Stránka 2 z 3

Napsal: 11 črc 2008, 09:55
od Buchtič
Bude se ti ztrácet voda, případně se bude dostávat do oleje.

Napsal: 11 črc 2008, 10:09
od pietro v
je to sice řešení,ale krátkodobé a stejně se té výměně nevyhneš,já ani takovým lepidlům moc nefandím,zalepí to i to co nemá,a autíčku by se asi moc taková oprava nelíbila musim narychlo sehnat momenťák a vrhám se na to,starej se mi rozpad
tak, tak ja osobne už tie lepidlá nechcem ani vidieť, raz som sa tak snažil vyriešiť jemné kvapkanie, nalial som tam ten sajrajt, prestalo to ale za dva dni to znovu začalo kvapkať. Horšie je že to bolo v zime a tento sajrajt upchal kúrenie. 3 dni auto stálo v garáži a mechanici museli 4x preplachovať celú okruh aby sa tohto svinstva zbavili, chladič bol tak zasratý, že ho museli preplachovať kyselinou, lebo by asi vôbec nechladil. je to len dočasné a narobí to viac škody ako úžitku, nie dakujem

Napsal: 11 črc 2008, 12:53
od Stanno
SHANE54 píše:mozno blba otazka, ale ako zistim, ze mi odislo tesnenie?
strata vody, biela emulzia v oleji (pri veku na dolievanie), chod na tri valce, hrdza na niektorej sviecke, BIELY HUSTY DYM z vyfuku aj za jasneho pocasia..

tlakujuca expanzka este..

Napsal: 11 črc 2008, 17:20
od 5-ko
Stanno píše:
SHANE54 píše:mozno blba otazka, ale ako zistim, ze mi odislo tesnenie?
strata vody, biela emulzia v oleji (pri veku na dolievanie), chod na tri valce, hrdza na niektorej sviecke, BIELY HUSTY DYM z vyfuku aj za jasneho pocasia..

tlakujuca expanzka este..
hlavne čudesný pohyb vody v expanzke... A ešte blbý ohrev. raz zima, raz horúco... Zretelné bublanie...

Napsal: 20 srp 2008, 16:24
od Rybízek
na dílně už jsem měl 6 puntu a vetšinou mají okolo 100 tkm a ve všech případech 1.2 8V je to asi konstrukční problém.

u těch starších byl výhodou teploměr a dalo se tomu aspon nějak zabránit u novějších je pouze kontrolka a to už býva většinou pozdě

Napsal: 12 zář 2008, 08:52
od pavolxv
No aj ja mam jeden problemik s tesnenim pod hlavou. Z tej strany kde je vyfukove potrubie sa mi rosi agregat od oleja proste to este netecie ale iba preraza trochu oleja, (takpovedane ze ked poutieram motor od oleja tak prejde mozno i 3-4 dni ked zbadam nejake kvapky oleja pod autom stym ze nanim tie dni jazdim) ale dalsie ine veci napovedajuce tomu (co tu boli vysie popisane ohladom toho ze ako sa da zistit vadne tesnenie pod hlavou) nebadam. Tak neviem ci to mam nechat tak alebo sa pustit do vymeny tesnenia.

smutok v hlave (alebo pod hlavou?)

Napsal: 12 zář 2008, 19:53
od FULLMOON
Cawte, mam punto 1,2 8v, pred nedavnom zacalo auto startovat na 3 valce, vymenil som sviecky, kable a nic nepomohlo. vsimol som si ze nadrzka je natlakovana a stale som musel dolievat vodu. rucicka teplomeru ukazovala co sa jej zachcelo, topenie raz horuco raz chlad. dnes som si vsimol ze z vyfuku vychadza para, pritom motor bol zohriaty a vonku bolo relativne teplo. Je odpoved "tesnenie" jednoznacna?

Napsal: 14 zář 2008, 13:40
od wladam
no me menili tesneni pod hlavu u MKII pri cca 121 tis nechal jsem si ho preventivne vymenit po koupi a aspon mi prestalo "bublinkovat" topeni v palubovce

Re: smutok v hlave (alebo pod hlavou?)

Napsal: 14 zář 2008, 14:23
od liborko
FULLMOON píše:Cawte, mam punto 1,2 8v, pred nedavnom zacalo auto startovat na 3 valce, vymenil som sviecky, kable a nic nepomohlo. vsimol som si ze nadrzka je natlakovana a stale som musel dolievat vodu. rucicka teplomeru ukazovala co sa jej zachcelo, topenie raz horuco raz chlad. dnes som si vsimol ze z vyfuku vychadza para, pritom motor bol zohriaty a vonku bolo relativne teplo. Je odpoved "tesnenie" jednoznacna?

podle mě....je

Re: smutok v hlave (alebo pod hlavou?)

Napsal: 17 zář 2008, 20:08
od FULLMOON
FULLMOON píše:Cawte, mam punto 1,2 8v, pred nedavnom zacalo auto startovat na 3 valce, vymenil som sviecky, kable a nic nepomohlo. vsimol som si ze nadrzka je natlakovana a stale som musel dolievat vodu. rucicka teplomeru ukazovala co sa jej zachcelo, topenie raz horuco raz chlad. dnes som si vsimol ze z vyfuku vychadza para, pritom motor bol zohriaty a vonku bolo relativne teplo. Je odpoved "tesnenie" jednoznacna?
Takze bolo to tesnenie.. a pekne poskodene... chvalabohu Bobino je uz doma a vylieceny. Kedze auto mam asi mesiac a ani srnka netusi kedy bola menena rozvodovka tak som hned nechal spravit aj to. Dufam ze uz budem mat pokoj na dlllllllhuuuu dobu.

Re: smutok v hlave (alebo pod hlavou?)

Napsal: 17 zář 2008, 21:32
od Graun
FULLMOON píše:
FULLMOON píše:Cawte, mam punto 1,2 8v, pred nedavnom zacalo auto startovat na 3 valce, vymenil som sviecky, kable a nic nepomohlo. vsimol som si ze nadrzka je natlakovana a stale som musel dolievat vodu. rucicka teplomeru ukazovala co sa jej zachcelo, topenie raz horuco raz chlad. dnes som si vsimol ze z vyfuku vychadza para, pritom motor bol zohriaty a vonku bolo relativne teplo. Je odpoved "tesnenie" jednoznacna?
Takze bolo to tesnenie.. a pekne poskodene... chvalabohu Bobino je uz doma a vylieceny. Kedze auto mam asi mesiac a ani srnka netusi kedy bola menena rozvodovka tak som hned nechal spravit aj to. Dufam ze uz budem mat pokoj na dlllllllhuuuu dobu.
Btw kolik mas nalitane na tom svem puntu?

Re: smutok v hlave (alebo pod hlavou?)

Napsal: 17 zář 2008, 21:46
od FULLMOON
Graun píše:
FULLMOON píše:
FULLMOON píše:Cawte, mam punto 1,2 8v, pred nedavnom zacalo auto startovat na 3 valce, vymenil som sviecky, kable a nic nepomohlo. vsimol som si ze nadrzka je natlakovana a stale som musel dolievat vodu. rucicka teplomeru ukazovala co sa jej zachcelo, topenie raz horuco raz chlad. dnes som si vsimol ze z vyfuku vychadza para, pritom motor bol zohriaty a vonku bolo relativne teplo. Je odpoved "tesnenie" jednoznacna?
Takze bolo to tesnenie.. a pekne poskodene... chvalabohu Bobino je uz doma a vylieceny. Kedze auto mam asi mesiac a ani srnka netusi kedy bola menena rozvodovka tak som hned nechal spravit aj to. Dufam ze uz budem mat pokoj na dlllllllhuuuu dobu.
Btw kolik mas nalitane na tom svem puntu?
zatial nie vela , asi 2000 km (celkovo ma teraz 150 000) mam ho este iba mesiac. inac mechanik co to opravoval bol milo prekvapeny akceleraciu a celkovym stavom auta. urobil aj prehliadku a nenasiel nic zavazne. dufam ze sa jeho slova potvrdia. navyse ked porovnavam vlastnosti svojho a fotrovho punta (rovnake motory 1,2 60HP) tak moje sa mi zda byt zivsie.

Re: smutok v hlave (alebo pod hlavou?)

Napsal: 18 zář 2008, 09:09
od Graun
A kolik ma nalitane tatik na svem puntaku? A mel stejny problem s hlavou?

Napsal: 29 zář 2008, 11:02
od Sonux
ja som menil tesnenie po 50tis. km mk2a 1.2 8V..mal som bublanie v topeni, po vymene tesnenie to prestalo

Napsal: 08 říj 2008, 07:54
od rado2711
ja som menil teraz na MK1 po 117000km