Stránka 2 z 2

Napsal: 18 bře 2008, 21:05
od velechovský václav
[quote="Boris"]Tak přátelé - problém byl u čidla - elektronického snímače otáček. Čidlo a hlavně kontakty-vývody jsou až neuvěřitelně blízko motorové části, a prostě doško k mechanickému narušení. Chlapík v servisu ho otočil tak, aby kontakty z čidla vedly na druhou stranu a zatím je to ok. Byla to prý ale piplavá práce, navíc musel pustit motor trochu dolů, aby se na čidlo vůbec dostal. Takže to zabralo dost času. No řekl si 450 Kč, takže mi to vyšlo snad líp než v autoriz. servisu...[/quote]

Je to scifi nebo pravda.? "Čidlo a vývody jsou neuvěřitelně blízko motorové části." Motor má čtyři válce a klikovou skříň. Na straně motoru u převodovky je setrvačník a spojka.
Kde je to čidlo? Na straně u převodovky nebo na čele u řemenice alternátoru??

Napsal: 20 bře 2008, 14:47
od Boris
No to čidlo je asi 3 milimetry od toho místa, kde tyč řízení (od volantu) přechází v tu vodorovnou tyč, která hýbe kolama (nevím jak se jí říká).

Napsal: 21 bře 2008, 10:48
od velechovský václav
Podle mého názoru to musí být na rychlostní skříni, někde v místě kde do převodovky vbíhají hnací hřídele kol .???? Asi to je místo kam není vidět .

Napsal: 11 kvě 2008, 22:29
od radek.s
To místo je dobře vidět pohledem nad levým kolem směrem na převodovku. Snímač je umístěný do převodovky shora poblíž gumové manžety táhla řízení vedoucího ke kolu. U mé verze auta je vzdálenost od pohybujících se součástí dostatečná a nehrozí žádné poškození snímače ani kabelů. Kabely jsou do snímače připojeny napevno a vedou ke konektoru, který je připevněn do držáku na převodovce nedaleko uchycení táhel řazení.

Napsal: 12 kvě 2008, 15:42
od velechovský václav
Dík.
Při přezouvání zima -léto jsem to také objevil. Z pod vozu to není vidět,
po sejmutí levého předního kola naprosto evidentní.