Stránka 2 z 2
Re: mereni labda sondy
Napsal: 06 říj 2005, 19:48
od Návštěvník
hanzs píše:Anonymous píše:milosh píše:Me to delalo u my kary taky, stalo me to 2 litry a uz je to ok
no zkusm jí proměřit. někde jsem vyšet že to má mít hodnoty 2,5-4 ohmu při 20stupních. a za kolik se dá lambda sonda sehnat?
...ale ne, ty ohmy jsou jen vyhrivani lambda sondy, to ma byt take v poradku, ale neni to zasadni, hlavne lambda na svem vyvodu do ridici jednotky ma pri mereni obycejnym multimetrem ukazovat hodnotu mezi 0,15-0,85V - ta hodnota musi po celou dobu mereni poskakovat v celem rozsahu. Pokud je tam 0 nebo drzi jen treba 0,45V je to spatne.
tak jsem to proměřil a ukázalo mi to nulu. dal sem tam jinou lambda sondu a přestalo to cukat. tak jsem ted zvědavej na tu spotřebu. jak ty 1,6 asi tak žerou nemáte zkušenost?
Re: mereni labda sondy
Napsal: 22 říj 2005, 10:16
od Návštěvník
Anonymous píše:hanzs píše:Anonymous píše:no zkusm jí proměřit. někde jsem vyšet že to má mít hodnoty 2,5-4 ohmu při 20stupních. a za kolik se dá lambda sonda sehnat?
...ale ne, ty ohmy jsou jen vyhrivani lambda sondy, to ma byt take v poradku, ale neni to zasadni, hlavne lambda na svem vyvodu do ridici jednotky ma pri mereni obycejnym multimetrem ukazovat hodnotu mezi 0,15-0,85V - ta hodnota musi po celou dobu mereni poskakovat v celem rozsahu. Pokud je tam 0 nebo drzi jen treba 0,45V je to spatne.
tak jsem to proměřil a ukázalo mi to nulu. dal sem tam jinou lambda sondu a přestalo to cukat. tak jsem ted zvědavej na tu spotřebu. jak ty 1,6 asi tak žerou nemáte zkušenost?
tak to přestalo cukat ale ta spotřeba je furt kolem 8-9litrů
je to normální nebo to je ještě něčim ovlivněno?
Cukání motoru,spotřeba,sytič nefunkční
Napsal: 24 říj 2005, 10:47
od Zdenal
Zdravím všechny,potřebuji poradit.Mám Fiat Tipo 1.6.i jednovačku model přelom 91 když motor nastartuji,má snahu zhasnout,sytič nenastaví vyšší otáčky,tak musím přidat plyn pak volnoběh drží.Dále při jízdě mi nepravidelně auto cuká,ztratí na chvilku výkon.kdysi jsem měnil svíčky+kabely a přestalo to,ale je to tu znova.Tkoušel jsem napojit na Atal,ale ten nedokázal načíst řídící jednotku.Když jsem zkusil změřit emise při přidání plynu se zvyšovala bohatost!Spotřeba taky vysoká.
Mám podezření na labbda sondu,či na nějaký snímač,nevěřím ,že by svíčky odešly po 6000km.Palivový filtr byl měněn před 15000km.
Poradí mi někdo,kde nechat auto seřídit,diagnostika motoru?Jsem z Brna
Napsal: 24 říj 2005, 13:12
od jirkaR.
A neznáš náhodou Míru Šajbana protože ta přezdívka je mi dost povědomá
Napsal: 25 říj 2005, 07:54
od Zdenal
jirkaR. píše:A neznáš náhodou Míru Šajbana protože ta přezdívka je mi dost povědomá
opravdu neznám !
škubání a spotřeba
Napsal: 10 led 2006, 22:45
od prim
S cukáním jsem měl problémy taky, na Grandturismu. Navíc mě trápila spotřeba a z výfuku mi lítal pořád černý dým. Mohlo by to být ukostřením motoru. Tím jsem problémy trochu vyřešil, protože už mi to žere zhruba o litr míň a také toho dýmu je míň
Napsal: 24 led 2006, 16:37
od Pavel M
No mě (1.6i.e kat 57kW) to žere taky zhruba 8l, ale jezdím vostřejc. Má to krátkou převodovku, tak je to požád v točkách a pak to žere..
spotreba
Napsal: 02 bře 2006, 11:34
od BOHHy
Pavel M píše:No mě (1.6i.e kat 57kW) to žere taky zhruba 8l, ale jezdím vostřejc. Má to krátkou převodovku, tak je to požád v točkách a pak to žere..
Mam jednu zkusenost . . . zralo to 15l/100km a a cukalo, dým , smrad benzinu. Menil jsem co se dalo a nakonec zjistili ze jsou to vačky. Tak na to taky bacha.