011 - 6. 4. 2014
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 205
- Registrován: 17 srp 2012, 09:41
Re: Nové bravo
500L som uz vydel nazivo,mna osobne to auto neoslovilo vobec,ale zalezi na vkuse co sa komu paci.S Bravom sa to neda vzhladovo rovnat pripada mito ako krabica a do buducnosti by som o nom ani nerozmyslal.Bravo je moj stvrty Fiat pred tym Tipo1.8Gtie 3D,Tipo1.7D 5D,Fiat Brava 1.2 16v "bez palivoveho filtra"a tiez som sFiatom spokojny.
Volvo V60 9/2011,FIAT BRAVA 1,2 16v 3/2001EX,Bravo 2 T-Jet Sport 150ps 8/2009EX,Fiat Stilo 1,6 16v 76kw 6/2005.
Re: Nové bravo
aj linea ma vacsi razvor, to je najmenej natiahnut na dlzku, zato si nemyslim ze to je plnohodnotne auto nizsej strednej jazdnymi vlastnostami
proste ked to tak porovnam uplne laicky ideme po rovnakej ceste, kamarat ma 100 PS na fabii a ja 90 PS na brave, na R1 okolo novej bane rovnako 150 tacho , jeho zena mu pinda aby okamzite spomalil !!! Moja drieme, decka total spali...toto cca myslim ako rozdiel triedy auta...
zacal som na Pande r.v. 1988 , punto Mk1, punto Mk2b, bravo 2 az doteraz, naspat sa nechystam
proste ked to tak porovnam uplne laicky ideme po rovnakej ceste, kamarat ma 100 PS na fabii a ja 90 PS na brave, na R1 okolo novej bane rovnako 150 tacho , jeho zena mu pinda aby okamzite spomalil !!! Moja drieme, decka total spali...toto cca myslim ako rozdiel triedy auta...
zacal som na Pande r.v. 1988 , punto Mk1, punto Mk2b, bravo 2 az doteraz, naspat sa nechystam
BRAVO 2010, 1,4 66kW, Tempomat ,LPG BRC
Multiecuscan 2,2
excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
Multiecuscan 2,2
excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
- fleet.admiral
- Fiaťák
- Příspěvky: 79
- Registrován: 12 kvě 2012, 07:54
- Bydliště: Ostrava
Re: Nové bravo
Mám v plánu to projet, pak poreferuju. Fiat bude mít od 14. 11. dny otevřených dveří a už jsem ve čtvrtek při přebírání brava dealerovi hlásil, že té akci využiju k otestování novinky. Sám jsem zvědavý. Páč já skáču v podstatě jen po městě, tak asi nenárokuju vlastnosti, které zase hledáš ty - a rozumím, že krabicoidní auto je celkem snadno nemusí splnit.
Je: Bravo II (2011) - od 8. 11. 2012; Punto I ('97) - od 7. 2. 2004; Nuova 500 (2009) - od 17. 4. 2014, Punto II (2002) - od 23. 1. 2015
Ex: Uno ('87) - 30. 3. 2003 - 7. 2. 2004; Uno Logo ('91) - 2-11 2005; Punto II (2002) - 16. 5. 2011 - 6. 4. 2014
Ex: Uno ('87) - 30. 3. 2003 - 7. 2. 2004; Uno Logo ('91) - 2-11 2005; Punto II (2002) - 16. 5. 2011 - 6. 4. 2014
Re: Nové bravo
Podla mňa je bravo omnoho krajšie od 500L . Fiat sa rozhodol ťažiť z maléj 500ky tak robí všelijaké modifikácie 500ky. Videl som 500l naživo v piatok NR solone na fotke je krajšie. Je strašne vysoké neumyl bi som mu ani strechu a na tú výšku je úzke . Ne oko to bude držať v zákrutách.Ale každému sa páči niečo iné.
Re: Nové bravo
Ak sa môžem spýtať aké máš to Bravo myslím motorizáciu a tak. A prečo si si ho kupoval ked nie kvôli jeho krase.Lebo ja som sa rozhodoval medzi bravom , golfom a astrou J .A bravo vyhralo nie kvôli cene lebo tá bola v podstate rovnaká ale dizajn a motor multiair . Tsi som sa zlakol .fleet.admiral píše:To by mě zajímalo, kam na to ti Brazilci dají značky - hlavně tu zadní...
Jinač se nově řadím mezi bravisty...
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 205
- Registrován: 17 srp 2012, 09:41
Re: Nové bravo
V 500L by sa dal zahrat aj volejbal zbytocne je to vysoke ja mam 187cm a v Brave mam nad hlavou dost miesta.Bajo stou rychlostou mas pravdu a aj pri 220km/h je to v pohode"ticho" ked som isiel zo svagrom na Golfe 5 100km/h myslel som si ze ma zle lozisko,tak to hucalo a ze das auto.Tsi ani nehovor znamemu uz druhy raz klakol motor prvy raz to bolo este na zaruku a druhy raz dva dni dozadu ale uz je po zaruke a ma 50tis. dobre co.
Volvo V60 9/2011,FIAT BRAVA 1,2 16v 3/2001EX,Bravo 2 T-Jet Sport 150ps 8/2009EX,Fiat Stilo 1,6 16v 76kw 6/2005.
- fleet.admiral
- Fiaťák
- Příspěvky: 79
- Registrován: 12 kvě 2012, 07:54
- Bydliště: Ostrava
Re: Nové bravo
1.4 16V, výbava Formula + nějaké extras (el. okna vzadu, sklopná zrcátka, ovládání rádia na volantu, origo zatmavená zadní skla, loketní opěrka, výškově stavitelné pásy, boční lišty), nejeté, jen vloni postavené dealerem na značky a ponechané v showroomu. Proč jsem si koupil bravo? Dobrá otázka... Důvodů je víc, ten hlavní je vnější design a nějaké osobní pouto, no a kromě toho... Na tohle konkrétní auto jsem dostal dobrou cenu, motor jsem chtěl jen a pouze tento (žádná turba apod., nedejbože naftu - jezdím 10 tkm ročně čistě skákáním po městě, což je pro jakýkoliv turbomotor a/nebo nafťák naprosto nevhodné). Fiata (obecně) jsem chtěl kvůli dobré dřívější zkušenosti s místním autorizovaným servisem a chtěl jsem i nové auto. Jsem "Fiat positive" a tentokrát jsem vybíral auto, které se mi líbí - po všech těch pragmatických osobních i služebních volbách z minulosti jako octavia, fabia I + II a fusion. Naopak golf nebo astra jdou mimo mě jak vzhledem, tak především svým německým původem - po fusionu jsem už zkrátka žádné německé auto nechtěl ani vidět. Bravo II se stejným motorem a výbavou Dynamic má už 4,5 roku i můj otec, absolvovali jsme s tím i dovolenou v pěti lidech, takže jsem věděl i po stránce spolehlivosti a prostornosti, do čeho jdu. A vlastně jsem si bravo přál od doby, co si ho otec pořídil.
Faktem na druhé straně je, že bravo je neskutečně nepraktické auto i oproti předchozím fiatům, co jsme doma měli nebo máme (uno, uno logo, punto I, IIa a IIb, stilo MW, idea) - je to první fiat, kde si na palubce nemáš kam položit věci, chybí kryté kastlíky v palubce, pod sedadlem spolujezdce, chybí kapsy na opěradlech předních sedadel, chybí schránka na sluneční brýle. Dokonce už tam není ani popelník, do kterého jsem dával drobáky, ani ty zdířky, kam se dříve daly zasunout.
Zvažoval jsem i punto, ale se silnějším motorem a rozumnou výbavou vychází dráž než bravo. Líbilo se mi mito, ale protože punto od partnerky je 3dvířko, potřeboval jsem z praktických důvodů mít doma aspoň jedno 5D auto, a tak mito nemělo šanci. Delta i giulietta se jednak dělají výhradně s turbomotory, navíc byly mimo mou představu, kolik chci do auta vrazit. A 500L je zatím novinka, takže tam nebyl potenciál získat zajímavou cenu, navíc na rodinné auto ještě nespěchám, takže na nějakou výhodnou koupi si počkám, až se děti přiblíží na dohled.
Faktem na druhé straně je, že bravo je neskutečně nepraktické auto i oproti předchozím fiatům, co jsme doma měli nebo máme (uno, uno logo, punto I, IIa a IIb, stilo MW, idea) - je to první fiat, kde si na palubce nemáš kam položit věci, chybí kryté kastlíky v palubce, pod sedadlem spolujezdce, chybí kapsy na opěradlech předních sedadel, chybí schránka na sluneční brýle. Dokonce už tam není ani popelník, do kterého jsem dával drobáky, ani ty zdířky, kam se dříve daly zasunout.
Zvažoval jsem i punto, ale se silnějším motorem a rozumnou výbavou vychází dráž než bravo. Líbilo se mi mito, ale protože punto od partnerky je 3dvířko, potřeboval jsem z praktických důvodů mít doma aspoň jedno 5D auto, a tak mito nemělo šanci. Delta i giulietta se jednak dělají výhradně s turbomotory, navíc byly mimo mou představu, kolik chci do auta vrazit. A 500L je zatím novinka, takže tam nebyl potenciál získat zajímavou cenu, navíc na rodinné auto ještě nespěchám, takže na nějakou výhodnou koupi si počkám, až se děti přiblíží na dohled.
Je: Bravo II (2011) - od 8. 11. 2012; Punto I ('97) - od 7. 2. 2004; Nuova 500 (2009) - od 17. 4. 2014, Punto II (2002) - od 23. 1. 2015
Ex: Uno ('87) - 30. 3. 2003 - 7. 2. 2004; Uno Logo ('91) - 2-11 2005; Punto II (2002) - 16. 5. 2011 - 6. 4. 2014
Ex: Uno ('87) - 30. 3. 2003 - 7. 2. 2004; Uno Logo ('91) - 2-11 2005; Punto II (2002) - 16. 5. 2011 - 6. 4. 2014
Re: Nové bravo
Tie odkladacie priestory sú naozaj nie naj. no čo už.Niektoré veci som mu musel odpustiť.Ale tiež som bol na dovolenke a boli sme piati a dalo sa jedine 2litrová flaša ma sr...a nemal som ju kde dať tak som ju mal pod sedadlom litela tam ako bobista.
Re: Nové bravo
Chlapi chcem sa spýtať kolko máte kľúčov máte od auta?
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 205
- Registrován: 17 srp 2012, 09:41
Re: Nové bravo
Ja mam dva,jednu vyskakovacku s dialkovym a druhy klasiku.Tiez som sa cudoval 25tis eur za auto a ta druha vyskakovacka sa mala este doplacat nejakych 170-200e.
Volvo V60 9/2011,FIAT BRAVA 1,2 16v 3/2001EX,Bravo 2 T-Jet Sport 150ps 8/2009EX,Fiat Stilo 1,6 16v 76kw 6/2005.
- Darth.W
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 265
- Registrován: 28 dub 2011, 11:04
- Bydliště: Kysucke N. Mesto, SVK
Re: Nové bravo
ja som dostal jeden s DO a jeden je asi hrackarsky
[color=#FF0000]http://www.youtube.com/waderlord29[/color]
Fiat Tipo sedan 1.4 70 kW Italia Extra
Fiat Tipo sedan 1.4 70 kW Italia Extra
- fleet.admiral
- Fiaťák
- Příspěvky: 79
- Registrován: 12 kvě 2012, 07:54
- Bydliště: Ostrava
Re: Nové bravo
1 vystřelovák (nový typ) a 1 klasický. 2 vystřelováky jsou standard jen k autům, které mají origo alarm.
Je: Bravo II (2011) - od 8. 11. 2012; Punto I ('97) - od 7. 2. 2004; Nuova 500 (2009) - od 17. 4. 2014, Punto II (2002) - od 23. 1. 2015
Ex: Uno ('87) - 30. 3. 2003 - 7. 2. 2004; Uno Logo ('91) - 2-11 2005; Punto II (2002) - 16. 5. 2011 - 6. 4. 2014
Ex: Uno ('87) - 30. 3. 2003 - 7. 2. 2004; Uno Logo ('91) - 2-11 2005; Punto II (2002) - 16. 5. 2011 - 6. 4. 2014