Čau tak co?????? něco nového?dani.za píše:Mne po naštartovaní motor pekne naskočí aj za studena.Len ho trošku kucka.Len sa mi ozýva z válca jemné cinkanie a keď sa to zohreje tak motor ide ok.To trhanie za studena aspon podľa mňa,že mi to za studena ešte dobre netesní na krúžkoch a keď sa to zohreje tak je to ok.Keď to kopnem na PC tak to bádať aj na zadnej lambde.Po zahriati su údaje lepšieU teba to bude ešte aj nejaký iný problém.Ventilátor by mal aspoň myslím spúšťať klasicky bimetal v chladiči.Kuknem a potom napíšem.Každý kto má merak na tlaky tak vie aké hodnoty má mať motor momentálne hodnoty neviem ,ale práve idem zaviesť auto do servisu tak tiež zistím.Zatial.
HGT prosím pomožte
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
- Reklama
vidim ze sa tu viaceri pytate na tlak v motore. no je viacero variant motorov a viacero tlakou v motore ale benzinove motori maju mat tlak od 9,5 (vecsinou s turbom) az po 11. menej uz moc nie pretoze pod 8 ked ma auto ma v zime problem nastatovat.
a ano niekto spominal ze pri vyzsich otackach ci nepustaju gufera. a ma pravdu cim vecsie otacky davate motoru tym viac prepustaju gufera lebo klasicke su dimenzovane tusim do 5000otacok (myslim klasicke su aj speci do 11000 a az do 20000 na motorky) odvija sa od ceny.
a ano niekto spominal ze pri vyzsich otackach ci nepustaju gufera. a ma pravdu cim vecsie otacky davate motoru tym viac prepustaju gufera lebo klasicke su dimenzovane tusim do 5000otacok (myslim klasicke su aj speci do 11000 a az do 20000 na motorky) odvija sa od ceny.
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
Čau tak to jsi se vešel poměrně dobře.Dával jsi kroužky na všechny válce, nebo jen některé??? Kolik cca vyšel kroužek a kde je mechanik sháněl nevíš???? Poznal si to rapidně na zlepšení výkonu????dani.za píše:Takže auto je hotové boli to krúžky našťastie len.Oprava trvala 2 dni a stálo to všetko 6000sk.Touto cestou chcem poďakovať všetkým za rady.
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
ÓÓÓÓ paráda. Konečně někdo promluvil. Děkuji za info o tlacích. Jsi mechanik???????? Jakým způsobem se mají měřit tlaky. Myslím za studena, nebo za tepla a asi taky s plně otevřítou klapkou co???? Mají byt všechny svíčky vyšroubované k vůli odporu motoru?????? Prosím o info zkušených borců.Mechanik zrovna nejsem1nekros1 píše:vidim ze sa tu viaceri pytate na tlak v motore. no je viacero variant motorov a viacero tlakou v motore ale benzinove motori maju mat tlak od 9,5 (vecsinou s turbom) az po 11. menej uz moc nie pretoze pod 8 ked ma auto ma v zime problem nastatovat.
a ano niekto spominal ze pri vyzsich otackach ci nepustaju gufera. a ma pravdu cim vecsie otacky davate motoru tym viac prepustaju gufera lebo klasicke su dimenzovane tusim do 5000otacok (myslim klasicke su aj speci do 11000 a az do 20000 na motorky) odvija sa od ceny.
heh no mechanik niesom som elektrikar ale obaja dedkovia boli mechanici tak ma niecomu priucili. na favorite som si trufol robit skoro cokolvek ale uz teraz nie na novom aute.(maximalne tak hudbicku)
ale k veci-staci ti k tomu merak (co meria tlak ale nech je aspon nad 12 KPA aby sa nepokazil ked by si dal 10 a motor vytlacil 11 )hadicka zo spetnym ventilom a bud taku gumu do tvaru ihlanu v ktorej stredom ide v dierke ta hadicka alebo ja som to spravil tak (kedze som taku gumu nezohnal) ze som zobral sviecku olamal som ten porcelan a zvysnu zeleznu cast som navaril redukciu na rychlospojku a do tej redukcie som dal hadicku. ta hadicka by mala mat co najmensi priemer aby si dlho nemusel tocit motorom.aj tak nim treba tocit asi 5-6 sekund.
ma sa to merat za studena vtedy je vidiet najvecsie netesnosti lebo olej tieto netesnosti upchava.(nato tam aj je okrem mazania:-D)
a samozrejme treba mat na podlahu stlaceny plyn a VYPNUTE ZAPALOVANIE!!!!!!! ja som to robil tak ze som kablikom simuloval spinaciu skrinku tebe bude stacit (dufam) ze vyberies sviecky a odpojis indukcnu cievku.
PS treba mat aj dobru baterku lebo ju to dost vycerpava.
ak mi daco uniklo spytaj sa
ale k veci-staci ti k tomu merak (co meria tlak ale nech je aspon nad 12 KPA aby sa nepokazil ked by si dal 10 a motor vytlacil 11 )hadicka zo spetnym ventilom a bud taku gumu do tvaru ihlanu v ktorej stredom ide v dierke ta hadicka alebo ja som to spravil tak (kedze som taku gumu nezohnal) ze som zobral sviecku olamal som ten porcelan a zvysnu zeleznu cast som navaril redukciu na rychlospojku a do tej redukcie som dal hadicku. ta hadicka by mala mat co najmensi priemer aby si dlho nemusel tocit motorom.aj tak nim treba tocit asi 5-6 sekund.
ma sa to merat za studena vtedy je vidiet najvecsie netesnosti lebo olej tieto netesnosti upchava.(nato tam aj je okrem mazania:-D)
a samozrejme treba mat na podlahu stlaceny plyn a VYPNUTE ZAPALOVANIE!!!!!!! ja som to robil tak ze som kablikom simuloval spinaciu skrinku tebe bude stacit (dufam) ze vyberies sviecky a odpojis indukcnu cievku.
PS treba mat aj dobru baterku lebo ju to dost vycerpava.
ak mi daco uniklo spytaj sa
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
Ok super díky za informaci.Kompresmetr už mám sehnaný, šlo mě jen o postup a pak taky o ty starty.Aby mě zase jednotka nevyhodila nějakou závadu, když odpojím cívky a budu normálně točit motorem, protože abych spojil startér na tvrdo nevim nevim, jestli se tam dostanu :-D. Ještě jeden dotaz nevíš-te náhodou jaký tlak má dávat čerpadlo paliva??? potřebuju se od něčeho odrazit, ale jak už psal kolega víš, mám v podstatě stejný problém a on měl v háji kroužky Ale díky moc za informace.Ještě jeden dotaz spíše na mechaniky a majitelé HGT. Jak se nastavují rozvody, jsou tam nějaké rysky, nebo je potřeba aretačních přípravků.Chtěl bych se podívat, jestli je to dobře nadstavené.Poznal bych, kdyby mi skočil rozvoďák třeba o zub???????Jelo by to bez poškození motoru??????????1nekros1 píše:heh no mechanik niesom som elektrikar ale obaja dedkovia boli mechanici tak ma niecomu priucili. na favorite som si trufol robit skoro cokolvek ale uz teraz nie na novom aute.(maximalne tak hudbicku)
ale k veci-staci ti k tomu merak (co meria tlak ale nech je aspon nad 12 KPA aby sa nepokazil ked by si dal 10 a motor vytlacil 11 )hadicka zo spetnym ventilom a bud taku gumu do tvaru ihlanu v ktorej stredom ide v dierke ta hadicka alebo ja som to spravil tak (kedze som taku gumu nezohnal) ze som zobral sviecku olamal som ten porcelan a zvysnu zeleznu cast som navaril redukciu na rychlospojku a do tej redukcie som dal hadicku. ta hadicka by mala mat co najmensi priemer aby si dlho nemusel tocit motorom.aj tak nim treba tocit asi 5-6 sekund.
ma sa to merat za studena vtedy je vidiet najvecsie netesnosti lebo olej tieto netesnosti upchava.(nato tam aj je okrem mazania:-D)
a samozrejme treba mat na podlahu stlaceny plyn a VYPNUTE ZAPALOVANIE!!!!!!! ja som to robil tak ze som kablikom simuloval spinaciu skrinku tebe bude stacit (dufam) ze vyberies sviecky a odpojis indukcnu cievku.
PS treba mat aj dobru baterku lebo ju to dost vycerpava.
ak mi daco uniklo spytaj sa
Takže samozrejme na komplet všetky piesty nové krúžky +tesnenie+olej +filter+nejaký olej alebo niečo podobné čo vytvorí ochranný povlak atď. .Sada na jeden piest stála 550sk.Oficiálne to v SK stojí 840sk sada.A tesnenie oficiálne nejakých 1470sk.Našťastie boli mi niečo dlžný keďže im občas spravím elektriku v autách tak privreli oči .Oficiálne by to stálo že prej o 2000sk viac.A čo do prevádzky motor stíchol štartuje super záťah je podstatne lepší a je to kultivovanejšie.A spotreba zliezla dole asi o 0,5l.Spravil som už asi 840km a zatiaľ ok.Diely sú bežne dostupné do 24hodín v každej predajni.A len jedno upozornenie.Piestne krúžky kupovať až po vytiahnutí piestov.Používaju sa dva typy piestov rozdiel je v krúžkoch pričom myslím že pri stieracom sú dva rozmery s rozdielom 2 desatiny mm.A potom by to cinkalo alebo?