Napsal: 07 led 2008, 10:41
Ja akorat, kdyz jsou zamrzla skla a musim to oskrabat, tak to nastartuju a pustim vetrak a skrabu Jinak jedu hned.
Je to v navodu. Az budu doma, muzu nafotit.Vencapunto píše:Já,sice MKI,ale to je jedno.Nastrtuju,dam cígo,auto zatim rozmrzne a jedu.Proč by se to nemělo?Co je to za hovadinu
Něco podobnýho se stalo i mě.Začalo to blikáním kontrolky, potom už jen svítila a "Fič" jel na tři válce.Myslel jsem, že je to svíčkama, ale ve finále jsem zjistil, že se mě propálil zapalovací kabel, no vlastně to byla fajka.A celkem nepříjemně mě překvapila i cena.Jelikož po jednom kuse to nikdo neprodával, tak jsem za sadu čtyř káblíků vysolil přes dva tácy.Mario píše:no občas ho taky pořádně protáhnu ,ale spíš se stim jezdí na spotřebu nebo kolem 2-3 tisíc
no podle mě odešla Lambda sonda ( najeto má 131 tis. nevim jestli v těhle KM něco dalšího muže odejít ) , taky tohle posraný počasí neni asi pro italy nic moc, snad neodešla ŘJ to by asi bylo finančně náročný nevíte kolik tak stojí Lambda sonda (1500-2000?)
a de na tři válce na volnoběh , kontrolka palivový soustavy už nebliká ,ale svítí trvale .
chce to asi na počítač , jezdit stim radši do tý doby nebudu .
ach jo zrovna jsem si minule řikal jak na něm všechno skvěle funguje ..
Tak to je prdel,to dochlazování po jízdě zase nedoporučujou v manuálu k Mondeu TD.To sem z toho magormajki píše:Nerikam, ze to skodi, rikam jen, ze to pisou v navodu .
A u dieselu je to samo krapanek jine, tam se hodne doporucuje, aby ten motor byl ohraty...tak samo po dojezdu by mel pred vypnutim motoru krapanek zase odpocinout a pak vypnout.
Přesně jak napsal Majki s tím souhlasím.majki píše:Nerikam, ze to skodi, rikam jen, ze to pisou v navodu .
A u dieselu je to samo krapanek jine, tam se hodne doporucuje, aby ten motor byl ohraty...tak samo po dojezdu by mel pred vypnutim motoru krapanek zase odpocinout a pak vypnout.
No na to nemusí být ani tma.Zkoušel jsem vytahovat jednu fajku po druhé, abych zjistil, kterej válec nejede no a když jsem přišel na ten správnej tak jsem si všiml, že to pěkně jiskří mezi fajkou a hlavou.Jinak pokud jsem fajku nevytáhl, tak jsem neviděl nic-mám 16V a tam je na fajku celkem úzká dlouhá díra(odhadem asi 15cm), takže jsem něco uviděl, až jsem ji téměř celou vytáhl.Mario píše:no zahřívám to kvuli motoru respektivě oleji ten pracuje na 100 % až od určité teploty . nevim
jurajakub : díky za info , zkusim na to upozornit až to pude na komp .
je to divný protože všechno ostatní funguje bez problému doufám tedy že to bude nějaká levnější záležitost .
nemělo by to pak ve tmě jiskřit nebo jak to poznám přeměřit kabely a měli by mít Ohm odpor ne ?