Stránka 2 z 3
Napsal: 15 úno 2008, 18:48
od rafing.20
ultraknyst píše:rafing.20 píše:Ok-9 píše:no jen me napadlo mozna to bude blbost ale co kdys je nekde netesna hadice od turba a pri vysim tlaku turba to nekde utika a do motoru se nedostane dost vzduchu se jeste podivej na budik tlaku turba kdys se ti to bude zase skubat treba to ukaze mensi tlak
tlakem to není,dokáže to natlačit i 1.9 baru,prasklý hadice už sem měl
praskla hadice to by mu nefoukalo vubec, teplotni cidlo by se ukazalo hned pri startu, bezelo by to nepravidelne.
A tech 1,9 ti to urcite nenatlaci kamo pac max je 1,6 hele bud to muze byt pierburg nebo wg no a nebo tady mas kontakt na oliho mel stejnej problem a uz to vyresil ICQ#: 203-241-987
tak tak prasklý hadice už znám,to by tlačilo tak max 1,0bar.Tlak mi chodí tak 4 mm za červený na origo měřáku na palubce a na přídavným budíku -1 až +2 bary mi to lítá až na 1,9,ale jen kratkodobě,ale přesvědčovat tě nebudu:-)
Pierburg sem zkoušel od kámoše a wastgate sem propojil na přímo a tlačí to něco pod 0,5,tak bych řekl že je taky v poho.
Zkusím Oliho,dík:-)
Napsal: 15 úno 2008, 18:52
od rafing.20
ultraknyst píše:to ze ti to zdechava ukazuje na zanesenou klapku me to delalo taky tak jsem ji vycistil a cajk
No klapka nevím,docela mi kolísaj otáčky,ale to asi ta ŘJ.Stojí to třeba 10 min,otáčky jemně kolísaj a pak to najednou houpne hodně a někdy to i chcípne,ale hlavní problém je při jízdě,to brutální škubnutí,jak to odpojí vstřiky.
Napsal: 15 úno 2008, 19:01
od rafing.20
ultraknyst píše:rafing.20 píše:Tak sem ještě pro kontrolu dneska změřil cívku toho snímače otáček a má 965 ohmů,takže bude asi v cajku.Taky sem prolezl a vyčistil všechny konektory v motoru co sem našel,ale dělá to pořád to samý,takže začínám scháněl tu řídící jednotku (BOSCH 0 261 203 841),kdyby někdy věděl,tak dejte prosím vědět.
A ještě bych potřeboval vědět,jak je to s imobilizérem,bez klíčku k tý jednotce to asi nenastartuju,to znamená celou spínačku,ale nevim co všechno vlastně potřrebuju.
Kde je umístěný ten imobilizér?jestli v jednotce,nebo jestli to je třeba nějaká další krabička..
ridici jednotku jsem prehozenou mel a uplne normalne to naskocilo, imobilizer to nejak neresil a kamos to same a taky tak
No tak GT do roku 96 imobilizér ani nemělo,kámoš má 94 a nemá.Ale mně to bez klíčku nenastartuje,zkoušel sem to jen propojit drátama,točí ale nechytne.
Asi by mi stačila jen ta jednotka bez spínačky a nechám si jí vyčistit od toho starýho kodu imobilizéru.
Napsal: 15 úno 2008, 22:08
od ultraknyst
ale ja mam rok 98 a po prehozeni ridici jednotky me to normalne naskocilo a jelo, stejne tak kdyz jsem dal moji ridici jenotku do oliho auta (taky 98 rok)
Napsal: 16 úno 2008, 09:14
od rafing.20
Olimu sem včera psal a zatim sme na nic nepřišli.
Tak to stejně máte jinou jednotku než já,aspoň podle štítku na ní.
Až jí seženu,tak jí tam zkusím dát a uvidím,bud chytne,nebo ne a budu to muset řešit dál..
Napsal: 16 úno 2008, 10:16
od ultraknyst
no asi tak, preji hodne stesti
Napsal: 28 čer 2008, 20:04
od rafing.20
Napsal: 13 črc 2008, 14:04
od PhoB
Mam na prodej jednotku s koncovim trojcislim 841....pokud je to jeste aktualni...
Napsal: 13 črc 2008, 18:30
od rafing.20
PhoB píše:Mam na prodej jednotku s koncovim trojcislim 841....pokud je to jeste aktualni...
Kuju Phobe,koukám že si taky začátečník,ale na ITC už toho máš koukám hodně za sebou...
Jednotku už sem sehnal,ale tou to není,problém se nevyřešil,za to se zničil celej motor,takže to mám celý rozhozený a čekám na díly....
Napsal: 14 črc 2008, 15:30
od PhoB
rafing.20 píše:PhoB píše:Mam na prodej jednotku s koncovim trojcislim 841....pokud je to jeste aktualni...
Kuju Phobe,koukám že si taky začátečník,ale na ITC už toho máš koukám hodně za sebou...
Jednotku už sem sehnal,ale tou to není,problém se nevyřešil,za to se zničil celej motor,takže to mám celý rozhozený a čekám na díly....
Klasicky pohadka o Puntu GT, bohuzel jako vzdy, pacient zemrel
PS: to vis ITC jde pomalu do pekel, tak musim hledat novy domov
Napsal: 14 črc 2008, 22:46
od Oli
a co ti na motoru odešlo?
ja ti psal ze to vypada na to že ti ventili propousti tlak zpet do sani což byl i muj pripad po oprave to jelo normal az na to ze odesla vaha vzduchu a auto slo naprodej uz me nabivilo to vecny zavodeni
ted si uzivam spis luxusu a pohodu rychlo pomalu jizdou z automatem(selespeed).
Napsal: 15 črc 2008, 17:12
od rafing.20
No mám v háji písty,je to následkem vysokého tlaku až 2,2 baru.Mně evidentně zlobí elektrika,nedělá to pořád,jen někdy...za ten půlrok co to zlobilo sem vyměnil hodně věcí a na hodně věcí přišel.
Hlavu mám ted dole,ale nevím jak zjistit tu těstnost ventilů...
nebo by to bylo vidět hned,že je prasklá ta pružina?
Napsal: 15 črc 2008, 17:15
od rafing.20
PhoB: tak to ale hlavně neříkej Reprákovi,že de ITC do pekel,by se ho to dotklo...
Napsal: 20 črc 2008, 17:16
od froger
tesnost ventilu - nalit benzin jestli nepresakuje
pravdepodobne to co se ti stalo je dusledkem ( a mozna pricina skubani ) slabej tlak paliva - nerozprasovani paliva - nedostatek paliva = pisty v p...
snimac otacek na diagnostice VZDY vyhodi jako vadny pokud nebezi motor
Napsal: 21 črc 2008, 22:34
od Sasko
Mam ten sami problem:-(