Stránka 2 z 2
Re: Startuji na tri
Napsal: 08 kvě 2013, 14:24
od Pepik
Ještě musím dodat,že se to týká pouze 8mi ventilového motoru s dvojitými cívkami.
Re: Startuji na tri
Napsal: 08 kvě 2013, 15:19
od CrazyApe
Zblade: Mluvit o poruchovosti fiatu kdyz sis koupil z xy té ruky 12 let stareho fiata ktery ma tachometrovy najezd 100 tis a realny 150 tis mozna i vic je dost k smichu, respektive spis k placi. Predpokladam novy si ho nemel a najetych 20tis taky nema. To ze si menil spojku a ted te ceka tesneni pod hlavou pri tomto najezdu je docela bezna vec. Akorat je smutne ze si za to dal takove penize. Me na 1.2 8V menili spojku, rovnali hlavu a menili tesneni a stalo to 7500 vč práce. To ze ti odejdou civky, kabely nebo svicky je zalezitost par korun....
Koneckoncu kdyby sis koupil napriklad priposraneho golfa tak te to nebude stat min a ten motor to taky udela, koneckoncu praska to na barčem... tak prosimte nebrec a vzpamatuj se a nemluv tady o nejake poruchovosti.---
Re: Startuji na tri
Napsal: 08 kvě 2013, 23:01
od firo
chlapi ja mam punto 1.2 8 ventil už 6 let koupil jsem ho kdyz mel na tachometru 120 tisic a je to dovoz z francie takže neveřim že nebyl stočeny tet mam 230 tisic a za celých 6 let jsem melnil nesneni pod hlavou jen jednou kdyz mi vypadl srubek od chladice a chladic se mi rozbil o servo. co se tyka poruchovosti tak je to kravina tudis souhlasim s prispevkem. az po 4 letech jsem delal generalku a ta me stala 20 tisic a to mam delanou hlavu a napravy a vse co se da jinak jak jsem mel prasklou tu hlavu tak mi to jelo na 3 valce jinak koukni na merku oleje jakou ma barvu nebo na vicko od ventiloveho vika jestli tam je pena jinak cena tesneni je 400KC coz neni moc ale za co si dal 17 tacu nechapu
Re: Startuji na tri
Napsal: 11 kvě 2013, 06:33
od TomasDP
Tak těsnění je vyměněno, Puntík jede zase jako vítr. Cena opravy 480,- Kč (těsnění). Moje práce má nevyčíslitelnou cenu.
Díky za rady.