Stránka 2 z 2
Napsal: 24 led 2008, 16:14
od kefudek
Napsal: 24 led 2008, 23:17
od liborko
v tom bude nějaká prkotina,podivej se na tyto stránky
www.fiatbravoklub.com tam ti možna poradí ohledně kolísání otáček,řeší to tam každou chvíli,jinak ja už netušim čim by tomhlo být
Napsal: 21 úno 2008, 18:35
od kefudek
Ach jo
nakonec sem to dal jeste jednou do fiatu bylo to tam tři dny těšil sem se že to opravěj no a místo toho řekly že je to mechanická závada elektro je v pořádku tlak paliva taky proměřily co se na tom autě dá a jediná věc která nedopadla dobře je komprese ve valcich 12-8-12-12 ale to prej nespůsobuje to padání otáček jeto fakt záhada tak sem odpojil hadičku která je pod škrtící klapkou taková ta malá co vede od tej trubky kam se leje olej a pak ještě jednu viz foto a už to aspoň nechcipá za studena se to drží na 1000 otáček ale jak se to zahřeje tak spadnou dolů pak nahoru na 800 a pak zas dolů a zas nahoru
ale nechcípne to pokud nezapojím spatky ty hadičky tak co to je
koukal sem narůzný diskuze ale nic vše co se tam píše sem udělal
Napsal: 21 úno 2008, 21:11
od hanys
souhlas s liborkem-krokový motorek volnoběhu cca. 2500 peněz no name,origo 4500.je to ten černý váleček vedle zmiňovaného potenťáku a má čtyři piny.někdy stačí vytáhnout,vyčistit a promazat.hodně štěstí
Napsal: 21 úno 2008, 23:04
od kefudek
No jenomže ten krokovej motorek prej krokoval jak ma podle diag a veškerý čidla taky ukazovaly co maj tvrdily že elektronika je v pořádku že je to mechanicka zavada ale ktera to neřekly hlavně že si řekly 1600 kč zloději hnusný no a co ta komprese?
Napsal: 21 úno 2008, 23:48
od hanys
podpalene ventily?
Napsal: 24 úno 2008, 19:30
od kefudek
A nemůže náhodou ten problém s otáčkama dělat ten ventil na obrázku??? nebo co to je????
Napsal: 26 úno 2008, 00:24
od hanys
jastli se nepletu,tak je to regulátor tlaku paliva a teoreticky by mohl dělat bordel.jde jednoduše přeměřit.