Napsal: 04 zář 2008, 14:35
Este taka mala otazka.Nemoze mi to vsetko sposobovat teplotne cidlo motora??? sa mi zda ze mi neako casto zapina ventilator,ani nemusim dlho ist a uz sa zapne.a nie je zavdusnene.
Teplotné čidlá na Punte 1.1 55s sú celkom 3ks čidlo na budík/kontrolka prehriatia/ čidlo pre diagnostiku motora /v sacom potrubí/ a tretie v chladiči /termospínač/ktoré spína ventilátor ! pre chod motora je podstatné hlavne to v sacom potrubí ! ak je vadné tak svieti kontrolka vstreku /niekady nesvieti /Drobec píše:Este taka mala otazka.Nemoze mi to vsetko sposobovat teplotne cidlo motora??? sa mi zda ze mi neako casto zapina ventilator,ani nemusim dlho ist a uz sa zapne.a nie je zavdusnene.
v podstate svieti pri každom probleme pri vstrekovaní. A moje punto pozná aj ked ho šoferuje moja žena vždy pri rozbiehaní blikne kontrolka vstrekuDrobec píše:Ta kontrolka svieti len pri pokazenom cidle v sacom potrubi???pri inych nie?
tak tak je to srdcovkaDrobec píše:To viem ze nesmie svietit.ved ona ani nesvieti.je to tak ze asi s 5 pockakovani sa 1x zasvieti.A to fakt rozpozna tvoje auticko az tak dobre,ze kto sedi za volantom?to je pekne.este ho treba naucit aby zlodejovi nenastartovalo a je to parada To moje sa zatial naucilo len klaknut a kaslat na mna este ze ho mam tak rad
ale ano používali od výroby NGK MAGNETI MARELLI a Champion ale podla čoho dávali sviečky do autn neviem! možno čo bolo na sklade alebo podla toho kde je daný fiat vyrobený neviemcorleone píše:NGK?? Já byl na tom, že Magneti Marelli.
je to len klapka ktorá prepína teplý a studený vzduch pomocou termostatu/tá pružina / ale ked ti to pomohlo to je hlavnéDrobec píše:Tak to vyzera ze som prisiel uz na chybu.Robilo to nasavanie.v tom plaste nasavania je spruzina ktora otvara klapku ked treba viac vzduchu a neako uz sla ztuha.neotvarala a nedava mu vzduch.dal som to do poriadku a teraz bezi ako hodinky.takze sviecky nechavam este 4 bodaky.pracuju vyborne tak ich nemam preco menit.