Napsal: 30 črc 2008, 18:01
Ano, v tychto otazkach sa skryva spravna odpoved.stifmajstrABARTH píše:To je pic*vina...jak neunese? zacne klouzat?
Ano, v tychto otazkach sa skryva spravna odpoved.stifmajstrABARTH píše:To je pic*vina...jak neunese? zacne klouzat?
Ak pripustim, ze by mi nejake ine auto svojou koncepciou vyhovovalo, tak stoji o niekolko sto tisic korun viac. To cipovanie vychadza stale ako najlacnejsie rieseniedarko píše:znova opakuji,nárust výkonu o cca 5 kw nestojí za investici kolem 10 000 kč za čipování a spojku.pokud chci auto které má lepší zátah a akceleraci,je potřeba se poohlídnout po jiné značce a motoru.
Takze to jako dupnes na plyn a vyleti ti otacky a auto nezrychluje? jinak si myslim ze to bude spis unavenej pritlacak nez spatna lamela,,(?)Minimaxa píše:jj, není pak vyjímkou, že prostě proklouzne, znám to taky
ale zase to není pravidlem, je to individuální potíž
Dupnes na plyn, vyletia otacky a auto nezrychluje.stifmajstrABARTH píše:Takze to jako dupnes na plyn a vyleti ti otacky a auto nezrychluje? jinak si myslim ze to bude spis unavenej pritlacak nez spatna lamela,,(?)
a kde je cena za spojku a za práci ? 20 kw? A kdo ti to řekl ? Anebo si snad vytáhl motor a měřil výkon na brzdě v kalibrované zkušebně? Každý fyzik ze základky by se tě zeptal odkud se těch 20 kw vzalo.Minimaxa píše:když už, tak cca 20 kw a máme jako klub smlouvu na čipování za 5tkčdarko píše:znova opakuji,nárust výkonu o cca 5 kw nestojí za investici kolem 10 000 kč za čipování a spojku.pokud chci auto které má lepší zátah a akceleraci,je potřeba se poohlídnout po jiné značce a motoru.
když ono se zbavovat Multiply nikomu prostě nechce, tak ji šperkuje, a šperkuje, a šperkuje, a .....
gratuluji,zažádej si o Nobelovu cenu za fyziku.Máš motor,který využije 100 % energie z paliva a ještě se při tom zahřívá.Očipování pouze změní délku a intenzitu vstřiku paliva.Pokud chci opravdu zvýšit výkon o 20 kw ,tak si musím namontovat sportovní vzduchový filtr,použít specialní motorový olej,vyleštit sací kanály, namontovat závodní výfuk,vyměnit převodovku a spojku a použít min. 100 oktanové palivo.Mám známého který jezdí poloprofesionalně rally,tak ví o čem mluvíMinimaxa píše: hehe, to je švanda, jak tomu nevěří ti, kteří s tím nemají žádný praktický zkušenosti. na brzdě jsem byl, dokonce několikrát. a nejvíc sem se divil, že před úpravou měl motor 82kw
Jeste neopomente dulezity fakt ze se po precipovani a zvyseni vykonu snizi spotrebadarko píše:gratuluji,zažádej si o Nobelovu cenu za fyziku.Máš motor,který využije 100 % energie z paliva a ještě se při tom zahřívá.Očipování pouze změní délku a intenzitu vstřiku paliva.Pokud chci opravdu zvýšit výkon o 20 kw ,tak si musím namontovat sportovní vzduchový filtr,použít specialní motorový olej,vyleštit sací kanály, namontovat závodní výfuk,vyměnit převodovku a spojku a použít min. 100 oktanové palivo.Mám známého který jezdí poloprofesionalně rally,tak ví o čem mluvíMinimaxa píše: hehe, to je švanda, jak tomu nevěří ti, kteří s tím nemají žádný praktický zkušenosti. na brzdě jsem byl, dokonce několikrát. a nejvíc sem se divil, že před úpravou měl motor 82kw
Ty mas tu keramiku v multiple? ja si to neumim predstavit jet s keramikou v normalnim auteMinimaxa píše:jj, keramická spojka tenhle problém řeší. ale je to otázka investice cca 5000kč