Stránka 2 z 6
Napsal: 28 zář 2008, 20:20
od filippek
Dotaz: me chladici kapalina kolisa uplne do plne nadobky. Studeny je mezi ryskama, teply je az po spunt, po otevreni bubla a vytejka ven. Auto se ale neprehriva, venntilator spina. Termostat nevim.. Dneska jsem prijel a po zastaveni to v nadobce bublalo..
Napsal: 28 zář 2008, 20:24
od onc
... budes to mit zavzdusneny ... zkus odvzdusnit, melo by to pomoct ...
Napsal: 28 zář 2008, 20:27
od Anduril
imho by to mohlo ukazovat i na spatne tesneni pod hlavou..
Napsal: 28 zář 2008, 20:36
od Snowfox
To tesneni zjistis tim ze se podivas pod ten gumovej kryt na motoru kudyma se lije olej,tak bude zespod taková bílá pěna jakoby.
Napsal: 28 zář 2008, 20:43
od onc
Snowfox píše:To tesneni zjistis tim ze se podivas pod ten gumovej kryt na motoru kudyma se lije olej,tak bude zespod taková bílá pěna jakoby.
... nemusi to byt pravda ... pokud jezdi kratky trasy tak ta emulze tam bude ...
... at to zkusi odvzdusnit a pak se muzem bavit dal ... urcita roztaznost chladici
kapaliny je normalni ...
Napsal: 28 zář 2008, 21:24
od Anduril
Roztaznost je v poradku, ale bublani normalni neni. Nicmene souhlasim, odvzdusnit a pak se uvidi. Jestli to zacne tlakovat i po odvzdusneni, tak je problem.
Napsal: 29 zář 2008, 13:59
od jani
nechcem otvarat novu temu,ale kolko litrov ide chladiacej kvapaliny do MKI 1.2 8V???
Napsal: 29 zář 2008, 14:39
od Rieger
Ja som tam dal 4 l a bolo plne
Napsal: 29 zář 2008, 17:06
od filippek
odvzdusnoval jsem prave pred 14ti dny, protoze auti prestalo topit. Bylo zavzdusnene, ted topi ok, ale tohle me zarazilo. Emulze pod olejovym vickem neni a jezdim prevazne kratke trasy. Jak zjistim spatny termostat? A postup odvzdusneni jsem tady nekde cetl a delal podle nej, tak snad dobre.
Napsal: 06 říj 2008, 06:47
od Graun
filippek píše:odvzdusnoval jsem prave pred 14ti dny, protoze auti prestalo topit. Bylo zavzdusnene, ted topi ok, ale tohle me zarazilo. Emulze pod olejovym vickem neni a jezdim prevazne kratke trasy. Jak zjistim spatny termostat? A postup odvzdusneni jsem tady nekde cetl a delal podle nej, tak snad dobre.
Tak prvni veci je, pokud Ti nevyleze rucicka na teplomeru na polovinu ukazatele 90°C (muze byt i mirne pod), tak je termostat spatny. Druhou veci je, kdyz das ruku na hadici, ktera jde z termostatu do chladice (pri vzrustajici teplote vody), tak nesmi byt tepla/horka drive nez, dosahnes provozni teploty. Tak vis, ze termostat propousti.
Bacha vsak na to, aby si presne diagnostikoval nespravny termostat oproti nespravnemu cidlu teploty vody. Nejlepsi je zmerit teplotu vody primo teplomerem.
Kolísání hladiny vody v chladiči.
Napsal: 25 říj 2008, 17:55
od vilem
Mám podobný problém, u Punta MK2, který tu už někdo uvedl. První příznak byl bublání vody v topení po nastartování. Někdo napsal odvzdušnit. Dobrá, skutečně v chladiči byl vzduch. Po odvzdušnění a dolití vody do nádržky asi do poloviny mezi min a max to bublání sice přestalo, ale hladina vody v nádržce při běžícím motoru velmi pozvolna stoupala, až začala přetékat z expanzky ven. Po vychladnutí motoru hladina klesla hluboko pod min a chladič se zavzdušnil. Bublání v topení se obnovilo a jsem zase tam, jako na začátku. Prosím odborníky a praktiky o radu v čem může být problém.
Re: Kolísání hladiny vody v chladiči.
Napsal: 25 říj 2008, 19:20
od pietro v
vilem píše:Mám podobný problém, u Punta MK2, který tu už někdo uvedl. První příznak byl bublání vody v topení po nastartování. Někdo napsal odvzdušnit. Dobrá, skutečně v chladiči byl vzduch. Po odvzdušnění a dolití vody do nádržky asi do poloviny mezi min a max to bublání sice přestalo, ale hladina vody v nádržce při běžícím motoru velmi pozvolna stoupala, až začala přetékat z expanzky ven. Po vychladnutí motoru hladina klesla hluboko pod min a chladič se zavzdušnil. Bublání v topení se obnovilo a jsem zase tam, jako na začátku. Prosím odborníky a praktiky o radu v čem může být problém.
Presne toto robilo kamaratovi na Felde, ked mu prasklo tesnenie pod hlavou
Re: Kolísání hladiny vody v chladiči.
Napsal: 25 říj 2008, 19:43
od Graun
pietro v píše:vilem píše:Mám podobný problém, u Punta MK2, který tu už někdo uvedl. První příznak byl bublání vody v topení po nastartování. Někdo napsal odvzdušnit. Dobrá, skutečně v chladiči byl vzduch. Po odvzdušnění a dolití vody do nádržky asi do poloviny mezi min a max to bublání sice přestalo, ale hladina vody v nádržce při běžícím motoru velmi pozvolna stoupala, až začala přetékat z expanzky ven. Po vychladnutí motoru hladina klesla hluboko pod min a chladič se zavzdušnil. Bublání v topení se obnovilo a jsem zase tam, jako na začátku. Prosím odborníky a praktiky o radu v čem může být problém.
Presne toto robilo kamaratovi na Felde, ked mu prasklo tesnenie pod hlavou
Presne jak pises...je to tesneni.
Btw Pietro, kolik mas najeto, ze je to pod 100tis km?
Re: množství chladící kapaliny kolísá!
Napsal: 03 úno 2009, 22:46
od petr123
Zdravím, mám podobný problém, jen není voda v oleji.. Nekudy mi unika kapalina
,kontroloval jsem veskere hadice a chladic... vsude sucho... help nevite odkud to muze tect???
Diky
Re: množství chladící kapaliny kolísá!
Napsal: 03 úno 2009, 22:58
od Vencapunto
Pokud ti někde utíká kapalina a všude je sucho tak ti může jít do válců.Špatný těsnění pod hlavou nebo hlava