Napsal: 07 úno 2008, 22:16
No konecne slovo do pranice!! Jj kdyz je to studeny vobcas to zvukem ZETOR pripomina. Kam se hrabou vsecky benzinaci s rezonatorem a vykuchanym katem
Neviem ako to je pri Mk2 a nepamätám si ani návod k jednotke, ale to čakanie na zhasnutie kontrolky vstrekovania mi hovorili tak pri kúpe auta u dílera FIAT, rovnako aj v značkových servisoch FIAT. Vysvetľovali mi to tak, že ak štartujem hneď tak tlak paliva nemusí byť úplne správny a RJ si tiež robí nejaké testy či čo, čomu aj celkom verím, lebo po otočení kľúčika je počuť rôzne cvakania relé a bzučanie ktoré skončí zhruba vtedy keď zhasne kontrolka. Pri zohriatom motore čakať môžem ale vraj nie je potreba. Ale skrátka tých vyše 10 rokov čo máme Puntíka tak ho štartujeme tak že čakáme na zhasnutie a vážne si nepamätám kedy naposledy nechytil na prvýkrát... Určite to ide aj bez toho čakania na zhasnutie kontrolky, ale viem zas o dvoch ľuďoch ktorým niekedy nechytalo na prvýkrát, poradil som im aby počkali na zhasnutie tej kontrolky a zázrak obaja opäť štartujú na prvý pokus. Ale ak ti to chytá aj bez čakania, tak nemáš dôvod meniť postupArrow79 píše:V navode sa pise, ze benzin sa ma startovat hned po otoceni do prvej polohy. Cize necakat
Mk1 1.7TD podle me elektronicky vstrikovani nema => takze klasika jako u traktoru Novejsi JTDcka u Mk2 a dal, budou startovat nejspis uz bez plynu.Jindra2 píše:klasický traktor jo ,ale tam kde to řídí elektronika se startuje bez plynu, to samé benzín.
U traktoru nemáš automatický předsuvník vstřiku,tudíš musíš přidat plyn....Fiat ten předsuvník má...tudíš bez plynuIntercooler píše:Mk1 1.7TD podle me elektronicky vstrikovani nema => takze klasika jako u traktoru Novejsi JTDcka u Mk2 a dal, budou startovat nejspis uz bez plynu.Jindra2 píše:klasický traktor jo ,ale tam kde to řídí elektronika se startuje bez plynu, to samé benzín.
přesně takmirek.happy píše:Ještě k těm kontrolkám čeká se až zhasnou proto protože se načítají všechny řj tj.ABS,airbag,posilovač,atd a jejich kontrola potom se startuje