Ahoj, tak to trošku rozvedu, ale rychle..omluva ze překlepy.
Odpojil jsem baterku, vypojil airbagy pod sedadly, sedačky jsem vymontoval, 4x šroub na 16 ořech.
U spolujezdce - Vysunul šuplík, odmontoval plastový strop šuplíku. Klapku sklápění opěradla a pak její rámeček.
U řidiče - je pár plastů navíc, s těmi je trošku problém a elektrika zvedáku. Doporučuji před vypnutím ho zvednout úplně nahoru. Boční plasty drží na plastových kolíčkách které jsou zaříznuté v pružném plechu (já jeden urval
tak pozor)
Odčalounění jde skoro samo, sedák je po obvodu zajištěný plastovým lemem naraženým na plechový okraj. Takže silou a mírným vyvrácením nahoru. Vzadu pod operadlem drží potak na plastové liště, opět zaháklé, takže zatáhnout a vyháknout. V prostředku sedáku drží potah na 3 ocelových kroužcích, rozehnout kleštěmi. Podsedák samotný, je molitanový odlitek a jde oddělat, neobasuhuje žádnou elektroniku!!! Potah opěradla drží jen dole mezi klouby na do sebe zacvaklých lištách. Já ho rozpojil a vyhrnul asi do poloviny, kam dosáhlo vyhřívání. Dál to jednoduše něšlo a opět tam byly ocelové kroužky. K airbagu ani jeho vedení se nedostanete, je dál a asi pod molitanem. Sedadlo i opěrák mají uvnitř mimo kroužků v místě kde jsou prošity ještě suché zipy které vyrýsují tvar sedadla. Ale ten byz z většiny již odlepený od molitanu.
Vyhřívací dečky Nalepil jsem vyhřívání pro opěradlo, je přesně od spodu po ty kroužky. Drát vyvedl okolo kloubu na sedák a začalounil zpět. Pak jsem nalepil na molitanový sedák vyhřívání, je přesně na celou délku. V míste kde je prostřední kroužek, jsem dečku tam kde nevede vyhřívání mírně prořízl, a krajní kroužky posunul asi o 1cm ke kraji aby to vyšlo, ale i tak hřející dečku mírně zahnul. V místě termostatu jsem vyzobl trošku molitanu aby mě netlačil do zadku. Drát jsem zavedl okolo zadní strany pod molitan a spojil s drátem od opěradla ( fungují jen společně). Pak jsem dráty protáhl čtveratou dírou v plechu pod molitanem dolů a následně zapojil k vypínači. Pak jsem obráceným postupem začalounil sedačku.
Vypínače jsem namontoval do plechových patek sedadla hned nad šroubem co drží sedadlo, ze přední a vnitřní strany sedadla (z venkovní je zásuvka airbagu a nemůžete je z místa řidiče ovládat) Vystříhl jsem papírek velikosti vypínače, obkreslil ho na patku (je velice těžko měřitelná, proto jsem ho umístil spíše opticky). Protože je to minimálně 2mm plech, tak jsem to odvrtal a pak vypiloval. Vypínač tam sedí skvěle, je relativně chráněný a dosáhnete na něj.
Elektrika Kostru jsem chytil ze šroubů který drží sedadlo v místě vypínače. Dráty na plus jsem pod kobercem provlékl k prahové liště řidiče. Tam jsem nařízl kryt vedení, našel a napojil se na modrý drát s jasně červeným pruhem, který vede do zásuvky v kufru a chrání ho společně se zásuvkou na palubce 25A pojistka. Zásuvka by měla snést 150W, dečka si podle měření 3-4A při zapnutí kdy jede naplno. Takže s rezervou 2x5Ax12V=120W...
Osobně jsem dal ještě před každý vypínač 15A pojistku, ale dle mého názoru je to zybtečné..
Nejhorší bylo asi napájení kontaktů vypínače, rychlospojky jdou špatně nasadit a mají nejistý kontakt. Takže jsem zvolil pájení, pakárna....
No ale funguje to parádně, rychlostí se to nedá srovnat s vyhřívacími podsedáky do autozásuvky. Navíc to má příjemnou setrvačnost....
P.S: Pro rýpaly: už děti mám, takže si to snad mohu dovolit