Napsal: 11 črc 2008, 09:55
Bude se ti ztrácet voda, případně se bude dostávat do oleje.
tak, tak ja osobne už tie lepidlá nechcem ani vidieť, raz som sa tak snažil vyriešiť jemné kvapkanie, nalial som tam ten sajrajt, prestalo to ale za dva dni to znovu začalo kvapkať. Horšie je že to bolo v zime a tento sajrajt upchal kúrenie. 3 dni auto stálo v garáži a mechanici museli 4x preplachovať celú okruh aby sa tohto svinstva zbavili, chladič bol tak zasratý, že ho museli preplachovať kyselinou, lebo by asi vôbec nechladil. je to len dočasné a narobí to viac škody ako úžitku, nie dakujemje to sice řešení,ale krátkodobé a stejně se té výměně nevyhneš,já ani takovým lepidlům moc nefandím,zalepí to i to co nemá,a autíčku by se asi moc taková oprava nelíbila musim narychlo sehnat momenťák a vrhám se na to,starej se mi rozpad
strata vody, biela emulzia v oleji (pri veku na dolievanie), chod na tri valce, hrdza na niektorej sviecke, BIELY HUSTY DYM z vyfuku aj za jasneho pocasia..SHANE54 píše:mozno blba otazka, ale ako zistim, ze mi odislo tesnenie?
hlavne čudesný pohyb vody v expanzke... A ešte blbý ohrev. raz zima, raz horúco... Zretelné bublanie...Stanno píše:strata vody, biela emulzia v oleji (pri veku na dolievanie), chod na tri valce, hrdza na niektorej sviecke, BIELY HUSTY DYM z vyfuku aj za jasneho pocasia..SHANE54 píše:mozno blba otazka, ale ako zistim, ze mi odislo tesnenie?
tlakujuca expanzka este..
FULLMOON píše:Cawte, mam punto 1,2 8v, pred nedavnom zacalo auto startovat na 3 valce, vymenil som sviecky, kable a nic nepomohlo. vsimol som si ze nadrzka je natlakovana a stale som musel dolievat vodu. rucicka teplomeru ukazovala co sa jej zachcelo, topenie raz horuco raz chlad. dnes som si vsimol ze z vyfuku vychadza para, pritom motor bol zohriaty a vonku bolo relativne teplo. Je odpoved "tesnenie" jednoznacna?
Takze bolo to tesnenie.. a pekne poskodene... chvalabohu Bobino je uz doma a vylieceny. Kedze auto mam asi mesiac a ani srnka netusi kedy bola menena rozvodovka tak som hned nechal spravit aj to. Dufam ze uz budem mat pokoj na dlllllllhuuuu dobu.FULLMOON píše:Cawte, mam punto 1,2 8v, pred nedavnom zacalo auto startovat na 3 valce, vymenil som sviecky, kable a nic nepomohlo. vsimol som si ze nadrzka je natlakovana a stale som musel dolievat vodu. rucicka teplomeru ukazovala co sa jej zachcelo, topenie raz horuco raz chlad. dnes som si vsimol ze z vyfuku vychadza para, pritom motor bol zohriaty a vonku bolo relativne teplo. Je odpoved "tesnenie" jednoznacna?
Btw kolik mas nalitane na tom svem puntu?FULLMOON píše:Takze bolo to tesnenie.. a pekne poskodene... chvalabohu Bobino je uz doma a vylieceny. Kedze auto mam asi mesiac a ani srnka netusi kedy bola menena rozvodovka tak som hned nechal spravit aj to. Dufam ze uz budem mat pokoj na dlllllllhuuuu dobu.FULLMOON píše:Cawte, mam punto 1,2 8v, pred nedavnom zacalo auto startovat na 3 valce, vymenil som sviecky, kable a nic nepomohlo. vsimol som si ze nadrzka je natlakovana a stale som musel dolievat vodu. rucicka teplomeru ukazovala co sa jej zachcelo, topenie raz horuco raz chlad. dnes som si vsimol ze z vyfuku vychadza para, pritom motor bol zohriaty a vonku bolo relativne teplo. Je odpoved "tesnenie" jednoznacna?
zatial nie vela , asi 2000 km (celkovo ma teraz 150 000) mam ho este iba mesiac. inac mechanik co to opravoval bol milo prekvapeny akceleraciu a celkovym stavom auta. urobil aj prehliadku a nenasiel nic zavazne. dufam ze sa jeho slova potvrdia. navyse ked porovnavam vlastnosti svojho a fotrovho punta (rovnake motory 1,2 60HP) tak moje sa mi zda byt zivsie.Graun píše:Btw kolik mas nalitane na tom svem puntu?FULLMOON píše:Takze bolo to tesnenie.. a pekne poskodene... chvalabohu Bobino je uz doma a vylieceny. Kedze auto mam asi mesiac a ani srnka netusi kedy bola menena rozvodovka tak som hned nechal spravit aj to. Dufam ze uz budem mat pokoj na dlllllllhuuuu dobu.FULLMOON píše:Cawte, mam punto 1,2 8v, pred nedavnom zacalo auto startovat na 3 valce, vymenil som sviecky, kable a nic nepomohlo. vsimol som si ze nadrzka je natlakovana a stale som musel dolievat vodu. rucicka teplomeru ukazovala co sa jej zachcelo, topenie raz horuco raz chlad. dnes som si vsimol ze z vyfuku vychadza para, pritom motor bol zohriaty a vonku bolo relativne teplo. Je odpoved "tesnenie" jednoznacna?