Stránka 2 z 2
Re: Startování
Napsal: 05 srp 2009, 22:19
od kubiii
Ještě mě napadla jedna věc, nemohla by se takto projevovat zasviněná škrtící klapka a zvládne její vyčištění laik.
Díky, jestli tu někdo zná odpověď (do servisu jsem se zatím nedostal).
Re: Startování
Napsal: 05 srp 2009, 22:37
od Petr1968
Mohla,ovšem při dnešním nacpání aut elektronikou to může být x dalších věcí.
Re: Startování
Napsal: 05 srp 2009, 22:55
od kubiii
Petr1968 píše:Mohla,ovšem při dnešním nacpání aut elektronikou to může být x dalších věcí.
Právě. Proto se ptám na to, jestli bych si klapku zvládnul sám vyčistit jako laik a bez nákladů tak vyřešit/vyloučit jeden problém...?
Re: Startování
Napsal: 05 srp 2009, 23:36
od Petr1968
Je tady hodně lidí co to sami zvládnou. Jak mám vědět,že patříš mezi ně? Někdy už ta klapka vyčistit nejde a potom je to drahý špás. Beztak za to může ten odporný eko EGR ventil.Ještě,že ho nemám
Re: Startování
Napsal: 05 srp 2009, 23:51
od kubiii
Petr1968 píše:Je tady hodně lidí co to sami zvládnou. Jak mám vědět,že patříš mezi ně? Někdy už ta klapka vyčistit nejde a potom je to drahý špás. Beztak za to může ten odporný eko EGR ventil.Ještě,že ho nemám
To právě nevím, jestli mezi ně patřím, proto se ptám, jak je to náročný...
A 1,6 má EGR taky, myslel jsem, že v mlokovi má tuhle vymoženost jen nafta?
Re: Startování
Napsal: 05 srp 2009, 23:57
od Petr1968
Máš pravdu. EGR má jen nafta. Ale mají to i benzíny.A je to na 2 věci
Zkusil bych nejdřív tohle. A když to trochu pomůže,demontovat vyčistit benzínem a nějakým čističem na karburátory,nebo konkorem.
http://www.autoprocar.cz/autodoplnky/pr ... 435345345/" onclick="window.open(this.href);return false; Já jsem spíš přes chemii a paliva než přes mechaniku aut. Mělo by tady být rozděleno kdo je zkušený Fiaťák,já to rozhodně nejsem. Počet příspěvků je zavádějící. Kdyby to bylo moje auto projedu ho 200-300km na čistý líh a garantuji,že všechen karbon a svinstvo shoří ,nebo se rozpustí. Také jsi mohl natankovat špatný benzín a je všechno zasrané.Mě se to asi nestane,ředím benzín minimálně 1:1 s etanolem
Vyřešeno!?!
Napsal: 11 zář 2009, 09:59
od kubiii
kubiii píše:Tak jsem ještě vyměnil svíčky, než přistoupím k nějakým větším investicím. Dal jsem tam Brisk Extra DR15TC (tříelektrodové), četl jsem na ně příznivé ohlasy na fóru nějakýho Mareaclubu, všechny 4 za necelý 200.
Staré svíčky (Champion) na sobě mají nápis FIAT - LANCIA, tak doufám, že nejsou ještě z výroby
Elektrody nevypadají tak špatně, ale je tam spousta uhlíkatého nánosu (saze). Na těchto stránkách
http://www.skodafavorit.cz/index.php?show=clanky&id=2" onclick="window.open(this.href);return false; jsou uvedeny fotky a popisy svíček v různých stavech s pěknými popiskami. K tomu mému se hodí následující:
NÁNOSY UHLÍKU
Popis: Suché nánosy sazí ukazují na bohatou směs nebo
vadné zapalování.Způsobuje vynechání zápalu,
obtížnou startovatelnost a "cukání".
Doporučení: Ujistěte se, že svíčka není studená. Zkontrolujte stav zanesení filtru, palivový okruh(
tlak paliva, ukapávání), ECU(lambda, čidlo teploty, MAP), zapalovací okruh - špinavý, zaolejovaný, přerušený VN okruh.
zvýraznil jsem červeně, co se hodí na moje problémy.
Ještě jsem navštívil jedno fórum majitelů Stila a tam spoustu problémů vyřešilo rozpojení nejrůznějších konektorů v motorovém prostoru a jejich prostříkání konkorem (bo podobným bazmekem)...
Tak problém se startováním - zdá se - vyřešen!!!
Panu doktorovi se podařilo probojovat se k čerpadlu (šlo to prý pěkně ztuha - málem to vzdal), pročistil sítko, které filtruje benál, prý tam nějaké nečistoty byly, ale nic extra a hlavně...
Podezření bylo, že čerpadlo někde netěsní, hodně jsme to řešili zde:
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php ... 25#p101425 - doporučuji přečíst tomu, kdo má tento problém
Mechanik žádné takové těsnění nenašel (debata z odkazu se týká Punta a tam je to asi jinak), ale dal na hadičky, které jsou nastrčené na čerpadlo hadicový spony a pořádně dotáhl. Musím zaklepat, zatím všechno funguje na jedničku a startuju nabrnk. Tak snad byl pes opravdu zakopán zde. Taky jsem si všiml, že čerpadlo má po otočení klíčkem trochu jiný zvuk než předtím...
Až toho po opravě najezdím víc, dám vědět, jestli je všechno stále tak růžové, jak se teď zdá