Stránka 2 z 2

Napsal: 09 zář 2008, 13:13
od Plecháč Tony
To je jasný, ale motor by to měl vyrovnat, vzít si víc benzínu, aby udržel stejný volnoběžný otáčky, ne?

Napsal: 09 zář 2008, 14:50
od Vasek176
to ano ale za studena se mu chtít moc nebude,když je vše stuhlé...a motor jede na sitič...

Napsal: 09 zář 2008, 19:59
od Plecháč Tony
Ale on se tak chová bohužel i za tepla...

Napsal: 09 zář 2008, 20:52
od corleone
Plecháč Tony píše:Když je všechno vyplý a běží to na volnoběh, tak je napětí 14,06V, když zapnu dálkový tak 13,6 a když ještě topení,potkávačky a zadní mlhovky, tak je napětí 13,3.
To je v toleranci. Kdybys ale neměl co dělat, můžeš zkusit zkontrolovat uhlíky v alternátoru, to je nejčastější problém.
Jinak pokud to skutečně souvisí s elektrikou, vrhl bych se zejména po ukostření, to často dělá záhady.

Napsal: 09 zář 2008, 21:22
od Vasek176
souhlasím s corleonem

Napsal: 09 zář 2008, 22:01
od Plecháč Tony
Na ty uhlíky asi kouknu, to neni problém. Rozhodně menší, než je kontrolovat ve startéru, což jsem dělal nedávno, když jsem ho čistil...Četl jsem, že uhlíky vydrží tak 120 000Km, což by už mohlo být...
A na kostru altíku a baterky můžu kouknout, ale tam asi nic nevykoukam,myslim, že bude OK...

Napsal: 26 říj 2008, 19:31
od Plecháč Tony
Tak to pořád zlobí mrška. Ukostření se zdá být vpohodě. Koukal jsem i na čidlo teploty motoru pro řídící jednotku, napětí na něj jde a odpor měl taky cca takovej jakej měl mít...Ale možná by zasloužilo vyměnit, třeba u fábie mi to dost pomohlo. Vždycky když třeba šlápnu na tu brzdu, tak to zavrčí trošku klesnou otáčky tak na 700 a hned se zvednou tak na 1000 a když brzdu pustím tak zase trošku klesnou na 700 a pak rychle vyletí zase na těch 1000. Jinak vklidu jsou okolo 800.

A ještě jedna věc. Když třeba jedu pomaličku a ze zvyku z jinýho auta tam lupnu 3ku a chci jet, tak se to začne trošku kuckat. Uvědomim si v čem sedim a kolik lidí je okolo, tak sešlápnu spojku a dam tam 2ku nebo 1ku, ale motor i potom co už stojim na spojce a přeřazuju místo aby spátky vyjel na volnoběžný otáčky, tak se sám začne ještě dusit a zaškube to, div to nechcípne. Pokud je to studený, tak to zdechne... Začne se to dusit třeba až vteřinu potom, co už stojim na spojce a přeřazuju a jelikož přeřadit jde v pohodě, tak bych řek, že spojkou to nebude. Nevíte někdo čím by tohle všechno mohlo být? Nějaký špatný čidlo nebo tak něco?

Napsal: 26 říj 2008, 19:52
od Graun
Zkousel si cistit klapku sprejem? Pokud ne, tak se do toho pust. Podle mne mas spinavy krokac vcetne potaku. Sezen si nejaky cistic ve spreji treba od Cyclo "Carb Cleaner".

Napsal: 27 říj 2008, 21:23
od Plecháč Tony
Krokovej motorek jsem měl vyndanej, je vyčištěnej a klapka je jak zrcadlo... To byla jedna z prvních věcí po čem jsem šel. Jediný co mi napadá, že třeba ten krokovej motor je už nějakej zatuhlej a už nepracuje tak dynamicky, jak by měl... Ale to můžu vyzkoušet jen kdybych měl po ruce jinej. Jentak kvůli zkoušce ho kupovat nechci...

Napsal: 01 lis 2008, 17:31
od Plecháč Tony
:-(

Napsal: 29 lis 2008, 21:17
od Plecháč Tony
Ještě jedna vlastnos, nevím jestli je to normální nebo ne. Když už je motor teplej, třeba když přijedu domů a jdu otevřít bránu, tak zastavím, otáčky klesnou tak na těch 700,800 a jakmile pustim brzdovej pedál, tak vyletí tak na 1100 a pak pomaličku zase klesnou. Když znovu sešlápnu a pustim, tak zase vyletí....Je to normální?Zkuste to někdo :-

Napsal: 29 lis 2008, 22:40
od Graun
Plecháč Tony píše:Ještě jedna vlastnos, nevím jestli je to normální nebo ne. Když už je motor teplej, třeba když přijedu domů a jdu otevřít bránu, tak zastavím, otáčky klesnou tak na těch 700,800 a jakmile pustim brzdovej pedál, tak vyletí tak na 1100 a pak pomaličku zase klesnou. Když znovu sešlápnu a pustim, tak zase vyletí....Je to normální?Zkuste to někdo :-
Neni to normalni.
Kdyz si kontroloval ten altik, dival ses i na ten regulator? Podle mne to muze byt kamenem urazu. Ono elektronika je hodne citliva na vykyvy napeti a proudu a tim padem muze byt problem v celem systemu. Jezdi se s rozvicenymi svetly a vetsinou kratke vzdalenosti, tak je baterka vystavena.
Podivej se na ten regulator.

Jeste k tem uhlikum v tom starteru. Zrovna jsem je kontroloval na Puntaku a jsou jeste dobre. Je tam najeto 118tis km. :wink:

Napsal: 30 lis 2008, 14:29
od Plecháč Tony
Nevim jak přesně bych ho měl zkontrolovat. Oscyloskop doma při ruce nemam a multimetřík mi nějaký krátký špičky neukáže. Jinak podle toho multimetříku to dobíjí normálně. Tomu regulátoru věřim, ten buď pracuje jak má a nebo nepracuje vůbec, ale aby pracoval špatně, tomu nevěřim...

Napsal: 01 pro 2008, 02:37
od volente
to že ti kolisají otačky při brždění ukazuje na netěsny posilovač brzd. Skus z něho odpojit hadici co jde od sání a ucpat ji a potom šlápnout na brzdu. Jestli to udělá taky tak je to v elektrice, jestli ne tak je drobná netěsnost v membráně posilovače. Oprava posilovače není možná, pouze výměna.