Stránka 2 z 3

Napsal: 04 zář 2008, 09:50
od žabak
Jo tak kamoš do té 55 kupoval taky Magneti Mareli, ale prý to zjistíš jednoduše, když se kukneš zespodu pod palubovku, tak by tam měl být nalepený papírek od výrobnce někde na tom topení nebo ventilátoru.

Napsal: 04 zář 2008, 14:18
od Plecháč Tony
Díky za info, matně si vzpomínam, že nějakej papírek tam asi byl, tak snad bude čitelnej ;)

Napsal: 05 zář 2008, 13:20
od Plecháč Tony
Jo, tak tam mam taky ten Magneti Mareli, jen mi štve, že se kvůli tmu musí sundavat celá palubovka, když tam k tomu topení je takhle zespodu krásnej přístup. Jen se zespodu asi nedostanu ke všem šroubům a nepůjde to rozebrat... Stačilo kdyby kluci italský tam udělali nějakej boční deklík...

Napsal: 05 zář 2008, 13:35
od žabak
Jo jo taky jsem kapku nadávál na ty Italské ingousty :evil:
Spíše jsem ale uvažoval udělat větší průchod do motorové části, ale když se tak zamyslíš, tak ten chladič měníš jak často? Asi jen tak jednou?

Napsal: 05 zář 2008, 18:04
od Plecháč Tony
Kdyby za něco stál, tak se nemusí měnit vůbec. Nechápu jak může začít tect a vůbec to není vyjímka. Ten venkovní chladič na kterej působí všechny možný nepříznivý vlivy je OK....

Napsal: 09 zář 2008, 11:18
od Plecháč Tony
Tak jsem zjistil, že trošku teče i chladič na tý straně, co je doplňovací nádržka. Ale obojí teče jen minimálně a teď v dohledný době nebudu mít ani peníze ani čas obojí měnit, tak jsem koupil takovejten sajrajt na utěsňování chladičů a nalil to tam, tak jsem zvědavej :D

Napsal: 09 zář 2008, 12:32
od Vasek176
topení je u fiata skáza..jsem si to nechal vyměnit v servisu,protože nemám na to doma prostory a v práci se mi s tím dělat nechtělo..tak chladič stál 1100Kč a práce asi 3300Kč vše s DPH

Napsal: 09 zář 2008, 22:04
od Plecháč Tony
Do servisu bych to určitě nedal. Neni to složitý, ale žere to čas...Aspoň takovej den práce a 650,-

Ale právě teď jsem shlídnul Bořiče mýtů, jestli to někdo znáte a zkoušeli utěsnit chladič vajíčkem a fungovalo to :D Udělali tam díru šroubovákem, z který to kropilo, klepli do chladiče vajíčko a téct to přestalo :D

Napsal: 10 zář 2008, 07:10
od žabak
Super oprava!!! A za měsíc bude prodávat celé auto bo bude smrdět po zkaženém veici :lol: :lol: :lol:

Napsal: 10 zář 2008, 08:10
od J.kiwi
Téct to mohlo přestat, protože došlo vlivem teploty/povahy prostředí k denaturaci bílkovin a ty to ucpaly :shock:

Byl k tomu taky konec, že to ucpalo komplet chladič a potom celou soustavu a motor se poroučel do věčných lovišť ?
Větší blbost jsem neslyšel.
Určitě to prodáva Horst v teleshopingu né ? :lol:

Napsal: 10 zář 2008, 19:25
od Plecháč Tony
No konec byl plně v jejich rukou. Motor stále běžel, tak daly do chladiče ještě kolu, cukr do benzínu, ředidlo do oleje a minci do karburátoru a za chvíli jim to začalo slušně vařit a přehřívat se a byl konec :D:D:D

Napsal: 13 zář 2008, 19:36
od kubinec
Radiator mi vyměnili včera, jenže jsem zklamaný , protože to stále smrdí při zapnutí teplého vzduchu. Je to normální jev, když mi vyměnili radiator?
Že by bylo ještě trochu sajrajtu v hadicích? Je pravda že jsem nějak dlouho netopil, bo to ještě trochu smrdělo, ale nevím nevím.
co si myslíte, bude jeěště nějakou dobu trvat ten smrad?

Napsal: 13 zář 2008, 20:20
od Plecháč Tony
Já až to budu měnit, tak to určitě celý vyčistim. Je tam všude nachytaná vrstva mastnýho prachu a ta to v sobě drží. Možná se to časem vyfuoká. Zkus to nechávat co nejdýl naplno puštěný a uvidíš.

Napsal: 13 zář 2008, 21:47
od kubinec
no je pravda, že když jsem to poprvé pustil tak šel jakoby dým/prach a smrad. pak když jsem zkusil naplno ventilator, tak zase tolik nesmrdělo, ale zase jak jsme dal ventil. na 1.stupeň tak to zase zapáchalo. (vždy když jsem zapnul teply vzduch) a zase jak jsem pustil naplno, tak zase nic atd.
myslíte že se to časem "vyfouká" ten smrad?

Napsal: 14 zář 2008, 10:57
od Plecháč Tony
pokud neteče i ten novej chladič, tak by se to teoreticky časem mělo vyfoukat, ale jak dlouho to bude trvat?...Nevim, jestli už s timhle má někdo zkušenost..