HELP - punto neakceleruje
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Hele a když řikaš, že byla tma, nedals tam třeba 91oktanovej? TO by možná částečně vysvětlovalo... Jak ti tady někdo psal, že to muže byt snimač horní uvratě, tak ten je s oktanovym čislem taky celkem spjatej. Pač 91oktan je potřeba zapalovat v jinym uhlu před horni uvrati než třeba 98oktanovej, to by vysvětlilo ten menši vykon, i tu spotřebu, a možna i to dušení.
Doktor House ze mě nebude Ten by nařidil kontrastni magnetickou rezonanci, CTčko, lumbálku, plasmaferézu a nasadil by imunosupresiva a kortikoidy
Doktor House ze mě nebude Ten by nařidil kontrastni magnetickou rezonanci, CTčko, lumbálku, plasmaferézu a nasadil by imunosupresiva a kortikoidy
- Reklama
Chlapi,mám ten samý problém,do té doby než napadl sníh,tak bylo vše ok!Pak jsem měnil radiátor topení,ale to by na nic nemělo mít vliv.Dokonce mi to během jízdy zdechlo,pomalu unírali válce až tak na jeden nebo na dva...Celé auto se třebalo asi na 400 otáčkách a pak to zdechlo úplně a nešlo nastartovat...Byl jsem nasraný jak sviňa skouřil jsem dvě cigarety,během toho jsem to zkoušel znova nastartovat a náhle chytl,tak jsem rychle pelášil dom.Na druhý den jsem chtěl jet na diagnostiku a museli mě odtáhnout...Zjistil že jsem měl ucpaný palivový systém...Když jsem viděl to obalené čeropadlo tím humusem tak mi bylo do breku.Celé mě to vyčistili,dva dny jezdil ok,ale už je to tu zase,úplně to samé!!!!Nastartuju v poho,ale když je studený a chci přidat,tak zdechne,když ho nechám chvíli zahřát tak při opomalém přidávání plynu se rozjede a jede taky po rovine v pohode ale kopec a předjíždění se dusí!Mohlo by to být špatné čerpadlo,že netlačí ten benzín potřebným tlakem????Už nevím co s tím...
No buď maš špatny teda čerpadlo, nebo ti třeba někde ten benál teče... Jinak nevimduffman píše:Chlapi,mám ten samý problém,do té doby než napadl sníh,tak bylo vše ok!Pak jsem měnil radiátor topení,ale to by na nic nemělo mít vliv.Dokonce mi to během jízdy zdechlo,pomalu unírali válce až tak na jeden nebo na dva...Celé auto se třebalo asi na 400 otáčkách a pak to zdechlo úplně a nešlo nastartovat...Byl jsem nasraný jak sviňa skouřil jsem dvě cigarety,během toho jsem to zkoušel znova nastartovat a náhle chytl,tak jsem rychle pelášil dom.Na druhý den jsem chtěl jet na diagnostiku a museli mě odtáhnout...Zjistil že jsem měl ucpaný palivový systém...Když jsem viděl to obalené čeropadlo tím humusem tak mi bylo do breku.Celé mě to vyčistili,dva dny jezdil ok,ale už je to tu zase,úplně to samé!!!!Nastartuju v poho,ale když je studený a chci přidat,tak zdechne,když ho nechám chvíli zahřát tak při opomalém přidávání plynu se rozjede a jede taky po rovine v pohode ale kopec a předjíždění se dusí!Mohlo by to být špatné čerpadlo,že netlačí ten benzín potřebným tlakem????Už nevím co s tím...
-
- Začátečník
- Příspěvky: 34
- Registrován: 06 říj 2005, 22:36
- Bydliště: Ústí n/L
- Kontaktovat uživatele:
Takže, abych to shrnul.
Vyměnil jsem svíčky, sklepnul mezery na 0,7
Odpojil jsem lambdu a na hodinu řídící jednotku.
Zkontroloval palivovej a vzduchovej filtr, všechny hadičky jestli nejsou diravý.
Zkontroloval palivový čerpadlo jestli není ucpaný nějakým bordelem.
Byl jsem na diagnostice.
Zkusil jsem odpojit i výfuk, jestli není ucpanej.
Natankoval jsem shel V-power 95 oktanů.
NIC
Auto jede pořád, jako když nejede. Když přišlápnu plyn, tak se změní akorát zvuk motoru (jako kdybych s nim brzdil) a auto mi připadá, že spíš zpomalí. Občas se stane, že to střelí do filtru.
CO S TÍM MŮŽE BÝT?????
HELP HELP HELP
Vyměnil jsem svíčky, sklepnul mezery na 0,7
Odpojil jsem lambdu a na hodinu řídící jednotku.
Zkontroloval palivovej a vzduchovej filtr, všechny hadičky jestli nejsou diravý.
Zkontroloval palivový čerpadlo jestli není ucpaný nějakým bordelem.
Byl jsem na diagnostice.
Zkusil jsem odpojit i výfuk, jestli není ucpanej.
Natankoval jsem shel V-power 95 oktanů.
NIC
Auto jede pořád, jako když nejede. Když přišlápnu plyn, tak se změní akorát zvuk motoru (jako kdybych s nim brzdil) a auto mi připadá, že spíš zpomalí. Občas se stane, že to střelí do filtru.
CO S TÍM MŮŽE BÝT?????
HELP HELP HELP
Fiat Punto 60sx
-
- Znalec
- Příspěvky: 826
- Registrován: 17 led 2007, 20:29
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
No postaru bych řekl podle toho co tady píšeš: příliš bohatá směs a motor se zahlcuje ale když si to měl na diagnostice tak teda nevím.
Taky to můžou bej ventyly podpálený či roštelovaný nebo vyběhaný-->zkontroluj to ještě.
Taky to můžou bejt zapečený stírací kroužky.Neuvařil jsi to ted někdy?
Když otevřeš víčko v motoru od oleje není tam na něm nějaká světle hnědá až bílá emulze??
Není přímo v nádrži voda či nějaký jiný bordel?
Jakou máš spotřebu??
Jakou mají barvu svíčky po ostřejší jízdě se zahřátým motorem??
Jentak mimochodem konečně další puntak blízko,doufám že sem nahodíš nějaké foto tvýho dravce a pojedeš s náma na sraz a nebo aspon dojedeš na sraz v LTM.
Taky to můžou bej ventyly podpálený či roštelovaný nebo vyběhaný-->zkontroluj to ještě.
Taky to můžou bejt zapečený stírací kroužky.Neuvařil jsi to ted někdy?
Když otevřeš víčko v motoru od oleje není tam na něm nějaká světle hnědá až bílá emulze??
Není přímo v nádrži voda či nějaký jiný bordel?
Jakou máš spotřebu??
Jakou mají barvu svíčky po ostřejší jízdě se zahřátým motorem??
Jentak mimochodem konečně další puntak blízko,doufám že sem nahodíš nějaké foto tvýho dravce a pojedeš s náma na sraz a nebo aspon dojedeš na sraz v LTM.
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
-
- Začátečník
- Příspěvky: 34
- Registrován: 06 říj 2005, 22:36
- Bydliště: Ústí n/L
- Kontaktovat uživatele:
No spotřebu mám teď tak 13 litrů, svíčky jsou černý a řekl bych, že smrdí z výfuku beňo. Neuvařil jsem to. Na olej se kouknu.
Dočetl jsem se tady o nutnosti odpojení baterky pro vymazání závad.
Moje zkušenost - odpojil jsem lambdu a odpojil jsem i baterku tak na hodinu, než jsem s tim jel na diagnostiku, aby to tam nebylo, aby tam byly závady, jenom co se projeví po cestě do servisu. Na diagnostice tu lambdu našli, řekli mi jsou tam jenom takový závady, jak jsi s tím něco zkoušel - byla tam ta lambda a odpojenej snímač otáček. Mluvil jsem s jednim klukem, co si dělal sám diagnostiku na felicii a tam je to prej tak, že sporadický závady se samy smažou cca po 30ti nastartováních, když se znova neprojevěj, nebo vymazáním na diagnostice, že odpojit baterku nestačí. Tak nevim.
Dočetl jsem se tady o nutnosti odpojení baterky pro vymazání závad.
Moje zkušenost - odpojil jsem lambdu a odpojil jsem i baterku tak na hodinu, než jsem s tim jel na diagnostiku, aby to tam nebylo, aby tam byly závady, jenom co se projeví po cestě do servisu. Na diagnostice tu lambdu našli, řekli mi jsou tam jenom takový závady, jak jsi s tím něco zkoušel - byla tam ta lambda a odpojenej snímač otáček. Mluvil jsem s jednim klukem, co si dělal sám diagnostiku na felicii a tam je to prej tak, že sporadický závady se samy smažou cca po 30ti nastartováních, když se znova neprojevěj, nebo vymazáním na diagnostice, že odpojit baterku nestačí. Tak nevim.
Fiat Punto 60sx
-
- Znalec
- Příspěvky: 826
- Registrován: 17 led 2007, 20:29
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
No měl jsem VW a tam se to muselo smazat až po napíchnutí a možná by se to i snad smazalo i po těch 30 nastartování nějak jak píšeš.
Každopádně tvůj problém je zřejmě podle mě příliš bohatá směs.
Podle svíček tak tomu nasvědčuje:
Bílé elektrody -- chudá směs
Načernalé až okouřené,černé -- příliš bohatá směs
Hnědé až do cihlova,suché -- správná směs
Ideální poměr vzduchu a benzínu ve válci je tuším 25dílu vzduchu a 1díl benzínu (25:1)
No a ty to máš zřejmě cca 25:3 - to je jen odhad logický.
Podle spotřeby to je také jasné žere to dvojnásobek za co by měl ten motor normálně jezdit.
Já bych všechno překontroloval a měl všechno pozapojovaný tak jak má být a potom alou na diagnostiku.
Tam snad něco poznaj né , vymažou všechny závady a ukáže jim to co je špatně jestli nějaké čidlo či jenom nějaké nastavení nebo odpojení zásuvky.
Ještě mě napadá máš tam svíčky jaký tam mají být?
Každopádně je to vada ohledně dávkování benzínu nebo sání.
A co odpověd na ty srazy???
Každopádně tvůj problém je zřejmě podle mě příliš bohatá směs.
Podle svíček tak tomu nasvědčuje:
Bílé elektrody -- chudá směs
Načernalé až okouřené,černé -- příliš bohatá směs
Hnědé až do cihlova,suché -- správná směs
Ideální poměr vzduchu a benzínu ve válci je tuším 25dílu vzduchu a 1díl benzínu (25:1)
No a ty to máš zřejmě cca 25:3 - to je jen odhad logický.
Podle spotřeby to je také jasné žere to dvojnásobek za co by měl ten motor normálně jezdit.
Já bych všechno překontroloval a měl všechno pozapojovaný tak jak má být a potom alou na diagnostiku.
Tam snad něco poznaj né , vymažou všechny závady a ukáže jim to co je špatně jestli nějaké čidlo či jenom nějaké nastavení nebo odpojení zásuvky.
Ještě mě napadá máš tam svíčky jaký tam mají být?
Každopádně je to vada ohledně dávkování benzínu nebo sání.
A co odpověd na ty srazy???
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
-
- Začátečník
- Příspěvky: 34
- Registrován: 06 říj 2005, 22:36
- Bydliště: Ústí n/L
- Kontaktovat uživatele:
No na diagnostice jsem už byl - nebylo to sice ve fiatu, ale v Bosch sevisu, doufám, že to je stejný.
Kdyby to někde přisávalo vzduch, mohlo by to taky takhle blbnout?
A co špatná vstříkovací jednotka?
Fotky mojeho dravce zatim nemám, za 3 roky co ho mám jsem nebyl schopnej nafotit. Je to obyč. černá 60ka r.v.1997 v základu.
Do LT bych na sraz klidně mohl, uvidíme.
Kdyby to někde přisávalo vzduch, mohlo by to taky takhle blbnout?
A co špatná vstříkovací jednotka?
Fotky mojeho dravce zatim nemám, za 3 roky co ho mám jsem nebyl schopnej nafotit. Je to obyč. černá 60ka r.v.1997 v základu.
Do LT bych na sraz klidně mohl, uvidíme.
Fiat Punto 60sx
-
- Začátečník
- Příspěvky: 34
- Registrován: 06 říj 2005, 22:36
- Bydliště: Ústí n/L
- Kontaktovat uživatele:
Myslíš, jestli funguje ta vracečka do nádrže? Tam by měl být taky nějakej ventil někde u nádrže ne?Pun-to píše:Mrkni jestli je funkční přepad benzínu ze vstřikovače do nádrže.
http://www.fiat-punto.firespace.eu/vstrik.htm 4-vratný ventil, kde je?
PS: když jsem testoval Punto bez výfuku, spálila se mi pojistka od čerpadla. Možná náhoda, možná to souvisí. Kdyby to čerpadlo cpalo do ucpanýho okruhu.........
Fiat Punto 60sx
-
- Znalec
- Příspěvky: 826
- Registrován: 17 led 2007, 20:29
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
No hurá a stím rozhodnutím uvidíme se zamítá prostě JO a bastamif píše:Fotky mojeho dravce zatim nemám, za 3 roky co ho mám jsem nebyl schopnej nafotit. Je to obyč. černá 60ka r.v.1997 v základu.
Do LT bych na sraz klidně mohl, uvidíme.
A to že máš černýho puntu a 60 tak to máš stejnýho jako KAČÍK a stejnej punta jedničkovej černej tam bude od LUCKYNY a bylo by nás stebou rovných pět
Takže srázek ted myslím okolo 8.9 nebo 9.9.07 je prostě povinej
A k tvý závadě --->to si piš že to může být špatnou vstřikovací jednotkou.
No a kdyby to někde přisávalo špatnej vzduch tak možná by se snad ani nic nedělo.No asi zřejmě záleží na místě
A co to víčko od otvoru co dolejváš olej???To je vpoho?
Stejnak spíš to vypadá na tu vstřikovací jed. nebo co psal PUN-TO.
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996