Stránka 2 z 6

Napsal: 13 bře 2008, 07:07
od SHANE54
potom napis, ze ako to dopadlo, som zvedavy :wink:

Napsal: 13 bře 2008, 20:50
od Stanno
neviem chalani,

ale ja by som do PUNTA bez porady v servise taketo veci nelial...ak je niekde vola, tak asi je nieco vymlatene a treba to vymenit..nie liat do toho hluposti....

Napsal: 13 bře 2008, 21:13
od romcasladky
Stanno píše:neviem chalani,

ale ja by som do PUNTA bez porady v servise taketo veci nelial...ak je niekde vola, tak asi je nieco vymlatene a treba to vymenit..nie liat do toho hluposti....
Motor o kterém jsem psal má dnes najeto přes 200000km a ještě ted má slušný zátah.Vše je věc včasné prevence a každý musí zvážit v jakém stavu jeho autí je.Tod vše ode mne k tomuto tématu

Napsal: 14 bře 2008, 08:11
od Stanno
tak to tam uz mozes naliat hocico :)))

ale si ma uprimne potesil, ze nejake Punto vydrzalo 200tis.km...dufam ze aj moje ..

Napsal: 14 bře 2008, 10:34
od majco
Stanno píše:tak to tam uz mozes naliat hocico :)))

ale si ma uprimne potesil, ze nejake Punto vydrzalo 200tis.km...dufam ze aj moje ..
No Stano naše firemné punto má už 390 000km a jazdí v pohode bez problemov Je to Mk2 rv 2000

Napsal: 14 bře 2008, 12:18
od SHANE54
znameho firemna MK1 ma 458000 a jazdii v poho :lol:

Napsal: 14 bře 2008, 12:22
od Stanno
fuuuuu... 458 tis. km je riadna porcia... ale o to auto je asi perfektne starane.. urcite je tam este povodny motor????? ak tak aspon 3 generalky ma za sebou, nie?

Napsal: 14 bře 2008, 12:28
od majco
Stanno píše:fuuuuu... 458 tis. km je riadna porcia... ale o to auto je asi perfektne starane.. urcite je tam este povodny motor????? ak tak aspon 3 generalky ma za sebou, nie?
:lol: :lol: :lol: NIE to naše má podctivo nabehané 390 000 bez generálky a ani nebol motor rozoberaný :lol: a šlape ako gula :wink:

Napsal: 14 bře 2008, 12:40
od SHANE54
noo to znameho uz bolo raz prekruzkovane...
ostatne bezna udrzba (termostat, rozvody, tesnenia)

Napsal: 14 bře 2008, 19:12
od lacin
No je pravda, ze vacky nekdy tukaji, nekdy to ma na svedomi vule axialni, nekdy radialni.

Ja mam na vacce vuli radialni, ale tuka mi jenom za studena. Za tepla je vse ok.

Jinak mam na motoru kolem 310ti tisic, delal jsem jen krouzky a tesneni driku ventilu. Od te doby nic, olej nezere a jede jak ma.

Zkratka pokud to nedela za tepla ve vsech otackach, neresil bych to. Vacka mi tuka uz asi 80 tis a zhorseni nepozoruju a zadny negativni dopady taky ne.

Jinak nechapu to, ze by byl na vacce nejaky snimac, ktery by daval impulsy jednotce... :-) Nic takovyho tam neni.

Napsal: 18 dub 2008, 16:42
od miro9
leze to na nervy ale tie motory vydrzia neskutocne v servisebi to opravovali najprv ventile vola ptom ojnice loziska potom dole hlava vsetko sa skontroluje potom zlozi nastartuje a znova klepe co teraz. nikedy sme menili cele hlavy bol problem s ulozenim vacky tam to vznikalo ja som vzmenil ojnicne loziska pomohlo to kamarat mal podobny pripad niekto montoval plyn padla mu matka do sania nepriznal sa on dal dole hlavu a zistil klepnute po pieste stlacene kruzky to vydavalo ten zvuk za tepla tak ci tak to chce rozobrat a pozriet a skusat je to narocne na peniaze

Napsal: 18 dub 2008, 17:00
od majco
lacin píše:No je pravda, ze vacky nekdy tukaji, nekdy to ma na svedomi vule axialni, nekdy radialni.

Ja mam na vacce vuli radialni, ale tuka mi jenom za studena. Za tepla je vse ok.

Jinak mam na motoru kolem 310ti tisic, delal jsem jen krouzky a tesneni driku ventilu. Od te doby nic, olej nezere a jede jak ma.

Zkratka pokud to nedela za tepla ve vsech otackach, neresil bych to. Vacka mi tuka uz asi 80 tis a zhorseni nepozoruju a zadny negativni dopady taky ne.

Jinak nechapu to, ze by byl na vacce nejaky snimac, ktery by daval impulsy jednotce... :-) Nic takovyho tam neni.
Puntá majú snímač vačky ale lenj niektoré Mk2 a Mk2b

klepanie a start asi na tri valce

Napsal: 08 říj 2008, 20:20
od Stanno
caute... klepe mi to uz dlhsie, nie je to vsak pravidelne..robi to aj za tepla aj za studena, ale len na volnobehu.. a nie vkuse ale v akychsi intervaloch... ]

navyse mi dnes asi nastartoval na tri valce.. cele sa to klepalo a islo to zdochnut.. po pridani plynu sa to zrovnalo :((

mam aj prasknuty alternator zospodu..moze to mat nejaky vplyv?

co sa tyka dusenia motora, moze mat na to vplyv rozsypany katalyzator??

to auto ma zacina jemne povedane stvat... neni poriadne mesiac, zeby s tym nieco nebolo .. chlapi.. a to ma len 114t. km :(

Napsal: 09 říj 2008, 01:03
od FetesBrod
fdgg

Re: klepanie a start asi na tri valce

Napsal: 09 říj 2008, 16:47
od Stanno
Stanno píše:caute... klepe mi to uz dlhsie, nie je to vsak pravidelne..robi to aj za tepla aj za studena, ale len na volnobehu.. a nie vkuse ale v akychsi intervaloch... ]

navyse mi dnes asi nastartoval na tri valce.. cele sa to klepalo a islo to zdochnut.. po pridani plynu sa to zrovnalo :((

mam aj prasknuty alternator zospodu..moze to mat nejaky vplyv?

co sa tyka dusenia motora, moze mat na to vplyv rozsypany katalyzator??

to auto ma zacina jemne povedane stvat... neni poriadne mesiac, zeby s tym nieco nebolo .. chlapi.. a to ma len 114t. km :(
tak dnes som bol v servise, a klepanie ide z hlavy.. myslite ze to moze byt ta vacka???? lacin ..
to klepanie prichadza v pravidelnych intervaloch a je to akoby skakali taniere po stole... fuuj ..hnusny zvuk..kokso.. co s tym?