Stránka 2 z 3

Napsal: 07 úno 2008, 22:16
od Intercooler
No konecne slovo do pranice!! Jj kdyz je to studeny vobcas to zvukem ZETOR pripomina. Kam se hrabou vsecky benzinaci s rezonatorem a vykuchanym katem :lol:

Napsal: 07 úno 2008, 23:53
od bořek
ruplo mě svodný potrubí a taky to byl krásnej rachot :lol: ,,, ale už fakt nechcu :!:

Napsal: 08 úno 2008, 00:36
od Thor
U benzínu treba čakať po otočení kľúčika pár sekúnd kým nezhasne kontrolka vstrekovania, potom to musí na prvý šup chytiť a je jedno či je +40 alebo -30 8) Ak nie, tak je niečo zlé, napríklad u Marejky zlé študené štarty spraví aj zle bez prípravkov nasadený rozvodový remeň...

Napsal: 08 úno 2008, 08:54
od Arrow79
V navode sa pise, ze benzin sa ma startovat hned po otoceni do prvej polohy. Cize necakat :)

Napsal: 08 úno 2008, 10:32
od Vencapunto
Další věc vstřiky.Já osobně čekam až kontrolka zhasne,to mi radil kamarád co má servis,ale neřek proč. :lol:

Napsal: 08 úno 2008, 11:40
od Jindra2
klasický traktor jo ,ale tam kde to řídí elektronika se startuje bez plynu, to samé benzín.

Napsal: 08 úno 2008, 13:20
od Vasek176
já to říkám taky že bez plynu,když to je řízený počítačem

Napsal: 08 úno 2008, 15:59
od Thor
Arrow79 píše:V navode sa pise, ze benzin sa ma startovat hned po otoceni do prvej polohy. Cize necakat :)
Neviem ako to je pri Mk2 a nepamätám si ani návod k jednotke, ale to čakanie na zhasnutie kontrolky vstrekovania mi hovorili tak pri kúpe auta u dílera FIAT, rovnako aj v značkových servisoch FIAT. Vysvetľovali mi to tak, že ak štartujem hneď tak tlak paliva nemusí byť úplne správny a RJ si tiež robí nejaké testy či čo, čomu aj celkom verím, lebo po otočení kľúčika je počuť rôzne cvakania relé a bzučanie ktoré skončí zhruba vtedy keď zhasne kontrolka. Pri zohriatom motore čakať môžem ale vraj nie je potreba. Ale skrátka tých vyše 10 rokov čo máme Puntíka tak ho štartujeme tak že čakáme na zhasnutie a vážne si nepamätám kedy naposledy nechytil na prvýkrát... Určite to ide aj bez toho čakania na zhasnutie kontrolky, ale viem zas o dvoch ľuďoch ktorým niekedy nechytalo na prvýkrát, poradil som im aby počkali na zhasnutie tej kontrolky a zázrak :!: obaja opäť štartujú na prvý pokus. Ale ak ti to chytá aj bez čakania, tak nemáš dôvod meniť postup

Napsal: 08 úno 2008, 16:07
od Vasek176
to thor:Při startu musíš čekat až ti zhasnew kontrolka.....mohlo by se taky stát že by časem odešla řídicí jednotka,kdyby jsi startoval ihnet.....s tím tlakem máš pravdu,že je nízky při okamžitém startu

Napsal: 08 úno 2008, 18:48
od Intercooler
Jindra2 píše:klasický traktor jo ,ale tam kde to řídí elektronika se startuje bez plynu, to samé benzín.
Mk1 1.7TD podle me elektronicky vstrikovani nema => takze klasika jako u traktoru :P Novejsi JTDcka u Mk2 a dal, budou startovat nejspis uz bez plynu.

Napsal: 08 úno 2008, 19:23
od Vasek176
to nevím zda má elektronický vstřiky,ale čerpadlo tam je elektronicky řízený

Napsal: 08 úno 2008, 19:25
od Vasek176
Intercooler píše:
Jindra2 píše:klasický traktor jo ,ale tam kde to řídí elektronika se startuje bez plynu, to samé benzín.
Mk1 1.7TD podle me elektronicky vstrikovani nema => takze klasika jako u traktoru :P Novejsi JTDcka u Mk2 a dal, budou startovat nejspis uz bez plynu.
U traktoru nemáš automatický předsuvník vstřiku,tudíš musíš přidat plyn....Fiat ten předsuvník má...tudíš bez plynu 8)

Napsal: 08 úno 2008, 21:25
od Intercooler
Fajn - regulaci predvstriku to ma, nevim jestli je elektronicka,ale budiz... Ja si ale stejne budu startovat s pridanym plynem pac tomu motoru to prd udela, rychlejc naskoci a nebude mi to tolik smrdet v garazi :)

kontolky a start

Napsal: 08 úno 2008, 21:26
od mirek.happy
Ještě k těm kontrolkám čeká se až zhasnou proto protože se načítají všechny řj tj.ABS,airbag,posilovač,atd a jejich kontrola potom se startuje

Re: kontolky a start

Napsal: 08 úno 2008, 22:26
od Vasek176
mirek.happy píše:Ještě k těm kontrolkám čeká se až zhasnou proto protože se načítají všechny řj tj.ABS,airbag,posilovač,atd a jejich kontrola potom se startuje
přesně tak