Stránka 2 z 2
Re: Zpevnění podvozku/karoserie MK1
Napsal: 16 úno 2009, 15:36
od Plecháč Tony
Taky si myslim, že alespoň na ten předek by to mohlo trošku pomoct...
Re: Zpevnění podvozku/karoserie MK1
Napsal: 16 úno 2009, 20:59
od stifmajstrABARTH
Thor píše:
Do terénu odporúčam napríklad Praga V3S tej sa rám rozhodne nekrúti...
V3S se zrovna v terenu ku*va kroutii ten ram pracuje opravdu v sirokem rozsahu
Re: Zpevnění podvozku/karoserie MK1
Napsal: 17 úno 2009, 18:00
od Thor
nj, veď v podstate každý podvozok, každá karoséria sa "krúti" to je normálne a je jedno či je to Punto, V3S alebo čojaviem octavia...
Re: Zpevnění podvozku/karoserie MK1
Napsal: 17 úno 2009, 23:33
od Katy
jenze mi to prijde ze kazda se krouti jinak - mene ci vice
Re: Zpevnění podvozku/karoserie MK1
Napsal: 18 úno 2009, 00:01
od TV-Punto
Ja som si to pravdu povediac nikdy nevsimol az ked som raz kamenom dostal do celneho skla a ta prasklina pri vychadzani z garaze vrzgala, dovtedy som si ziadne zvuky neuvedomoval, teraz ich pocujem, aj ked je sklo davno vymenene.
Re: Zpevnění podvozku/karoserie MK1
Napsal: 18 úno 2009, 00:49
od Katy
"zvoni ti z toho v usich " jo ?
Re: Zpevnění podvozku/karoserie MK1
Napsal: 18 úno 2009, 07:12
od TV-Punto
jj
Re: Zpevnění podvozku/karoserie MK1
Napsal: 18 úno 2009, 17:08
od l-cizek
Plecháč Tony píše:No myslim že z tý doby je fiatž stejně "nejměkčí", co nejtenčí plechy a tak podobně... Nejde o zavírání dveří když je to na heveru, ale o ten pocit, když třeba sjíždim po polní cestě od baráku a kroutí se mi tam celý auto... Osobně si myslim, že i taková felda nebo fáčko je pevnější...
hm, tak to máš asi někde něco špatně
páč nikdy sem nepotkal nikoho,kdo by poznal na polní cestě,ve výmolech a nestejně vysokých "kolejích" že se mu kroutí auto
a to,že když máš auto na heveru a jdou ti hůř, zavřít dveře, to je normální. Mě to jde taky jinak než na zemi. Sice ne nějak ztuha, ale je to cítit.A to mám MK2.
Re: Zpevnění podvozku/karoserie MK1
Napsal: 18 úno 2009, 17:11
od l-cizek
PulMiloš píše:Matto píše:späť k téme, zaujíma ma či sa nejako zlepší tuhosť punta po namontovaní rozpery tlmičov,je to velký rozdiel?či škoda penazí?
Myslím, že to je znát celkem dost. I v zatáčkách se ti to nekroutí, ta kastle
Ale když tě někdo navalí na levou stranu, do blatíku, tak se ti vyvalý i pravá, i když se jí nic nedotkne
Re: Zpevnění podvozku/karoserie MK1
Napsal: 18 úno 2009, 23:30
od Katy
proto se rozpěr bojim ač bych ji chtela.
Re: Zpevnění podvozku/karoserie MK1
Napsal: 19 úno 2009, 10:27
od stifmajstrABARTH
no ja si myslim ze kdyz se da rozpera nad tlumice kam se dava jako normalne...tak aby se hnulo to ulozeni tlumice by to musela bejt kur*va pecka a jestli se to hne tak si myslim ze lecjaky punto uz je na odpis...je to "nosna" cast karoserie kde je vetsina deformacni zony jestli se to bude takova supa ze se hne uz se podle me nyvyplati opravovat a potom jestli to zkur*vi i druhou stranu je si myslim jedno
Re: Zpevnění podvozku/karoserie MK1
Napsal: 19 úno 2009, 18:36
od l-cizek
no, když už se tu řeší kolik punto vydrží... MK2
http://www.euroncap.com/Player.aspx?nk= ... edia=flash" onclick="window.open(this.href);return false; a MK1
http://www.euroncap.com/Player.aspx?nk= ... edia=flash" onclick="window.open(this.href);return false; jinak tady jsou přímo oba i z info a obrázkama...
http://www.euroncap.com/tests/fiat/punto.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Zpevnění podvozku/karoserie MK1
Napsal: 19 úno 2009, 20:39
od Katy
ta mk1 je opravdu jako kdyz zmačkaš ubrousek...
Re: Zpevnění podvozku/karoserie MK1
Napsal: 20 úno 2009, 17:11
od Plecháč Tony
No jasný, MK1 na to z jaký je doby nemá bezpečnost nic moc. Kabina je celkově nestabilní, airbag takřka na nic, protože pokud nemáte určitou výšku, tak vám po něm hlava sjede jak po mejdle a nohy si rozmlátíte o středovaj sloupek. Ale co, musíme využít toho, že je punto mrštný a vyhne se