Stránka 2 z 3

Napsal: 15 úno 2008, 18:48
od rafing.20
ultraknyst píše:
rafing.20 píše:
Ok-9 píše:no jen me napadlo mozna to bude blbost ale co kdys je nekde netesna hadice od turba a pri vysim tlaku turba to nekde utika a do motoru se nedostane dost vzduchu se jeste podivej na budik tlaku turba kdys se ti to bude zase skubat treba to ukaze mensi tlak :)
tlakem to není,dokáže to natlačit i 1.9 baru,prasklý hadice už sem měl :wink:
praskla hadice to by mu nefoukalo vubec, teplotni cidlo by se ukazalo hned pri startu, bezelo by to nepravidelne.

A tech 1,9 ti to urcite nenatlaci kamo pac max je 1,6 hele bud to muze byt pierburg nebo wg no a nebo tady mas kontakt na oliho mel stejnej problem a uz to vyresil ICQ#: 203-241-987
tak tak prasklý hadice už znám,to by tlačilo tak max 1,0bar.Tlak mi chodí tak 4 mm za červený na origo měřáku na palubce a na přídavným budíku -1 až +2 bary mi to lítá až na 1,9,ale jen kratkodobě,ale přesvědčovat tě nebudu:-)
Pierburg sem zkoušel od kámoše a wastgate sem propojil na přímo a tlačí to něco pod 0,5,tak bych řekl že je taky v poho.
Zkusím Oliho,dík:-)

Napsal: 15 úno 2008, 18:52
od rafing.20
ultraknyst píše:to ze ti to zdechava ukazuje na zanesenou klapku me to delalo taky tak jsem ji vycistil a cajk
No klapka nevím,docela mi kolísaj otáčky,ale to asi ta ŘJ.Stojí to třeba 10 min,otáčky jemně kolísaj a pak to najednou houpne hodně a někdy to i chcípne,ale hlavní problém je při jízdě,to brutální škubnutí,jak to odpojí vstřiky.:-(

Napsal: 15 úno 2008, 19:01
od rafing.20
ultraknyst píše:
rafing.20 píše:Tak sem ještě pro kontrolu dneska změřil cívku toho snímače otáček a má 965 ohmů,takže bude asi v cajku.Taky sem prolezl a vyčistil všechny konektory v motoru co sem našel,ale dělá to pořád to samý,takže začínám scháněl tu řídící jednotku (BOSCH 0 261 203 841),kdyby někdy věděl,tak dejte prosím vědět. :wink:
A ještě bych potřeboval vědět,jak je to s imobilizérem,bez klíčku k tý jednotce to asi nenastartuju,to znamená celou spínačku,ale nevim co všechno vlastně potřrebuju. :cry: Kde je umístěný ten imobilizér?jestli v jednotce,nebo jestli to je třeba nějaká další krabička.. :(
ridici jednotku jsem prehozenou mel a uplne normalne to naskocilo, imobilizer to nejak neresil a kamos to same a taky tak
No tak GT do roku 96 imobilizér ani nemělo,kámoš má 94 a nemá.Ale mně to bez klíčku nenastartuje,zkoušel sem to jen propojit drátama,točí ale nechytne.
Asi by mi stačila jen ta jednotka bez spínačky a nechám si jí vyčistit od toho starýho kodu imobilizéru.

Napsal: 15 úno 2008, 22:08
od ultraknyst
ale ja mam rok 98 a po prehozeni ridici jednotky me to normalne naskocilo a jelo, stejne tak kdyz jsem dal moji ridici jenotku do oliho auta (taky 98 rok)

Napsal: 16 úno 2008, 09:14
od rafing.20
Olimu sem včera psal a zatim sme na nic nepřišli. :cry:
Tak to stejně máte jinou jednotku než já,aspoň podle štítku na ní.
Až jí seženu,tak jí tam zkusím dát a uvidím,bud chytne,nebo ne a budu to muset řešit dál..

Napsal: 16 úno 2008, 10:16
od ultraknyst
no asi tak, preji hodne stesti :D

Napsal: 28 čer 2008, 20:04
od rafing.20
Jak můžu bejt začátečník když mám punto GT už šestej rok a měl sem dvakrát rozebranej celej motor.... :lol: :lol: :lol:

Napsal: 13 črc 2008, 14:04
od PhoB
Mam na prodej jednotku s koncovim trojcislim 841....pokud je to jeste aktualni...

Napsal: 13 črc 2008, 18:30
od rafing.20
PhoB píše:Mam na prodej jednotku s koncovim trojcislim 841....pokud je to jeste aktualni...
Kuju Phobe,koukám že si taky začátečník,ale na ITC už toho máš koukám hodně za sebou... :D
Jednotku už sem sehnal,ale tou to není,problém se nevyřešil,za to se zničil celej motor,takže to mám celý rozhozený a čekám na díly.... :(

Napsal: 14 črc 2008, 15:30
od PhoB
rafing.20 píše:
PhoB píše:Mam na prodej jednotku s koncovim trojcislim 841....pokud je to jeste aktualni...
Kuju Phobe,koukám že si taky začátečník,ale na ITC už toho máš koukám hodně za sebou... :D
Jednotku už sem sehnal,ale tou to není,problém se nevyřešil,za to se zničil celej motor,takže to mám celý rozhozený a čekám na díly.... :(
Klasicky pohadka o Puntu GT, bohuzel jako vzdy, pacient zemrel :D

PS: to vis ITC jde pomalu do pekel, tak musim hledat novy domov :D

Napsal: 14 črc 2008, 22:46
od Oli
a co ti na motoru odešlo?
ja ti psal ze to vypada na to že ti ventili propousti tlak zpet do sani což byl i muj pripad po oprave to jelo normal az na to ze odesla vaha vzduchu a auto slo naprodej uz me nabivilo to vecny zavodeni :) ted si uzivam spis luxusu a pohodu rychlo pomalu jizdou z automatem(selespeed).

Napsal: 15 črc 2008, 17:12
od rafing.20
No mám v háji písty,je to následkem vysokého tlaku až 2,2 baru.Mně evidentně zlobí elektrika,nedělá to pořád,jen někdy...za ten půlrok co to zlobilo sem vyměnil hodně věcí a na hodně věcí přišel.
Hlavu mám ted dole,ale nevím jak zjistit tu těstnost ventilů... :( nebo by to bylo vidět hned,že je prasklá ta pružina? :(

Napsal: 15 črc 2008, 17:15
od rafing.20
PhoB: tak to ale hlavně neříkej Reprákovi,že de ITC do pekel,by se ho to dotklo... :D :D

Napsal: 20 črc 2008, 17:16
od froger
tesnost ventilu - nalit benzin jestli nepresakuje
pravdepodobne to co se ti stalo je dusledkem ( a mozna pricina skubani ) slabej tlak paliva - nerozprasovani paliva - nedostatek paliva = pisty v p...
snimac otacek na diagnostice VZDY vyhodi jako vadny pokud nebezi motor

Napsal: 21 črc 2008, 22:34
od Sasko
Mam ten sami problem:-(