Stránka 2 z 2
Napsal: 03 říj 2008, 22:53
od bigben.m
Ještě dodatek-odpoj při práci akumulátor a -možná je to pitomost,ale připoj ho , až bude motor vychladlý.
Napadlo mě, jestli při napůl ohřátým motoru a připojení akumulátoru to ŘJ nenačte jako základní nastavení(tu teplotu).Nevím-už se chytám i stébla.
Napsal: 03 říj 2008, 22:59
od bigben.m
Na 1,2 jsou tyhle čidla kolem klapky-bohužel 1,6 jsem na vl. bulvy viděl jen jednou
Napsal: 03 říj 2008, 23:03
od pukavec
Tak si myslim, že na 1,6ce to bude taky tak. Viděl jsem tam takovou černou krabičku
a vedou k ní 2 dráty, myslím, černej a modrej. Tak se na to zkusím mrknout
. Když se to nezlepší zajedu na diagnostiku jestli něco nevypátrají. Dík za konzultaci
Napsal: 05 říj 2008, 23:40
od hanys
přímo u klapky je ten potencák,doleva je krokáč,pak je čidlo.ještě přečti toto
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php ... ght=#56392
Napsal: 09 říj 2008, 12:21
od papuanec
Mam ten samej problem, jak to je uplne studene, tak nastartuji. zvednou se otaky jak klesaji tak spadnou az na 0 a chcipne to, kdyz nastartuji a jemne pridam plyn na 3-5 sekund tak to uz pak drzi.
Jinak mi nehem jizdy rozsvecuje kontrolka vstrikovani. Kdyz jsem na krizovatce ona se zrovna rozne, tak se mi zvysi otacky.
Napsal: 10 říj 2008, 10:55
od bigben.m
Možná jsem své potíže vařešil.Nejenom čisté konektory,ale ukostření.Vzal jsem vějířové podložky a začal u akumulátoru,pak u předních světlometů(hodně blbej přístup) a dál jsem se zatím nedostal , ale pomohlo to a zatím nejsou potíže.