Pun-to píše:Ano vadí to zvlášť u aut s katalizátorem!
Co má olej společnýho s katem?
To že při vyšší hladině se zvětšuje olejová mlha v klikové skříni a kroužky ji pak hůř stíraj. Olej se nespálí a hoří až v katu a zalepuje povrch keramiky.
Oleje má být správně 1/4 - 1/2. Větší hladina se nedoporučuje.
Tak to sa nam tu teda rozputalo Vidim ze nie som sam komu tak dobre vymenili olej. Inak odpustil som cca 3 dcl a teraz sa zda ze je tam po MAX (furt to na tej tycke neni dobre vidiet, ked je ten olej novy, tak je moc priesvitny)
Pun-to píše:Ano vadí to zvlášť u aut s katalizátorem!
Co má olej společnýho s katem?
To že při vyšší hladině se zvětšuje olejová mlha v klikové skříni a kroužky ji pak hůř stíraj. Olej se nespálí a hoří až v katu a zalepuje povrch keramiky.
Oleje má být správně 1/4 - 1/2. Větší hladina se nedoporučuje.
Slyšim to teda poprvé,ale dík za vysvětlení.Ale stejně si myslim že je jedno kolik máš oleje,hlavě že je mezi ryskama
Futile Italian Attempt at Transportation Very Weird
Nechci zakládat nové téma tak bych se chtěl jen zeptat jaký olej dáváte do 1,2 16V (59kW Punto II r.v.2000).? Já tam mám ted 5W40, ale to je po předchozím majiteli. Co jsem se ale díval do manuálu tak by tam plná syntetica měla byt 5W30, můžu tam dát 5W30? A ještě kolik stojí olejový filtr?? Na netu jsem našel za 220,- je v těch filtrech velký rozdíl nebo to je uplně jedno od jakého výrobce to je?