Stránka 2 z 2
Napsal: 16 lis 2008, 17:45
od stifmajstrABARTH
Abusacek ma pravdu....vymente si kapalinu...voda mozna (urcite) stalacitelna neni ale kdyz brzdis kapalina se ohriva a kdyz se ohreje nad 100C? co myslis bude voda resp. vodni para nestlacitelna? vytvori se parni polstar kterej ty pedalem stalcis hm?....
Napsal: 16 lis 2008, 19:34
od abusacek
stifmajstrABARTH píše:Abusacek ma pravdu....vymente si kapalinu...voda mozna (urcite) stalacitelna neni ale kdyz brzdis kapalina se ohriva a kdyz se ohreje nad 100C? co myslis bude voda resp. vodni para nestlacitelna? vytvori se parni polstar kterej ty pedalem stalcis hm?....
Tak tak.
Napsal: 16 lis 2008, 20:00
od dj-jr
stifmajstrABARTH píše:Abusacek ma pravdu....vymente si kapalinu...voda mozna (urcite) stalacitelna neni ale kdyz brzdis kapalina se ohriva a kdyz se ohreje nad 100C? co myslis bude voda resp. vodni para nestlacitelna? vytvori se parni polstar kterej ty pedalem stalcis hm?....
voda zacina vriet pri 100 stupnoch, ale len pri absolutnom tlaku cca 1bar... s rastucim tlakom sa vsak posuva aj bod varu... z toho vyplyva, ze ked zabrzdis, zvysi sa tlak v okruhu a tym sa musi zvysit aj teplota na to, aby mohla voda vriet... vodna para sa ti moze sice nakondenzovat, ale to znamena, ze mas zavzdusneny system...
no neviem, mozno sa mylim... najjednoduchsie ako to zistit je tu kvapalinu vymenit
ale urcite by som zhodil bubne a pozrel to kolo...
Napsal: 16 lis 2008, 20:11
od stifmajstrABARTH
no...brzdova kapalina je hydroskopicka tudiz vstrebava vlhkost a proto "vodnati" pak se ti z ni ta voda vyparuje.....ze voda ma bod varu 100 pri atmosfefickym tlaku je dobry.... ale brzdovej system preci pod tlakem nejni tozn ze se ti ta voda proste vypari, to ze zvysis tlak pri seslapnuti pedalu ti paru na vodu nezmeni...
Napsal: 18 lis 2008, 06:31
od palec
Anduril píše:no..takze jsem mel taky rozebrane bubny a oba samostavy jsou nefunkcni. Nove jsem nasel akorat na pop-art.cz za cenu cca 1300 za sadu.
to mas celkom fajn cenu ja som kupoval na slovensku za 1750Sk sadu priamo z fiatu.a uz si ich menil?ja som mal jeden pokazeny a odkedy som vymenil ziadny problem
Napsal: 18 lis 2008, 08:35
od Anduril
Jeste jsem nemenil, ale asi to casem udelam.
Napsal: 18 lis 2008, 21:00
od Katy
ten brzdovy pedal - ja ot pozorovala na krizovatkach bo kdyz jsem nekde sstala.. ze se mi stale propadal... a pak ejhle - praskla brzdova hadicka, resp. byl unik brzdove kapaliny !
Re:
Napsal: 28 dub 2009, 06:49
od Mark L.
Pun-to píše:Nevím jak je to u ABS ale u normálních brzd je to typická závada hlavního válce kdy netěsní zpětný ventilek a propouští tlak zpět do nádržky.
Nikde nemuzu najit rez HBV abych se podival jak vypada a funguje ten zpetny ventilek. Nadobku mam od kapaliny, zrejme tlakuje z5 do nadobky. Resi tohle novy gumicky v HBV, nebo mam radeji koupit novej HBV?
Re: Re:
Napsal: 30 dub 2009, 06:18
od Mark L.
Mark L. píše:Pun-to píše:Nevím jak je to u ABS ale u normálních brzd je to typická závada hlavního válce kdy netěsní zpětný ventilek a propouští tlak zpět do nádržky.
Nikde nemuzu najit rez HBV abych se podival jak vypada a funguje ten zpetny ventilek. Nadobku mam od kapaliny, zrejme tlakuje z5 do nadobky. Resi tohle novy gumicky v HBV, nebo mam radeji koupit novej HBV?
Copak nikde neresil tlakovani kapaliny do nadobky, kdyz je to typicka zavada HBV?