Stránka 2 z 4

Napsal: 30 črc 2008, 18:01
od Kadla
stifmajstrABARTH píše:To je pic*vina...jak neunese? zacne klouzat? :roll:
Ano, v tychto otazkach sa skryva spravna odpoved.

Napsal: 30 črc 2008, 18:06
od Kadla
darko píše:znova opakuji,nárust výkonu o cca 5 kw nestojí za investici kolem 10 000 kč za čipování a spojku.pokud chci auto které má lepší zátah a akceleraci,je potřeba se poohlídnout po jiné značce a motoru.
Ak pripustim, ze by mi nejake ine auto svojou koncepciou vyhovovalo, tak stoji o niekolko sto tisic korun viac. To cipovanie vychadza stale ako najlacnejsie riesenie :wink:

Napsal: 30 črc 2008, 22:39
od stifmajstrABARTH
Minimaxa píše:jj, není pak vyjímkou, že prostě proklouzne, znám to taky :roll:

ale zase to není pravidlem, je to individuální potíž
Takze to jako dupnes na plyn a vyleti ti otacky a auto nezrychluje? jinak si myslim ze to bude spis unavenej pritlacak nez spatna lamela,,(?) :roll:

Napsal: 30 črc 2008, 22:53
od Kadla
stifmajstrABARTH píše:Takze to jako dupnes na plyn a vyleti ti otacky a auto nezrychluje? jinak si myslim ze to bude spis unavenej pritlacak nez spatna lamela,,(?) :roll:
Dupnes na plyn, vyletia otacky a auto nezrychluje.
Unaveny pritlacak na aute, ktore ma dva mesiace a 10 tisic km...hm, hm
Spojka je zo starsich modelov, ktore mali tak 90 koni a na tomto neuspesnom modeli sa im to uz neoplatilo prerabat. Preto aj v tovarni viac krutiaci moment nedvihali. Asi.

Napsal: 31 črc 2008, 09:36
od stifmajstrABARTH
a kdyz das jinou(jakou lamelu?) to jako klouzat nebude?

Napsal: 31 črc 2008, 10:37
od Minimaxa
jj, keramická spojka tenhle problém řeší. ale je to otázka investice cca 5000kč

Napsal: 31 črc 2008, 12:15
od stifmajstrABARTH
no jo ale s keramickou spojkou se neda jezdit.... myslim normalne :lol:

Napsal: 31 črc 2008, 17:58
od darko
Minimaxa píše:
darko píše:znova opakuji,nárust výkonu o cca 5 kw nestojí za investici kolem 10 000 kč za čipování a spojku.pokud chci auto které má lepší zátah a akceleraci,je potřeba se poohlídnout po jiné značce a motoru.
když už, tak cca 20 kw a máme jako klub smlouvu na čipování za 5tkč :wink:

když ono se zbavovat Multiply nikomu prostě nechce, tak ji šperkuje, a šperkuje, a šperkuje, a ..... 8)
a kde je cena za spojku a za práci ? 20 kw? A kdo ti to řekl ? Anebo si snad vytáhl motor a měřil výkon na brzdě v kalibrované zkušebně? Každý fyzik ze základky by se tě zeptal odkud se těch 20 kw vzalo.

Napsal: 31 črc 2008, 19:31
od stifmajstrABARTH
Kde sio byl kdyz sem to tady rikal :lol: :lol: :lol: souhlasim s tebou :wink:

Napsal: 31 črc 2008, 19:50
od Minimaxa
:lol: hehe, to je švanda, jak tomu nevěří ti, kteří s tím nemají žádný praktický zkušenosti. na brzdě jsem byl, dokonce několikrát. a nejvíc sem se divil, že před úpravou měl motor 82kw :wink:

Napsal: 31 črc 2008, 20:17
od darko
Minimaxa píše::lol: hehe, to je švanda, jak tomu nevěří ti, kteří s tím nemají žádný praktický zkušenosti. na brzdě jsem byl, dokonce několikrát. a nejvíc sem se divil, že před úpravou měl motor 82kw :wink:
gratuluji,zažádej si o Nobelovu cenu za fyziku.Máš motor,který využije 100 % energie z paliva a ještě se při tom zahřívá.Očipování pouze změní délku a intenzitu vstřiku paliva.Pokud chci opravdu zvýšit výkon o 20 kw ,tak si musím namontovat sportovní vzduchový filtr,použít specialní motorový olej,vyleštit sací kanály, namontovat závodní výfuk,vyměnit převodovku a spojku a použít min. 100 oktanové palivo.Mám známého který jezdí poloprofesionalně rally,tak ví o čem mluví

darko

Napsal: 31 črc 2008, 20:45
od peeeto
mas pravdu, ale tato debata je o dieselovych preplnovanych motoroch ...
to co pises plati 100 percetne o benzinovych motoroch /este ktomu bez turba/......., pri turbo diesloch je to trochu inac.

Napsal: 01 srp 2008, 08:22
od Minimaxa
darko: jsi mimo mísu :wink:

Napsal: 01 srp 2008, 09:55
od stifmajstrABARTH
darko píše:
Minimaxa píše::lol: hehe, to je švanda, jak tomu nevěří ti, kteří s tím nemají žádný praktický zkušenosti. na brzdě jsem byl, dokonce několikrát. a nejvíc sem se divil, že před úpravou měl motor 82kw :wink:
gratuluji,zažádej si o Nobelovu cenu za fyziku.Máš motor,který využije 100 % energie z paliva a ještě se při tom zahřívá.Očipování pouze změní délku a intenzitu vstřiku paliva.Pokud chci opravdu zvýšit výkon o 20 kw ,tak si musím namontovat sportovní vzduchový filtr,použít specialní motorový olej,vyleštit sací kanály, namontovat závodní výfuk,vyměnit převodovku a spojku a použít min. 100 oktanové palivo.Mám známého který jezdí poloprofesionalně rally,tak ví o čem mluví
Jeste neopomente dulezity fakt ze se po precipovani a zvyseni vykonu snizi spotreba :wink:

Napsal: 01 srp 2008, 09:56
od stifmajstrABARTH
Minimaxa píše:jj, keramická spojka tenhle problém řeší. ale je to otázka investice cca 5000kč
Ty mas tu keramiku v multiple? ja si to neumim predstavit jet s keramikou v normalnim aute :shock: