Stránka 2 z 4
Napsal: 08 zář 2008, 00:09
od Graun
K tomu problemu s tim samovolnym pridavani otacek. Vypada to na netesne vstrikovaci ventily (nebo i jeden). Neblikala Ti nahodou kontrolka vstrikovani predtim?
otáčky
Napsal: 20 říj 2008, 18:47
od mad mike
pánové zdravím, s těma otáčkama mám ten samý problém, vyletí až ke4500 a tam se drží, dneska jsem trochu hýbnul tím půlměsícem plynu a spadlo to na normál a drželo se to i po pár vytočeních. podle dostupných informací to vypadá na potenciometr škrtící klapky, jenže nevím kde ho hledat. doted jsem měl jen naftáka
Re: Samovolné zvyšování otáček motoru
Napsal: 27 úno 2009, 15:58
od martl
Re: Samovolné zvyšování otáček motoru
Napsal: 27 úno 2009, 19:19
od popotuner
Mal som podobny problem na seate ibiza. Na volnobehu my otacky skakali od 500 az do 1200 nonstop. Kupil som sprej na cistenie karburatorov ktory som nastriekal par krat a uz otacky su normalne ako maju byt.
Re: Samovolné zvyšování otáček motoru
Napsal: 27 úno 2009, 20:03
od mad mike
takže u mě záhada vyřešena, byla to prasklá gumová koncovka bovdenu plynového lanka, při prudším přidání sjela dolů kde se šprajcla a nepustila lanko, dneska mi vylítly otáčky na 6000 tak jsem zastavil, urval ji a je po problému
Re: Samovolné zvyšování otáček motoru
Napsal: 28 úno 2009, 17:18
od martl
popotuner píše:
Mal som podobny problem na seate ibiza. Na volnobehu my otacky skakali od 500 az do 1200 nonstop. Kupil som sprej na cistenie karburatorov ktory som nastriekal par krat a uz otacky su normalne ako maju byt.
Vždyt jsem tam psal, že škrtící klapku jsem vyčistil
Pořád to je na
Re: Samovolné zvyšování otáček motoru
Napsal: 28 úno 2009, 17:35
od ladik164
zdravím, mně při nastartování za studena vyletí otáčky tak na 1500, chvilku tam jsou a pak klesnou na 1100. a jak se zahřeje motor trochu tak klesnou pod tisíc a nijak zvláštní mně to nepřipadne. a jinak jsem tu četl něco o spolehlivosti punta....mám najeto 172000 a krom vymlácenýho uložení předních tlumičů je auto v cajku. minimální servisní zásahy a šlape jak hodinky
a ještě se mně nepodařilo puňťu uvařit a to ho docela dost dráždím
Re: Samovolné zvyšování otáček motoru
Napsal: 28 úno 2009, 23:15
od mafi
to je normalne ze pri studenom motore su otacky vyzsie
Re: Samovolné zvyšování otáček motoru
Napsal: 01 bře 2009, 06:51
od Graun
martl píše: Vždyt jsem tam psal, že škrtící klapku jsem vyčistil
Pořád to je na
Ono je rozdil mezi cistenim a cistenim
Delal si to za chodu motoru, kolikrat Ti to chciplo?
V kazdem pripade prave za kolisani otacek muze krokovy motorek. Mohu se zeptat, proc jsou ty hvezdicky "vyzvejkane"? To se uz nekdo snazil do toho vrtat nebo se to povedlo Tobe? Doporucuji se zamerit prave na ten krokomotor. Kdyz uz to budes delat, zkontroluj a procisti vsechny kontakty vcetne ukostreni (Kontoxova kura).
Re: Samovolné zvyšování otáček motoru
Napsal: 01 bře 2009, 15:59
od popotuner
martl píše:popotuner píše:
Mal som podobny problem na seate ibiza. Na volnobehu my otacky skakali od 500 az do 1200 nonstop. Kupil som sprej na cistenie karburatorov ktory som nastriekal par krat a uz otacky su normalne ako maju byt.
Vždyt jsem tam psal, že škrtící klapku jsem vyčistil
Pořád to je na
Ten spray necisti iba skrtiacu klapku, cisty cely palivovy system
Re: Samovolné zvyšování otáček motoru
Napsal: 01 bře 2009, 17:33
od martl
Takže ty vyžvejkaný šroubky se mi povedlo konečně vyšroubovat. Byla to hrozná práce ale nakonec se povedlo. Krokový motorek jsem vyčistil, těleso kde motorek sedí taky a dal jsem tam šroubky se šestihranou hlavou na osmičku klíč. Nyní se otáčky drží (zahřátý motor) zhruba na 850. Takže můžu všem co mají taky takové problémy jen doporučit vyčištění krokového motorku
Re: Samovolné zvyšování otáček motoru
Napsal: 01 bře 2009, 17:39
od Graun
popotuner píše:martl píše:popotuner píše:
Mal som podobny problem na seate ibiza. Na volnobehu my otacky skakali od 500 az do 1200 nonstop. Kupil som sprej na cistenie karburatorov ktory som nastriekal par krat a uz otacky su normalne ako maju byt.
Vždyt jsem tam psal, že škrtící klapku jsem vyčistil
Pořád to je na
Ten spray necisti iba skrtiacu klapku, cisty cely palivovy system
A na to si prisel kde
Toto nema s palivovym systemem vubec nic spolecneho, vis vubec kde se vstrikuje benzin, jaka to je vzdalenost od skrtici klapky? Uvedom si, ze tady mluvime o MPI ne o zastaralem SPI
Re: Samovolné zvyšování otáček motoru
Napsal: 02 bře 2009, 15:55
od martl
popotuner píše:
A na to si prisel kde
Toto nema s palivovym systemem vubec nic spolecneho, vis vubec kde se vstrikuje benzin, jaka to je vzdalenost od skrtici klapky? Uvedom si, ze tady mluvime o MPI ne o zastaralem SPI
Nevím jak ty, ale já mluvím o Puntu 60SX MK1, tedy o
SPI
Re: Samovolné zvyšování otáček motoru
Napsal: 02 bře 2009, 17:12
od Graun
martl píše:popotuner píše:
A na to si prisel kde
Toto nema s palivovym systemem vubec nic spolecneho, vis vubec kde se vstrikuje benzin, jaka to je vzdalenost od skrtici klapky? Uvedom si, ze tady mluvime o MPI ne o zastaralem SPI
Nevím jak ty, ale já mluvím o Puntu 60SX MK1, tedy o
SPI
OK, pokud je to takto, tak mas pravdu. Nevedel jsem, ze MK1 jeste pouzivaly SPI rizeni.
Mel jsem to na Tipu a tam se to takto cistilo.
Re: Samovolné zvyšování otáček motoru
Napsal: 02 bře 2009, 21:59
od popotuner
Vždyt jsem tam psal, že škrtící klapku jsem vyčistil
Pořád to je na
[/quote]
Ten spray necisti iba skrtiacu klapku, cisty cely palivovy system
[/quote]
A na to si prisel kde
Toto nema s palivovym systemem vubec nic spolecneho, vis vubec kde se vstrikuje benzin, jaka to je vzdalenost od skrtici klapky? Uvedom si, ze tady mluvime o MPI ne o zastaralem SPI
[/quote]
ten spray som pouzival na punto a nemusil som vobec krokovy motorcek vymontovat a cistit. Ten isty som pouzil aj na ibize a otazky su hned ako maju
NO ohladom toho palivovoveho systemu, no skus my to vysvetlit ked myslis ze neviem o co ide