Stránka 2 z 2

Napsal: 07 led 2008, 10:41
od Anduril
Ja akorat, kdyz jsou zamrzla skla a musim to oskrabat, tak to nastartuju a pustim vetrak a skrabu :) Jinak jedu hned.

Napsal: 07 led 2008, 10:57
od majki
Vencapunto píše:Já,sice MKI,ale to je jedno.Nastrtuju,dam cígo,auto zatim rozmrzne a jedu.Proč by se to nemělo?Co je to za hovadinu :?:
Je to v navodu. Az budu doma, muzu nafotit.

Napsal: 07 led 2008, 11:53
od AppleBred
Uz som o tom pocul, dokonca to niekde aj v telke tvrdili.
Na mojom 1.7 TD robim najme teraz v zime to iste. Nastartujem a aspon 1 - 2 minutky (ked sa neponahlam tak aj 5) pockam. To iste zvyknem robit aj ked koncim cestu.
To ze to autu skodi som uz pocul, ale nechapem ako by mohlo. Logicke je skor ze to auto setri, pretoze sa jednotlive časti zohrievaju/chladnu postupnejsie.
Dost ma tato tema zaujima, tak by nebolo zle keby sa tu rozbehla nejaka odbornejsia diskusia.

Napsal: 07 led 2008, 12:13
od majki
Nerikam, ze to skodi, rikam jen, ze to pisou v navodu :).
A u dieselu je to samo krapanek jine, tam se hodne doporucuje, aby ten motor byl ohraty...tak samo po dojezdu by mel pred vypnutim motoru krapanek zase odpocinout a pak vypnout.

Napsal: 07 led 2008, 12:20
od JuraJakub
Mario píše:no občas ho taky pořádně protáhnu ,ale spíš se stim jezdí na spotřebu nebo kolem 2-3 tisíc

no podle mě odešla Lambda sonda ( najeto má 131 tis. nevim jestli v těhle KM něco dalšího muže odejít ) , taky tohle posraný počasí neni asi pro italy nic moc, snad neodešla ŘJ to by asi bylo finančně náročný nevíte kolik tak stojí Lambda sonda (1500-2000?)


a de na tři válce na volnoběh , kontrolka palivový soustavy už nebliká ,ale svítí trvale .
chce to asi na počítač , jezdit stim radši do tý doby nebudu .
ach jo zrovna jsem si minule řikal jak na něm všechno skvěle funguje .. :? :( :evil: :arrow:
Něco podobnýho se stalo i mě.Začalo to blikáním kontrolky, potom už jen svítila a "Fič" jel na tři válce.Myslel jsem, že je to svíčkama, ale ve finále jsem zjistil, že se mě propálil zapalovací kabel, no vlastně to byla fajka.A celkem nepříjemně mě překvapila i cena.Jelikož po jednom kuse to nikdo neprodával, tak jsem za sadu čtyř káblíků vysolil přes dva tácy.

Napsal: 07 led 2008, 12:28
od Vencapunto
majki píše:Nerikam, ze to skodi, rikam jen, ze to pisou v navodu :).
A u dieselu je to samo krapanek jine, tam se hodne doporucuje, aby ten motor byl ohraty...tak samo po dojezdu by mel pred vypnutim motoru krapanek zase odpocinout a pak vypnout.
Tak to je prdel,to dochlazování po jízdě zase nedoporučujou v manuálu k Mondeu TD.To sem z toho magor :roll:

Napsal: 07 led 2008, 20:57
od FANDAK
majki píše:Nerikam, ze to skodi, rikam jen, ze to pisou v navodu :).
A u dieselu je to samo krapanek jine, tam se hodne doporucuje, aby ten motor byl ohraty...tak samo po dojezdu by mel pred vypnutim motoru krapanek zase odpocinout a pak vypnout.
Přesně jak napsal Majki s tím souhlasím.
A po jízdě u motorů co mají turba (většina DIESELU) se tomu říká "VYDEJCHÁVÁNÍ TURBA"
Po ostřejší jízdě chcípnout rovnou motor bych určitě neriskoval :!: :wink:
A u mě v návodu na moje to tak píšou jak je to tady napsáno. :idea:

Napsal: 10 led 2008, 12:13
od Mario
no zahřívám to kvuli motoru respektivě oleji ten pracuje na 100 % až od určité teploty . nevim

jurajakub : díky za info , zkusim na to upozornit až to pude na komp .
je to divný protože všechno ostatní funguje bez problému doufám tedy že to bude nějaká levnější záležitost . :?

nemělo by to pak ve tmě jiskřit nebo jak to poznám přeměřit kabely a měli by mít Ohm odpor ne ?

Napsal: 10 led 2008, 12:55
od JuraJakub
Mario píše:no zahřívám to kvuli motoru respektivě oleji ten pracuje na 100 % až od určité teploty . nevim

jurajakub : díky za info , zkusim na to upozornit až to pude na komp .
je to divný protože všechno ostatní funguje bez problému doufám tedy že to bude nějaká levnější záležitost . :?

nemělo by to pak ve tmě jiskřit nebo jak to poznám přeměřit kabely a měli by mít Ohm odpor ne ?
No na to nemusí být ani tma.Zkoušel jsem vytahovat jednu fajku po druhé, abych zjistil, kterej válec nejede no a když jsem přišel na ten správnej tak jsem si všiml, že to pěkně jiskří mezi fajkou a hlavou.Jinak pokud jsem fajku nevytáhl, tak jsem neviděl nic-mám 16V a tam je na fajku celkem úzká dlouhá díra(odhadem asi 15cm), takže jsem něco uviděl, až jsem ji téměř celou vytáhl.
A to přeměření kabelů, taky není špatnej nápad.Musí mít správnej odpor, ale nevím přesně kolik ohmů by to mělo být.

Napsal: 10 led 2008, 21:11
od Mario
to JuraJakub

no díky zítra budu chtřejší jsem na to zvědavej snad to bude jen ten kabel . :? jinak fakt nevim zdá se mi to putno nějak přeelektrizovaný asi to bude tou plnou výbavou :roll: :arrow:

Napsal: 12 led 2008, 08:54
od Mario
Tak to bylo jen těma kabelama už je to OK . kupoval jsem kabely Bosch
za 1540kč bez DPH . ma najeto 130tiskm bůch ví kdy byli měněný naposled.takže odešla spotřební věc. řídící jednotky u 1,2 16v prý neodcházej .

Nevíte kolik může tenhle motor vydržet ? :?: