Stránka 2 z 3
Napsal: 08 čer 2008, 09:52
od Libor74
Díky ,už je mi to jasný.Nemohl by jsi mi poslat manuál v češtině pokud ho máš,anebo kde se dá stáhnout?
Napsal: 08 čer 2008, 10:10
od Anduril
Napsal: 08 čer 2008, 10:16
od Libor74
Díky,už se to stahuje.
Napsal: 24 čer 2008, 19:40
od riki30
no , ale vypadato podobne jako kontrolka cerpadla (u WV transporter)
Napsal: 25 čer 2008, 13:45
od SHANE54
rozmetal píše:no nevím co tam máš, ale u benzínu by měla být červená kontrolka vstřiku....nebo je možný, že si někdo hrál s přístrojovkou a hodil ti žárovičku o kousek vedle než měl
NEPLETTE HO. ON MA MK2. TAM KONTROLKA VSTREKU NIE JE AKO JU POZNATE PRI MK1. MALA BY SA ROZSVIETIT LEN TA VASA ORANZOVA "TRUBICKA" A HNED ZHASNUT. (PLUS VSETKY OSTATNE KONTROLKY PREBLIKNUT AKO ABG...).
PRAVDEPODOBNA PRICINA TEJ SPIRALY JE VYMENA BUDIKOV. AKY MAS ROZSAH OTACOK NA OTACKOMERI? TO BY BOLA HALUZ AK BY SI MAL DIESELOVE BUDIKY
Napsal: 25 čer 2008, 15:51
od Libor74
Otáčkoměr je do 7 000.
Napsal: 27 čer 2008, 21:40
od Libor74
Do kolika je otáčkoměr na dieslu.
Napsal: 27 čer 2008, 21:59
od rozmetal
pokud máš otáčkoměr jen do sedmi tisíc, tak to je budík z dieselu. Ale nejsem si jistej na stopro....benzin by měl mít do osmi
Napsal: 27 čer 2008, 22:25
od Anduril
ale houby
do 8 tisic ma akorat sporting a hgt
Napsal: 27 čer 2008, 23:10
od rozmetal
aha, tak to sorry....myslel jsem, že do osmi maj všechny benzínový Punta....je fakt, že jsem k nikomu jinýmu na otáčkoměr nekoukal
Napsal: 28 čer 2008, 10:00
od Vencapunto
Všechny benzíny maj do 8mi tis. i 1,1 a 1,2 8v aspoň MKI
Napsal: 28 čer 2008, 10:41
od Anduril
Zustan u toho MK1 a bude to v poradku
U MK2 ne..nejsem totiz slepy
Napsal: 28 čer 2008, 11:15
od Vencapunto
Taky netvrdim že je to stejný
Napsal: 29 čer 2008, 20:36
od Libor74
Napsal: 29 čer 2008, 22:13
od Anduril
Vzdyt ti nefunguje displej. Ne?
Nekdo tu pristrojovku asi prehodil z jineho punta, a asi z dieselu.